Frontline/beaphar en Exil zijn toch wel dé dierenwinkel merken. Die worden altijd aangeboden.maitestar schreef: Dus naast Beaphar en Exil zou er verder niks bestaan? Want over andere merken heb je het niet, je adviseert dat ze maar bij de da druppels moet gaan koopen.
Ik weet wel wat het standaard dierenwinkel merken zijn, maar o.a bij ons zul je geen Exil vinden en ik denk dat er veel meer winkels zijn die zo denken.
Beetje raar om 'ons' zo allemaal af te serveren met de rest....
Frontline werkt in de praktijk grotendeels nog prima. Een enkeling heeft er problemen mee maar dat hoor je bij andere merken ook wel eens.
Advantage/advantix is er ook maar die vinden mensen al snel te duur als er ook een middel ligt die 'hetzelfde' doet voor minder geld. (en nee, ik zeg niet dat TS zo is, of dat jullie zo zijn maar zo zijn er wel degelijk mensen. Dat heb ik vaak genoeg gezien na 2 jaar stage in dierenwinkels.)
Ik zeg helemaal niet dat 'jullie' (wie is jullie eigenlijk?) slecht zijn. Ik zeg alleen dat die merken, waarvan je nu zelf ook aangeeft dat het geen goede merken zijn want die is bij jullie niet te vinden.
Dus zijn we het daar toch over eens?
Frontline ken ik niet anders dan dat het niet werkt, dat gebruikte ik ook gewoon maar stronghold is net zo duur en werkt (in mijn ogen) een stuk beter én tegen meer dingen.