Nu had ik geen eerste keus, maar als ik die wel had gehad, zou ik ook voor haar gekozen hebben
Belangrijkste vind ik het karakter, dat ze lief is en daar heb ik alle vertrouwen in !
Moderator: moderatorteam
Dan weet je eindelijk waar ik het altijd over hadRinne Roos schreef:Polly doet zwaaizwaai naar haar halfzus Yara!
Polly is met stip het meest ondeugende hondje dat wij ooit hebben gehad
Dat vond mijn vriend, dus ook zo leuk aan Thailor haha. Die blik in die oogjes van haar zegt genoeg. Maar ook erg lief hoor en een prachtig kleurtje.Marie-Josée schreef:Romy is een prachtig en heel zacht teefje,Thailor is een boef , een pippy
Langkous , en voor haar heb ik daarom echt een zwak.
Zo dat is fijn zeg dat ze de nacht al door heeft geslapen. En wat knap dat ze al aangeeft te moeten poepen.PetraMKM schreef:De reis is gisteren prima gegaan, ze gaf 1 x een klein beetje over, maar heeft verder de hele weg geslapen.
Het lijkt of ze zich redelijk thuis voelt en ze heeft vannacht van 12 tot 6 aan 1 stuk geslapen.
Net gaf ze zelfs zelf aan dat ze naar buiten moest door aan de deur te krabben. Ze ging gelijk poepen buiten ! Het begin is er, wij genieten...
Wat afschuwelijk, en je had je zo goed voorbereid!PetraMKM schreef:Voor ons zit een hond er dus helaas niet in, maar ik zal het forum nog wel af en toe bezoeken.