Beertje Beer ja dat is een lange geschiedenis, hij is mishandeld en met een slipketting ergens achteraf aan een bosje vast gezet. Gevonden door een boer en door mij ( toen vrijwilliger bij de dierenambulance ) opgehaald. Na twee weken kwam ik weer bij het asiel en vroegen ze of ik hem kende omdat hij zo blij op mij reageerde, hij was nl helemaal niet leuk en open tegen het personeel en ze wouden hem in laten slapen. Ik net vers van school en met op mezelf vond dat zielig en besloot hem in huis te nemen.... Mjah als ik toen had geweten hoe vreselijk moeilijk dit hondje was, en dat hij echt niet met andere honden kan.....we zijn inmiddels 14,5 jr verder en hij blijft natuurlijk maar pff wat heb ik met hem dingen beleefd...
Benthe is mij liefste meisje allertijden en net 3 jr geworden, mijn allesie en leermeester als het om honden gedrag gaat. Van haar leer ik juist dat het ook heel anders kan met honden en ze is zo verschrikkelijk lief, zachtaardig en sociaal, jammer dat mensen vooroordelen hebben over herders..
En dan Kaya, net 2,5 jr van onze jongste dochterdie haar goedopgevoed heeft en na een jaar besloot een DH er bij te nemen en wat jammergeneoeg totaal niet samenging en na de zoveelste knokkerij waarbij Kaya geopereerd moest worden hebben we gezegd dat ze hier mag wonen. Zo gesloten als ze vorige week nog was tegenover Benthe en andere honden, zo blij en opener wordt ze nu. Her en der beetje correctie want het is en blijft een pittig meisje maar met behulp van Benthe komt het goed.
Naast mijn honden werk ik 32 uur ( vriendlief ook) fotografeer ik als hobby met name natuur, mij dieren en vogels want Vogelspotter is ook mijn hobby. Foto's volgen zsm ergens vandaag nog.