Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Abbey en Ozzie!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Abbey en Ozzie
Actief

Abbey en Ozzie!

Ongelezen bericht door Abbey en Ozzie »

Ik zal niet al te actief zijn, dan ben ik nooit voor langere tijd. Maar ik vind het wel erg leuk om zo nu en dan mee te lezen of een foto te delen.

Wij hebben twee hondjes. Abbey de Franse/Amerikaanse Bulldog teef van 4 jaar oud. Wij hebben haar als herplaatser gekregen toen ze één jaar was. Een ontzettend dominante teef waar we heel veel heropvoeden en werk aan hebben gehad. Ze is nog steeds een pittige tante maar ze is aardig opgedroogd. Helaas heeft ze wel al op 3 jarige leeftijd een nekhernia gehad (verkeerd halsband gebruik in eerste jaar i.c.m. veel trekken heeft haar nek erg verzwakt). Ook heeft ze een pin in haar linker voorpoot omdat ze als pup haar poot gebroken had. Ze heeft op haar elleboog een soort van wildgroei door die pin maar zolang ze er geen last van heeft kan het volgens de dierenarts geen kwaad.

Onze dikkop. (Charmante foto, deze dame heeft trouwens wel een neus)
Afbeelding

Nu hebben wij sinds drie weken onze pup teef Ozzie erbij. Geen idee wat voor ras. Ze komt uit Spanje (discussies hierover zijn niet aan mij besteed). Ze is 18 weken en een heerlijke pup met al haar fratsen. Elke dag bloeit ze steeds meer op. En ze groeit als kool. Misschien laten we over een tijd een DNA test doen maar dat zien we wel.

Onze kleine tut.

Afbeelding

Voordat Ozzie bij ons was hadden we een andere Franse Bull, Zoë. Maar helaas is zij vorige juni plotseling overleden.

In ieder geval, hallo!
annemick
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer
Aantal honden: 1

Re: Abbey en Ozzie!

Ongelezen bericht door annemick »

Welkom!
Gezellig een hondje erbij :ok:
Er zijn trouwens best veel leden met buitenlandse herplaatshondjes op dit forum :wink:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

Welkom !! :cheer:
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”