Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Even voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Bas123
geregistreerd lid

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Bas123 »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Bas en ik heb een 2,5 jaar oude American bullweiler. Dat is een kruising tussen een American bulldog en een Rottweiler. Onderstaande foto's zijn niet mijn hond maar hij lijkt er precies op, het plaatsen van een foto vanaf mijn computer is niet echt gelukt.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb van huis uit altijd honden gehad en kan me ook niet voorstellen dat ik geen hond zou hebben. Dit is mijn eerste grote hond (66kg) en dat is toch heel anders dan een kleinere hond.

De reden dat ik mij heb aangemeld is omdat veel informatie op het internet niet specifiek gericht is op grotere rassen, en heb gemerkt dat die tips soms niet uit te voeren zijn aangezien de hond zo groot en sterk is. Dus hoop dat hier mensen zijn die ervaring hebben met grote honden, en wie weet kan ik nog iemand anders helpen.
Merel29

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Merel29 »

Welkom. Gave hond om te zien!
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”