Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Re: Uma vermist Asterstraat in Den Haag

Ongelezen bericht door Lothian »

Goed bezig hoor, je doet er alles aan zo te horen. En meer kan je niet doen.
Extra wrang dat je net zou gaan samenwonen - wat zo'n leuke tijd zou moeten zijn is nu juist helemaal het omgekeerde. Laat je niet uit het veld slaan, dat genieten komt nog wel!

Ik hoop dat je op de drone een mooie witbruine vlek ziet en dat deze nachtmerrie heel snel klaar is! En laat maar weten als je nog meelopers kan gebruiken; Zorro wil vrienden zijn met alle honden (Dalí helaas niet, al weet ik 95% zeker dat hij heel goed met lieve zachtaardige Uma kan, die 5% kans dat hij naar haar gaat tetteren op een cruciaal moment kunnen we niet gebruiken).
Luna87
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Luna87 »

Fijn dat je iemand met een drone hebt kunnen vinden, hopelijk levert het wat op :ok:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Manu schreef: We gaan vanavond op pad met een drone, geen idee of ik nog in het juiste gebied zit maar we gokken het er gewoon op.
Ik ga gewoon flink duimen :ok: :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Ik hoop dat Uma toch eieren voor haar geld kiest en naar huis komt. Succes.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
DaniBanani
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising husky/herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door DaniBanani »

Manu schreef: Ik ben ook een muts hoor. Ik maak me vaak veel te druk en ben een doemdenker als het even tegen zit. Dus misschien stel ik me ook wel gewoon aan.
Zeg, ben jij gek. :hmmm: Je stelt je helemaal niet aan. Je lieve meisje loopt daar ergens buiten rond en je moet maar hopen dat ze weer veilig thuiskomt. Dat is zenuwslopend, en iedereen zou zich dan gek maken van de zorgen en allerlei doemscenario's voor zich zien. Maar ondertussen regel je van alles en blijf je zoeken naar nieuwe mogelijkheden, mensen die kunnen helpen, nóg meer flyers overal. Je doet het fantastisch, Nikki.

Ik duim met je mee dat de drone iets gaat opleveren, dat zou geweldig zijn. Kan je trouwens eventueel een vangkooi bij je huis zetten, met haar kussen erin en een waterbak? Zou ze daarin gaan? Dat geeft je misschien iets meer rust, dat ze niet ongezien langs je huis komt en weer vertrekt..
Afbeelding
runninggirl
Zeer actief

Ongelezen bericht door runninggirl »

Hopelijk kan de drone haar spotten! Ik blijf nog steeds duimen hier dat je haar heel snel weer mag omarmen...
katerke
Zeer actief
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door katerke »

Succes deze avond

Hoop echt dat ze zich laat zien en dat jullie haar eindelijk mee naar huis kunnen nemen

Uma het heeft lang genoeg geduurd meid. Kom nu maar naar huis.

Wil jullie toch nog een virtuele knuffel geven. Wij denken heel veel aan jullie. :lief:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Manu schreef:Ik ben ook een muts hoor. Ik maak me vaak veel te druk en ben een doemdenker als het even tegen zit. Dus misschien stel ik me ook wel gewoon aan.
Natuurlijk niet - je maakt je gewoon zorgen, dat noem ik geen aanstellen. Het lijkt me ook heel moeilijk om positief te blijven, met elke dag dat het langer duurt.
Manu schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat met die drone straks, wie weet zien we haar wel. En ik heb inmiddels al heel wat telefoonnummers verzameld van mensen met Podenco's en windhondachtigen, met deze tip in het achterhoofd. Dan wil ik zeker dat gebied in met zoveel mogelijk honden. Max. 5 mensen erbij ofzo.
Er is ook een mevrouw met 6 Podenco's die graag mee wilt helpen zoeken.
Ik zou proberen of het met minder mensen (misschien alleen jij, je vriend en Agnes bijvoorbeeld) ook lukt. Vijf mensen vind ik al best veel.
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Wil je voor vanavond succes wensen. Snap heel goed dat je allerlei dingen gaat verzinnen, ik denk dat je niet weet wat er in je omgaat totdat je er zelf voorstaat. Tis gewoon een nachtmerrie.
Hou je taai :J:
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

DaniBanani schreef:
Manu schreef: Ik ben ook een muts hoor. Ik maak me vaak veel te druk en ben een doemdenker als het even tegen zit. Dus misschien stel ik me ook wel gewoon aan.
Zeg, ben jij gek. :hmmm: Je stelt je helemaal niet aan. Je lieve meisje loopt daar ergens buiten rond en je moet maar hopen dat ze weer veilig thuiskomt. Dat is zenuwslopend, en iedereen zou zich dan gek maken van de zorgen en allerlei doemscenario's voor zich zien. Maar ondertussen regel je van alles en blijf je zoeken naar nieuwe mogelijkheden, mensen die kunnen helpen, nóg meer flyers overal. Je doet het fantastisch, Nikki.

Ik duim met je mee dat de drone iets gaat opleveren, dat zou geweldig zijn. Kan je trouwens eventueel een vangkooi bij je huis zetten, met haar kussen erin en een waterbak? Zou ze daarin gaan? Dat geeft je misschien iets meer rust, dat ze niet ongezien langs je huis komt en weer vertrekt..
Ik ben expert in doemscenario's :schrik: Dankjewel :lief:

Een vangkooi is een goed idee. We hebben wat voer, stinkende pensstaven en een waterbak in de tuin gezet maar de buurtkatten hebben nu een paradijs natuurlijk. Arme Manu durft de tuin niet meer in. Vangkooi had ik nog niet aan gedacht, een heel goed idee! Ik denk, gezien de obstakels onderweg, dat ze er nog wel een paar dagen over doet.
DeDiana schreef: Ik zou proberen of het met minder mensen (misschien alleen jij, je vriend en Agnes bijvoorbeeld) ook lukt. Vijf mensen vind ik al best veel.
Hmm, misschien wel inderdaad. Drie is beter :ok:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Het is helemaal niet gek dat je af en toe wanhopig wordt. Ze had gewoon al thuis moeten zijn.
Misschien ook een oproepje doen op de facebookpagina om te blijven flyeren? Ik zag dat er genoeg mensen op zijn die in de buurt wonen.
En misschien de oh oh cherso mensen aanschrijven als je meer bekendheid wilt? Ik heb al meerdere keren die Barbie aangeschreven omdat zij ook een hond heeft maar nog zonder succes. Ik weet ook niet of zij meerdere facebookpagina's heeft?
Manu

Valerie schreef:Het is helemaal niet gek dat je af en toe wanhopig wordt. Ze had gewoon al thuis moeten zijn.
Misschien ook een oproepje doen op de facebookpagina om te blijven flyeren? Ik zag dat er genoeg mensen op zijn die in de buurt wonen.
En misschien de oh oh cherso mensen aanschrijven als je meer bekendheid wilt? Ik heb al meerdere keren die Barbie aangeschreven omdat zij ook een hond heeft maar nog zonder succes. Ik weet ook niet of zij meerdere facebookpagina's heeft?
Zo! Daar zeg je wat!
Wij kwamen op het strand regelmatig dat stel tegen, Sniper en ..? Zij zijn zo'n fan van Manu. Die ga ik eens een berichtje sturen en Tony is bevriend met een vriend van mij. Die zullen wel groot bereik hebben :ok: Goed idee Valerie!
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Nou voel ik mij stom dat ik het niet eerder gezegd heb terwijl ik er al een week mee bezig ben zonder succes :oeps:
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Is toch logisch dat je allemaal doemscenarios in je hoofd hebt.. het lijkt me zo machteloos voelen de hele situatie. Er is ook niet een manier van denken doen en voelen die het beste is. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij denkt dat het beste is om Uma terug te krijgen.

Je zet je voor de volle 100% in, ik vind het heel knap van jullie. Heel veel succes met de drone, ik hoop dat het wat opleverd! En ik blijf er helemaal in geloven dat Uma straks lekker weer bij jullie op de bank zit! :J:
Afbeelding
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Wat goed dat je een drone hebt voor vanavond! Ik ga keihard duimen dat Uma gespot wordt :ok: :ok: :ok:

De doemscenario's zijn niet zo vreemd, ik vind nog dat je alles keurig 'bij elkaar' houdt in deze omstandigheden.
Ze heeft een tijd op straat geleefd in Spanje toch? Dat werkt nu natuurlijk enorm in haar voordeel.
Maar eerlijk gezegd zou ik ook echt weer actie ondernemen nu, er is ook een kans dat ze de weg naar huis stomweg
niet meer weet.
Ik hoop ook dat je nog even kan blijven wonen waar je woont, dat is ook geen fijn idee dat je er misschien weg moet
voordat Uma terecht is.

Kortom, duimen draaien overuren hier :ok: :ok:
Ik kan helaas niet meewandelen, heb al geen al te sociale hond, maar ik red het met mijn gezondheid ook niet om 1.5 uur te rijden, te wandelen en weer terug te rijden. Maar als er andere zaken nodig zijn (iemand aanschrijven, op een andere manier wandelen, of dat soort zaken), geef dan een gil.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Maltezers
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maltezers »

Nou ik weet het niet hoor maar ik lees niet een wens om mijn hond aan te laten rijden. Ik lees angst, wanhoop,onvermogen en niet meer weten van uitputting. Het kan aan mijn begrijpend lezen liggen maar jasses ik zou er ook radeloos van worden. Ik hoop en duin door dat Uma weer gezien mag worden en dat er een einde komt aan deze ( voor Nikki en fam. ) hel. Als ik het zo lees komt alles bij elkaar hond weg, huis weg, werkdruk, geen nieuwe zicht of andere meldingen. Nou neem van mij aan menigeen zou je allang hebben kunnen wegdragen, daarom nogmaals Nikki ik zeg op eigen titel meissie stop met je verdedigen een goed verstaander heeft maar een half woord nodig om te begrijpen hoe jij je voelt en wat je precies bedoeld. Het moet gewoon goed komen met Uma het moet gewoon.
AfbeeldingGroetjes Yvonne.
"Kennis is macht, karakter is meer"
Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞
Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër

Ongelezen bericht door Pemba »

Ik ga keihard duimen dat het zoeken met de drone vanavond wat oplevert :ok:
Afbeelding
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Ik heb nog niet gereageerd, maar ben er wel veel mee bezig in mijn hoofd.
Ik hoorde vanmorgen dat de laatste zichtmelding (van de foto) een vriendin van een collega van mij is geweest.

Ik woon in de buurt en wil best wel af en toe s avonds een rondje maken op de scooter om te kijken of ik haar toevallig ergens zie lopen.
Afbeelding
Groetjes Marja
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Nikki, als die verhuurder van jouw huidige stek er een opslagruimte van wil maken kun je dan niet, als daar zo'n haast bij is, je spullen wel verhuizen naar Den Haag en met die verhuurder proberen te regelen dat je in je huidige woning een hoekje houd waar je als het ware tijdelijk kunt "kamperen" ? De verhuurder kan dan zijn gang gaan met opslaan van spullen, je zit hem niet in de weg en je kunt daar toch voorlopig regelmatig zijn. Misschien overwegen waard ?

Verder is het helemaal te begrijpen dat de moed je soms in de schoenen zinkt. "Geen nieuws is goed nieuws" is in deze situatie juist totaal niet waar. Op den duur zou je beter slecht nieuws hebben dan niks, dan weet je in ieder geval weer wat en hebben ook je gevoelens weer wat richting zoals hoop of rouwen. Nu stuiter je maar tussen alles in. Gelukkig v.a. weer een plan, dat is goed, bezig blijven is goed, dat geeft dus weer hoop. Maar als je er even doorheen zit................ik geloof inmiddels dat er 100+ mensen zijn die actief blijven hopen voor jouw en je naasten, voor Uma. Leun daar maar wat op.

Net als veel anderen zou ik ook wel wat willen doen maar ik ben een muts zonder Facebook of andere digitale "kwaliteiten". Ik heb wel een vriend die richting Den Helder woont gevraagd jullie te volgen om te zien of hij iets kon doen (die zal dat zeker doen, is betrokken, heeft zelf 2 Turkse opvang hondjes) Op mijn werk vraag ik iedereen met kennissen in jullie hoek van het land deze te benaderen enz.
Enfin, morele steun dan maar.

Denk nog eens na over dat "kampeer" hoekje in je huidige woning, misschien kun je dan toch wat langer daar blijven.
Maar natuurlijk komt Uma voor die tijd thuis.
Afbeelding
Sekreetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): geen

Ongelezen bericht door Sekreetje »

Ik ga vreselijk duimen dat je haar vanavond in ieder geval weer te zien krijgt.
Laura-V
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden!
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Laura-V »

Ik heb dit hele topic gelezen, en het eerste wat ik steeds doe als ik mijn laptop aanzet, is dit topic doorlezen.

Wat een drama, wat een hel... ik snap dat je kapot bent van verdriet.
Maar ik vind je supersterk!

Uma komt thuis, ik weet het zeker!

Veel succes met de drone vanavond!
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Ik heb niet zoveel zinnigs meer te zeggen, maar de duimen draaien nog steeds. Hopelijk levert de drone wat op!
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

DeDiana schreef:Ik hoop zo dat ze vandaag weer gezien wordt, en nog steeds op koers ligt.
Ik denk ook dat het plan van lopen met een grote groep honden en een paar voor Uma bekende mensen de beste kans van slagen heeft (mits je weet waar ze ongeveer uithangt of dat ze nog op dezelfde route ergens is).
Als je mijn hulp kunt gebruiken met honden die kant op krijgen als je met een grote groep wilt gaan wandelen, kan ik met de bus waarmee de honden afgelopen weekend uit Spanje zijn opgehaald, die kant op komen en kunnen ook Amoz (Sinbad) en Dos daarheen: daar heeft ze immers ruim een jaar mee samengeleefd.

Hou moed, Uma is een slimme en sterke hond, ze is streetwise en in de duinen kan ze heel makkelijk haar kostje bij elkaar scharrelen.
Ik blijf duimen en ook vanuit Spanje wordt héél hard meegeduimd.
:E:
Dos staat al in de startblokken. Uma kent haar en Amoz, en jou ook idd. Ik blijf lekker thuis dan, of ga ergens op de uitkijk staan met een verrekijker of zo. Hoe minder mensen hoe beter denk ik.
Ik hoop wel dat Uma voor die tijd lekker thuis is.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Hier ook een hond die je met alle liefde mag lenen
Dana is super makkelijk en sociaal, kan met iedereen mee. En als zij mee kan helpen Uma terug te krijgen mag je haar van mij mee nemen
Laat maar weten of je dat wil
Afbeelding
Manu

Noahtje schreef:Aw, lieve Uma!!
Het is nu echt tijd om naar huis te komen hoor!!

Een beloning is lastig..
Met Noah hadden we dat wel gedaan.. 1000 euro beloning.. en ik heb toen ècht veel valse tips gehad!! Mensen die zeiden dat hij dood in de rivier lag, dat ze hem in Geldrop hadden gezien.. en daar is hij dus echt nooit geweest! Mensen die naar aanleiding van de flyers belden en zeiden dat ze Noah hadden gevonden en Noah bij hun thuis hadden zitten. Ze vroegen ook of we er iets voor over hadden. Natuurlijk!! Toen kwamen we daar: bestond het huisnummer niet, het opgegeven telefoonnummer was vals.. en geen Noah dus!!

Uiteindelijk is Noah echt door iemand gevonden, zijn wij gebeld en hij wilden er niks voor hebben. Uiteindelijk hebben we hem twee kratjes bier gegeven.. maar zelfs die hoefde hij eigenlijk niet.

Dus ja, moeilijk. Het kan heel erg averechts werken, het kan ook juist wel werken.. moeilijk zeg!!

Ik hoop echt dat je snel weer zichtmeldingen krijgt!!!
Getver :( Oh dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik was al een hele avond van slag door blaffende mensen die me opbelden.
Valerie schreef:Nou voel ik mij stom dat ik het niet eerder gezegd heb terwijl ik er al een week mee bezig ben zonder succes :oeps:
Ik vind het een goed idee! Ik ga sowieso even meer van dit soort dingen proberen.
Hylos schreef:Is toch logisch dat je allemaal doemscenarios in je hoofd hebt.. het lijkt me zo machteloos voelen de hele situatie. Er is ook niet een manier van denken doen en voelen die het beste is. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij denkt dat het beste is om Uma terug te krijgen.

Je zet je voor de volle 100% in, ik vind het heel knap van jullie. Heel veel succes met de drone, ik hoop dat het wat opleverd! En ik blijf er helemaal in geloven dat Uma straks lekker weer bij jullie op de bank zit! :J:
Dankjewel. Inmiddels weet ik ook niet meer zo goed wat te doen :oeps:
Als ik op de bank zit en een film kijk voel ik me schuldig en nutteloos maar het is ook zo fijn. Even niet zoeken, even geen berichten meer op mijn telefoon, even niet. Het knaagt continue.
Hopelijk laat Uma zich zien en dan moeten zoveel mogelijk mensen van haar vermissing afweten. Gisteravond weer met Manu aan de lange lijn op het strand geweest maar natuurlijk niets gezien. Elke dag zoeken we toch even, gewoon voor onze eigen gemoedsrust. Haar ermee vinden gaat niet gauw lukken.
Caro. schreef:Wat goed dat je een drone hebt voor vanavond! Ik ga keihard duimen dat Uma gespot wordt :ok: :ok: :ok:

De doemscenario's zijn niet zo vreemd, ik vind nog dat je alles keurig 'bij elkaar' houdt in deze omstandigheden.
Ze heeft een tijd op straat geleefd in Spanje toch? Dat werkt nu natuurlijk enorm in haar voordeel.
Maar eerlijk gezegd zou ik ook echt weer actie ondernemen nu, er is ook een kans dat ze de weg naar huis stomweg
niet meer weet.
Ik hoop ook dat je nog even kan blijven wonen waar je woont, dat is ook geen fijn idee dat je er misschien weg moet
voordat Uma terecht is.

Kortom, duimen draaien overuren hier :ok: :ok:
Ik kan helaas niet meewandelen, heb al geen al te sociale hond, maar ik red het met mijn gezondheid ook niet om 1.5 uur te rijden, te wandelen en weer terug te rijden. Maar als er andere zaken nodig zijn (iemand aanschrijven, op een andere manier wandelen, of dat soort zaken), geef dan een gil.
We weten niet of ze op straat geleefd heeft eigenlijk. Ze is wel zelf aan komen lopen in het asiel, zocht honden op, dus ik denk ook dat we het op dit moment daar op moeten gooien.
We gaan er weer voor, het móet gewoon!
Maltezers schreef:Nou ik weet het niet hoor maar ik lees niet een wens om mijn hond aan te laten rijden. Ik lees angst, wanhoop,onvermogen en niet meer weten van uitputting. Het kan aan mijn begrijpend lezen liggen maar jasses ik zou er ook radeloos van worden. Ik hoop en duin door dat Uma weer gezien mag worden en dat er een einde komt aan deze ( voor Nikki en fam. ) hel. Als ik het zo lees komt alles bij elkaar hond weg, huis weg, werkdruk, geen nieuwe zicht of andere meldingen. Nou neem van mij aan menigeen zou je allang hebben kunnen wegdragen, daarom nogmaals Nikki ik zeg op eigen titel meissie stop met je verdedigen een goed verstaander heeft maar een half woord nodig om te begrijpen hoe jij je voelt en wat je precies bedoeld. Het moet gewoon goed komen met Uma het moet gewoon.
Wat een lief bericht, dat is inderdaad wat ik bedoelde, het is geen wens. Net als dat je de eerste dagen denkt: werd ik maar gebeld dat ze langs de weg ligt. Dan weet je in ieder geval waar ze is. Nu ben ik iets rustiger en kan ik beter relativeren. Ze redt zich, ze is sterk en zó slim :D
Alles komt nu even tegelijk, ook andere privé omstandigheden. Maar, meestal als alles tegelijk komt, komt het geluk je daarna ook weer tegelijk aanwaaien.

De fles champagne staat koud, Uma komt terug. En als ze langer de tijd nodig heeft, krijgt ze die :J: Als ze maar even laat zien waar ze dan precies zit.
tycha schreef:Ik heb nog niet gereageerd, maar ben er wel veel mee bezig in mijn hoofd.
Ik hoorde vanmorgen dat de laatste zichtmelding (van de foto) een vriendin van een collega van mij is geweest.

Ik woon in de buurt en wil best wel af en toe s avonds een rondje maken op de scooter om te kijken of ik haar toevallig ergens zie lopen.
:ok: :ok: :ok: Dat zou ontzettend fijn zijn!
Toevallig dat zij een bekende is, heel lieve vrouw!
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Judith schreef:Hier ook een hond die je met alle liefde mag lenen
Ja, ik had het je al gezegd, maar Cayuga mag je ook zo lenen. Alle teven zijn gek op hem.
Die moet dan wel in Raalte opgehaald worden (en bij voorkeur ook weer teruggebracht :mrgreen: ), maar daar is vast wel iets voor te regelen.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
kathy
Zeer actief

Ongelezen bericht door kathy »

Houd goede moed hoor! En het lijkt wel een wetmatigheid te zijn, dat alle narigheid tegelijk komt. Maar het komt goed. Ik duim door en hoop op een zichtmelding zodat er gewandeld kan worden met een groep honden
kathy
Zeer actief

Ongelezen bericht door kathy »

Houd goede moed hoor! En het lijkt wel een wetmatigheid te zijn, dat alle narigheid tegelijk komt. Maar het komt goed. Ik duim door en hoop op een zichtmelding zodat er gewandeld kan worden met een groep honden
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Ontzettend veel succes vanavond :D Dat van die Barbie is ook een goed idee, die lijkt me best te porren voor zo'n doel ;)
monique1963
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego

Ongelezen bericht door monique1963 »

Moet nu even weg dochtertje naar school brengen, Barbie zit op Facebook zou straks berichtje sturen. Met dochtertje zit ze weleens privé
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”