Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo, wij zijn nu de trotse bezitters van Sophie uit Rhodos. Na een kortstondig verblijf bij een gastgezin is ze nu door ons opgenomen. Sophie is een speelse meid die zich al prima thuisvoelt. Omdat wij ook in het bezit zijn van 2 al wat oudere katten moet ze hier nog wel mee leren omgaan. Spelen is haar favouriete bezigheid maar de katten moeten hier nog niet zoveel van hebben. Iedere dag gaat dit wel beter en komen de katten ook weer tevoorschijn. Slapen kan ze ook als de beste maar ze houdt daarbij wel allees in de gaten.
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Welkom en wat leuk zeg. Ik heb nog wel een paar foto's van haar. Staan er hier ook een paar op het forum. Veel plezier met haar, het is een lief hondje
A.s Dinsdag gaan we voor de eerste keer op cursus. Zal wel een feest worden zo'n club bij elkaar. Ik houd jullie wel even op de hoogte van de vorderingen.