Hallo allemaal ik ben Audry en woon met mijn vriend in het dorp Milsbeek randje limburg/Gelderland/Branbant.
Opgegroeid met Duitse Herders en 12 jaar geleden verliefd geworden op de Saarloos Wolfhond en sindsdien verslaafd aan het ras.
Op dit moment heb ik twee Saarloos teven en ben ik co-eigenaar van een Saarloos reu die bij mijn ouders woont.
Ik heb in het verleden een paar nestjes gefokt met de Saar en hoop in de toekomst weer een geschikte teef te krijgen om lijn weer voort te zetten.
Naast 2 honden hebben we ook nog 2 EK katten en 2 Siberische poezen om de roedel compleet te maken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
We stellen ons even voor!
Moderator: moderatorteam
-
mikalice
- Rosannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oud Duitse herder
- Aantal honden: 1
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Re: We stellen ons even voor!
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
mikalice
Re: We stellen ons even voor!
Dank je wel voor het welkom!!!
Even zonder foto's bij het voorstellen aangezien het plaatsen nog niet helemaal wil lukken. Staan alleen online op FB en daar pakt hij ze niet van.
Even zonder foto's bij het voorstellen aangezien het plaatsen nog niet helemaal wil lukken. Staan alleen online op FB en daar pakt hij ze niet van.