als nieuw lid wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Veronique en samen met mijn vriend hebben wij sinds 1 week onze eerste hond. De nu 9 weken oude Teckel Standaard Langhaar pup Flip. Hij komt bij een erkende stamboom fokster vandaan en is in huiselijke kring geboren en gegroeid. We hebben zowel met vader als moeder kennis gemaakt en zijn 4 keer (incl. ophalen) langs geweest om te praten en bij de pups te kijken.

Ik forum al heel lang bij een paardenforum, maar omdat alles nieuw is en je ondanks overal in te lezen toch tegen dingen aanloopt, wil ik graag hier meepraten. Naast alle gebruikelijke kennis op te doen via boeken, programma's en het gaan volgen van een puppycursus (helaas pas eind mei starten ivm nieuwe cursus en voorlopig 2 a 3 privelessen tussendoor) leek het mij verstandig hier de ervaringsdeskundigen te kunnen aanspreken als ik er even doorheen zit of het niet meer weet.
Met de komst van Flip heb ik 3 weken en mijn vriend 1 week vrij genomen. Vandaag is de 1e dag van mij en Flip alleen en hij kan soms flink doordraaien in gedrag en oost-indisch doof zijn, waardoor ik naar dit forum greep. Uiteindelijk ligt hij nu lekker in de bench te slapen, maar het lijkt mij goed om hier mij verder in te lezen en aan andere hondeneigenaren ervaringen te vragen.
Als er vragen zijn hoor ik het wel.
Groetjes Veronique
FLIP | EG, SHH, VEG Geslaagd! September start Hoopers