Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- *Petra*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier en de Hollandse Herdershond Langhaar
- Aantal honden: 6
Re: Uma vermist Asterstraat in Den Haag
Jeetje wat een nachtmerrie zeg, ik hoop dat Uma nu toch echt snel weer thuis is

een dag niet gelachen om je hond, is een verloren dag.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Wat ontzettend erg zeg. Helemaal gemist. Ik hoop echt dat Uma snel gevonden wordt.

- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Check meerdere keren per dag, hopend op goed nieuws... Kom op Uma, kom weer naar huis meis
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Dit dus!Eilfy schreef:Check meerdere keren per dag, hopend op goed nieuws... Kom op Uma, kom weer naar huis meis

-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Als ze thuiskomt, zal de titel toch wel veranderen?
Zucht.....weer een nacht. Sterkte.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Vanavond is ze door meerdere mensen gezien maar helaas is het niet gelukt haar zelf te zien voor Nikki, Jonathan en Agnes.
- laura23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen. - Aantal honden: 0
heel veel sterkte met deze zenuwslopende zoektocht!Manu schreef:Klopt. Deze hebben wij gevangen. We kregen melding dat het Uma was maar helaas..** Angela ** schreef:Las net bij WIOA dat er een podenco gevonden en gevangen is
Helaas was dit niet Uma
was de door jullie gevangen podenco holly?
https://www.facebook.com/pages/Help-Hol ... ts&fref=ts
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020
Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
-
Manu
Ze is gezien in de duinen en op het strand thv de watertoren in Scheveningen, vlakbij Meijendel. Het is daar een paradijs.
Veel drinkwater, diverse strandtenten met afval buiten en openstaande containers en andere schuilplekken.
Ook betekent dit dat ze na haat Scheveningen avontuur echt heel dichtbij gebleven is.
Het is vanaf daar niet ver meer naar mijn eigen huis. Wat echt haar thuis is. We wachten weer af.
Veel drinkwater, diverse strandtenten met afval buiten en openstaande containers en andere schuilplekken.
Ook betekent dit dat ze na haat Scheveningen avontuur echt heel dichtbij gebleven is.
Het is vanaf daar niet ver meer naar mijn eigen huis. Wat echt haar thuis is. We wachten weer af.
- Roompie
- Zeer actief
Dat denk ik ook maar dan hoop ik dat dat vergeten is en ik alsnog een positief bericht ga lezen.kooi schreef:Als ze thuiskomt, zal de titel toch wel veranderen?

- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Echt joh, als ik niet afhankelijk was van het OV op het moment.. Al was het maar om het gevoel dat ik iets voor jullie kon betekenen Nikki.

- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Oh fijn dat ze zich weer laat zien! Blijkbaar kan ze nog aardig goed voor haar zelf zorgen wat natuurlijk fijn is, maar Uma laat je nou lekker verzorgen meisje! Kom op, hup naar huis!
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Zou het niet kunnen Nikki dat ze opzoek is naar jouw huis zeg maar? Wel fijn dat ze zich wel laat zien, maar nu is het wel tijd om gewoon weer lekker in bed te slapen 's nachts!
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
-
Manu
Daar houden we ook zeker rekening mee. Ik ben daar ook gebleven vannacht. Ze kan met haar snelheid met een uur bij mijn huis zijn.Eefsel schreef:Zou het niet kunnen Nikki dat ze opzoek is naar jouw huis zeg maar? Wel fijn dat ze zich wel laat zien, maar nu is het wel tijd om gewoon weer lekker in bed te slapen 's nachts!
Vandaag weer duimen voor nieuwe zichtmeldingen.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Ik hoop dat je meiske heel snel terug is, wat een nachtmerrie moet dit zijn
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat een verschrikkelijke nachtmerrie.
De duimen gaan weer in turbostand.
De duimen gaan weer in turbostand.

- River8
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht, want wat moet dit slopend zijn.Manu schreef:Daar houden we ook zeker rekening mee. Ik ben daar ook gebleven vannacht. Ze kan met haar snelheid met een uur bij mijn huis zijn.Eefsel schreef:Zou het niet kunnen Nikki dat ze opzoek is naar jouw huis zeg maar? Wel fijn dat ze zich wel laat zien, maar nu is het wel tijd om gewoon weer lekker in bed te slapen 's nachts!
Ik blijf duimen voor goed nieuws.
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Nog niet thuis.
Sterkte,. En succes met zoeken.
Sterkte,. En succes met zoeken.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jeetje wat duurt dit lang... kom op Uma

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
De duimen draaien hier als een waanzinnige voor Uma.Manu schreef:Daar houden we ook zeker rekening mee. Ik ben daar ook gebleven vannacht. Ze kan met haar snelheid met een uur bij mijn huis zijn.Eefsel schreef:Zou het niet kunnen Nikki dat ze opzoek is naar jouw huis zeg maar? Wel fijn dat ze zich wel laat zien, maar nu is het wel tijd om gewoon weer lekker in bed te slapen 's nachts!
Kom op meis, laat je zien!
-
Manu
Nee, ze was van een mevrouw die aan het zoeken was naar Umalaura23 schreef:heel veel sterkte met deze zenuwslopende zoektocht!Manu schreef:Klopt. Deze hebben wij gevangen. We kregen melding dat het Uma was maar helaas..** Angela ** schreef:Las net bij WIOA dat er een podenco gevonden en gevangen is
Helaas was dit niet Uma
was de door jullie gevangen podenco holly?
https://www.facebook.com/pages/Help-Hol ... ts&fref=ts
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Wat een ellende dit zeg, hopelijk is het dan vandaag eindelijk afgelopen. Kom op uma!
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Misschien een aantal keer de route/verschillende routes van die plek naar huis lopen met Manu? Dat ze een geur spoortje kan oppikken.
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
En keer op keer hoop ik dat Uma toch gevonden is als ik dit topic weer open..
Duimen draaien voor jullie.. ik hoop echt dat ze zich snel weer laat zien en mee naar huis kan!!!
Duimen draaien voor jullie.. ik hoop echt dat ze zich snel weer laat zien en mee naar huis kan!!!
-
Manu
De eerste 2 dagen was ik er helemaal kapot van. Vooral na de zoekactie maandagavond, 0 resultaat. Ál die mensen en gewoon niks.
Ik was helemaal ingestort, wij allemaal. We hadden geen energie, geen eetlust, en liepen uren achter elkaar te zoeken en te zoeken.
Nu heb ik weer goede hoop. Waar het vandaan komt, geen idee.
Maar ik voel haar. En dat klinkt zweverig, misschien is het dat ook wel, maar ik voel dat ze ons zoekt en dat ze oké is.
Ze komt naar ons toe en ik moet in haar vertrouwen. Duim duim duim.
Gisteren werd ze gezien, ik werd platgebeld. Ze was bij de bosjes van Poot maar mensen gingen erachteraan op de fiets en toen rende ze de stad in, een drukke kruising over.
Godverend (sorry) zat ik in die auto. Racend er naar toe om die mensen te stoppen. 3x geflitst
Jonathan heeft het hele eind gerend (en dat is een eind).
De hond liet zich vangen. Maar helaas, het was Uma niet. Wel een heel knappe Podenco dame. En ze was van iemand die naar Uma op zoek was.

Daarna zijn we een hapje gaan eten. Dat vergeet ik al een paar dagen en Agnes ook.
Ik werd weer gebeld. Een hardloper dacht Uma gezien te hebben. Ze draafde over het strand voor hem uit en keek schichtig om zich heen. Het was een lichtbruine, zeer slanke hond met hoge poten. Ze liep vrij ver voor hem uit dus heel zeker wist hij het niet. Dit was echter aan de kant van Meijendel.
We zijn er naar toe gescheurd maar helaas zagen we niks meer. Wel was er een wandelaar die haar ook gezien dacht te hebben. Ze was 20 minuten geleden nog in de duinen (volgens hardloper rende ze ook de duinen in), ze stak het pad over en rende heel hard. Het was in een flits.
De duinen waren verder rustig, we zijn de paden afgegaan om op de heuvels te kunnen kijken over het gebied. Er is heerlijk schoon duinwater, veel verstopplekken en er liggen diverse strandtenten tegen die duinen aan waar ze vast wat te eten kan vinden. Ideaal dus.
Toch denk ik dat ze naar huis komt.
Intussen was Waar is onze Angel ons aan het sommeren om niet naar de zichtmeldingen toe te gaan.
En waren ze posten aan het regelen, maar zonder ons, want wij hadden onze rust nodig. Dat was totaal niet overlegd met mij. Sterker nog, ik had het afgeraden omdat ze niet op één vaste plek blijft en je ergens je energie in stopt waar je niets aan hebt. Ik heb dit gestopt omdat mijn gevoel me anders zegt en ik ken Uma, zij gaat niet naar voer in een kooi toe als ze die plek niet vertrouwt. En al helemaal niet als er dan óók nog eens mensen in de buurt zitten. Ze is niet achterlijk.
Vlak daarna werd ze dus inderdaad gesignaleerd op een heel andere plek.
Dit was 1 persoon van de organisatie trouwens, waar ik eerder ook al woorden mee had.
Ik mag toch zeker zelf beslissen wat we gaan doen, waar, wanneer en wie daarbij zijn.
Hulp is meer dan welkom maar dit was geen hulp meer. Deze mevrouw wil ons dan ook niet meer helpen. Ik heb gevraagd om een beetje vertrouwen in mij, maar ze wenste me succes, ik jaag mijn hond de dood in, en dat was het.
Ik was helemaal ingestort, wij allemaal. We hadden geen energie, geen eetlust, en liepen uren achter elkaar te zoeken en te zoeken.
Nu heb ik weer goede hoop. Waar het vandaan komt, geen idee.
Maar ik voel haar. En dat klinkt zweverig, misschien is het dat ook wel, maar ik voel dat ze ons zoekt en dat ze oké is.
Ze komt naar ons toe en ik moet in haar vertrouwen. Duim duim duim.
Gisteren werd ze gezien, ik werd platgebeld. Ze was bij de bosjes van Poot maar mensen gingen erachteraan op de fiets en toen rende ze de stad in, een drukke kruising over.
Godverend (sorry) zat ik in die auto. Racend er naar toe om die mensen te stoppen. 3x geflitst
De hond liet zich vangen. Maar helaas, het was Uma niet. Wel een heel knappe Podenco dame. En ze was van iemand die naar Uma op zoek was.
Daarna zijn we een hapje gaan eten. Dat vergeet ik al een paar dagen en Agnes ook.
Ik werd weer gebeld. Een hardloper dacht Uma gezien te hebben. Ze draafde over het strand voor hem uit en keek schichtig om zich heen. Het was een lichtbruine, zeer slanke hond met hoge poten. Ze liep vrij ver voor hem uit dus heel zeker wist hij het niet. Dit was echter aan de kant van Meijendel.
We zijn er naar toe gescheurd maar helaas zagen we niks meer. Wel was er een wandelaar die haar ook gezien dacht te hebben. Ze was 20 minuten geleden nog in de duinen (volgens hardloper rende ze ook de duinen in), ze stak het pad over en rende heel hard. Het was in een flits.
De duinen waren verder rustig, we zijn de paden afgegaan om op de heuvels te kunnen kijken over het gebied. Er is heerlijk schoon duinwater, veel verstopplekken en er liggen diverse strandtenten tegen die duinen aan waar ze vast wat te eten kan vinden. Ideaal dus.
Toch denk ik dat ze naar huis komt.
Intussen was Waar is onze Angel ons aan het sommeren om niet naar de zichtmeldingen toe te gaan.
En waren ze posten aan het regelen, maar zonder ons, want wij hadden onze rust nodig. Dat was totaal niet overlegd met mij. Sterker nog, ik had het afgeraden omdat ze niet op één vaste plek blijft en je ergens je energie in stopt waar je niets aan hebt. Ik heb dit gestopt omdat mijn gevoel me anders zegt en ik ken Uma, zij gaat niet naar voer in een kooi toe als ze die plek niet vertrouwt. En al helemaal niet als er dan óók nog eens mensen in de buurt zitten. Ze is niet achterlijk.
Vlak daarna werd ze dus inderdaad gesignaleerd op een heel andere plek.
Dit was 1 persoon van de organisatie trouwens, waar ik eerder ook al woorden mee had.
Ik mag toch zeker zelf beslissen wat we gaan doen, waar, wanneer en wie daarbij zijn.
Hulp is meer dan welkom maar dit was geen hulp meer. Deze mevrouw wil ons dan ook niet meer helpen. Ik heb gevraagd om een beetje vertrouwen in mij, maar ze wenste me succes, ik jaag mijn hond de dood in, en dat was het.
Laatst gewijzigd door Manu op 21 mei 2015 09:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jeetje Nikki alsof je niet genoeg aan je hoofd hebt
Gewoon naar jouw eigen gevoel blijven luisteren hoor. En natuurlijk wel naar de zichtmeldingen gaan. Als iemand haar kan vangen dan zijn jullie het zelf wel.
Gewoon naar jouw eigen gevoel blijven luisteren hoor. En natuurlijk wel naar de zichtmeldingen gaan. Als iemand haar kan vangen dan zijn jullie het zelf wel.