Ik heb ook op de voerwijzer gekeken,dagmar88 schreef:Daar kun je bij een complete kvv zeker van zijn hoor.Lilly Riderikes schreef: Ps. Ik ben terug naar brokken. Het vers voer vind ze wel lekker, maar ze hebben ook goede brokken voor haar bij de dierenwinkel. En ik wil er zeker van zijn dat haar bot opbouw goed komt. De dierenartsassistent in de dierenwinkel raadde mij de puppybrokken voor grote honden van Jarco aan. Iemand ervaring?
De rest van de pedigree brokken zijn in ieder geval veroordeeld tot belonings- en snackbal-brokken. Waar Bibi ook totaal geen moeite mee heeft.
Ze lijkt echt het idee te hebben dat ze daarmee haar eten echt verdiend.
Met een stafford kruising zou daar zeker mijn voorkeur naar uitgaan, en anders een goede graanvrije brok met een hoog percentage vlees; taste of the wild, purizon, dog lovers gold, orijen, happy dog supreme sensible.
Op http://www.voerwijzer.com/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je veel informatie vinden.
Steeds meer mensen geven (zeker pups van wat grotere rassen) geen pup brokken meer. Ik heb nooit een pup op brokken gehad, maar anderen kunnen daar vast meer over vertellen.
maar: die is gericht op volwassen honden, en de opbouw van het lichaam vereist volgens mij andere dingen dan het onderhoud.
Mij maakt KVV of brokken niet zoveel uit, alleen zijn brokken makkelijker mee te nemen bij een dagje weg, KVV moet je een koelkast voor in de buurt houden. (Gezien ze nog niet het hele bakje KVV in een keer leeg eet.)