Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uma is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator: moderatorteam
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
Re: Uma vermist Asterstraat in Den Haag
Wat fijn dat ze weer gezien is! Ik hoop dat ze snel weer thuis zal zijn, dat avontuur heeft nu wel lang genoeg geduurd Uma 
-
JBK
Ow wat fijn dat ze weer is gezien!
Hoop dat je dat weer wat moed geeft!
Ze komt gewoon weer thuis, dat gevoel heb ik de hele tijd al. Ik kan je helaas alleen geen tijdstip geven
Hoop dat je dat weer wat moed geeft!
Ze komt gewoon weer thuis, dat gevoel heb ik de hele tijd al. Ik kan je helaas alleen geen tijdstip geven
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Wat fijn dat ze weer is gezien.
Maar wat moet dit slopend en spannend zijn.
Dikke knuffel vanuit Bussum.
Maar wat moet dit slopend en spannend zijn.
Dikke knuffel vanuit Bussum.

- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Super dat ze weer gezien is! Kunnen jullie ook gericht aan de slag.
Ik hoop zo dat er binnenkort goed nieuws gepost kan worden hier
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik hoop zo dat er binnenkort goed nieuws gepost kan worden hier
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
Wat moet dat een heerlijk gevoel geven dat ze in ieder geval weer gezien is! Ze zit nu voor het zoeken misschien niet op de meest handige plek, maar het is denk ik wel de veiligste 

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Als ik zo het kaartje eens bekijk en in acht neem dat Uma niet van drukte houdt, denk ik dat ze niet zo snel naar huis zal (durven) lopen. Dan moet ze toch door drukkere gebieden heen. En ik meen gelezen te hebben dat ze de weg van huis naar waar ze nu is nog niet eerder gelopen heeft (correct me if I'm wrong)? Zou het kunnen werken als een (beperkt) aantal mensen met een hoop honden een stuk uit elkaar gaan lopen (allemaal zelfde richting uit), zodat je een groot stuk van het gebied gedekt hebt. Ik heb geen idee of dat haalbaar is hoor, ken het gebied niet.
- Sekreetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): geen
Ah wat fijn dat ze weer in goede gezondheid gezien is!
- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Fijn te lezen dat ze weer gezien is
Dat houdt de moed er in!
"onze"Buddy uit het asiel is meer dan 6 weken zoek geweest. Wel steeds gesignaleerd maar liet zich vanwege zijn angst ook echt niet vangen. Ook niet door bekende gezichten die hij kende vanuit het asiel. Nu heeft hij vorige week vriendschap gesloten met wat erfhondjes en hebben ze hem zo met Pinksteren kunnen vangen. (Hij zag er goed uit en leek niets geleden te hebben, het was een ervaren zwervertje dus die redde zich wel)
Dus wij duimen stug door voor ook een goede afloop voor Uma
Dat houdt de moed er in!
"onze"Buddy uit het asiel is meer dan 6 weken zoek geweest. Wel steeds gesignaleerd maar liet zich vanwege zijn angst ook echt niet vangen. Ook niet door bekende gezichten die hij kende vanuit het asiel. Nu heeft hij vorige week vriendschap gesloten met wat erfhondjes en hebben ze hem zo met Pinksteren kunnen vangen. (Hij zag er goed uit en leek niets geleden te hebben, het was een ervaren zwervertje dus die redde zich wel)
Dus wij duimen stug door voor ook een goede afloop voor Uma

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Oh dat is wel een fijne update! 
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Of de groep splitsen in 2 kleinere groepen met in iedere groep minimaal 1 voor haar vertrouwde hond en dan de 2 groepen in elkaars richting laten lopen, de een vanaf de kant van Scheveningen, de ander vanaf de kant van Katwijk.veertje schreef:Zou het kunnen werken als een (beperkt) aantal mensen met een hoop honden een stuk uit elkaar gaan lopen (allemaal zelfde richting uit), zodat je een groot stuk van het gebied gedekt hebt. Ik heb geen idee of dat haalbaar is hoor, ken het gebied niet.
Misschien is het ook een idee om het geluid van Manu op je telefoon op te nemen zodat beide groepen dat af en toe kunnen afspelen?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Zo iets dacht ik gister. Alleen dan om in koppeltjes van twee te lopen wat uitgestrekter idd beginnen bij bijvoorbeeld de waalsdorpervlakte en de andere kant Katwijk dan ontmoet je elkaar in het midden. Ik denk niet dat ze weer terug scheveningen op gaat maar echt daar binnen de duinen zich blijft voort bewegen. Ik denk zelf ook meer rond Meyendael. Er zit daar trouwens en paviljoen een soort pannenkoeken boerderij misschien hun ook inlichten? http://www.meyendel.nl/ daar komen veel ruiters die daar hun paard neer zetten als ze een hapje gaan eten sowieso kan het geen kwaad om daar een flyer te hangen.LongFields schreef:Of de groep splitsen in 2 kleinere groepen met in iedere groep minimaal 1 voor haar vertrouwde hond en dan de 2 groepen in elkaars richting laten lopen, de een vanaf de kant van Scheveningen, de ander vanaf de kant van Katwijk.veertje schreef:Zou het kunnen werken als een (beperkt) aantal mensen met een hoop honden een stuk uit elkaar gaan lopen (allemaal zelfde richting uit), zodat je een groot stuk van het gebied gedekt hebt. Ik heb geen idee of dat haalbaar is hoor, ken het gebied niet.
Misschien is het ook een idee om het geluid van Manu op je telefoon op te nemen zodat beide groepen dat af en toe kunnen afspelen?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
Manu
Ja zoiets zat ik ook aan te denken. Toch denk ik dat die grote groep honden nog het beste gaat werken.LongFields schreef:Of de groep splitsen in 2 kleinere groepen met in iedere groep minimaal 1 voor haar vertrouwde hond en dan de 2 groepen in elkaars richting laten lopen, de een vanaf de kant van Scheveningen, de ander vanaf de kant van Katwijk.veertje schreef:Zou het kunnen werken als een (beperkt) aantal mensen met een hoop honden een stuk uit elkaar gaan lopen (allemaal zelfde richting uit), zodat je een groot stuk van het gebied gedekt hebt. Ik heb geen idee of dat haalbaar is hoor, ken het gebied niet.
Ik dacht de afgelopen dagen dat als ik een zichtmelding zou krijgen, ik dan zou weten wat ik moest doen en actie kon ondernemen. Maar nog steeds weet ik het niet.
Het enige plan dat ik tot nu toe heb is daar naar toe gaan met de verrekijker (dankjewel Longfields
De boswachter helpt ook mee
Zou het wat zijn om morgenavond iets met zoveel mogelijk honden te doen? Wat denken jullie?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Volg je gevoelManu schreef:
Zou het wat zijn om morgenavond iets met zoveel mogelijk honden te doen? Wat denken jullie?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Ik zou het gewoon doen. Maar wel geschikte honden dus windhonden en bekende
geen blaffers en/of opgewonden honden.
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik ben morgen avond vrij, dus Dana zou dan mee kunnen? Dana kan gewoon aan een heupgordel oid, ze loopt als een mak schaapje mee.Manu schreef:Ja zoiets zat ik ook aan te denken. Toch denk ik dat die grote groep honden nog het beste gaat werken.LongFields schreef:Of de groep splitsen in 2 kleinere groepen met in iedere groep minimaal 1 voor haar vertrouwde hond en dan de 2 groepen in elkaars richting laten lopen, de een vanaf de kant van Scheveningen, de ander vanaf de kant van Katwijk.veertje schreef:Zou het kunnen werken als een (beperkt) aantal mensen met een hoop honden een stuk uit elkaar gaan lopen (allemaal zelfde richting uit), zodat je een groot stuk van het gebied gedekt hebt. Ik heb geen idee of dat haalbaar is hoor, ken het gebied niet.
Ik dacht de afgelopen dagen dat als ik een zichtmelding zou krijgen, ik dan zou weten wat ik moest doen en actie kon ondernemen. Maar nog steeds weet ik het niet.
Het enige plan dat ik tot nu toe heb is daar naar toe gaan met de verrekijker (dankjewel Longfields) en Manu. We leggen een lap pens neer (iemand toevallig enig idee waar ik die in de buurt kan halen?) en haar fleece dekentje waar ik haar altijd mee inpakte. Hopelijk blijft ze nu wat op één plek. Dan kunnen we actie ondernemen.
De boswachter helpt ook meeGezien het broedseizoen zijn ze niet blij met loslopende honden en het gebied is echt slecht te betreden buiten de paden.

- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ik heb wel pens liggen, maar zo erg in de buurt ben ik niet. Als je het toch wil hebben, roep je maar!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ik wil je morgenavond best helpen. Is ff een stuk rijden maar heee, Uma moet naar huis!
- Hylos
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Mojo zou ook wel geschikt zijn maar ik durf hem niet uit handen te geven als ik heel eerlijk ben. Dat heeft niets met hemzelf te maken maar puur met mijn eigen gevoel dat ik het niet prettig vind om hem aan iemand anders over te laten zonder dat ik erbij ben.
Maar mocht je er toch voor kiezen met wat meer mensen te gaan lopen dan wil ik graag helpen.
Persoonlijk zou ik ook niet graag de verantwoording willen hebben over een grote groep honden die niet van mij was, maar dat is misschien mijn overbezorgde aard.
Maar mocht je er toch voor kiezen met wat meer mensen te gaan lopen dan wil ik graag helpen.
Persoonlijk zou ik ook niet graag de verantwoording willen hebben over een grote groep honden die niet van mij was, maar dat is misschien mijn overbezorgde aard.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mijn hond(en) gaan ook niet zonder mij mee hoor 
Denk dat niemand zn honden uit handen zal geven.
Denk dat niemand zn honden uit handen zal geven.
- Valerie
- Zeer actief
Ik zou Kiyoshi zo meegeven hoor. Je komt alleen niet erg ver op zijn tempo
allemaal vreemde mensen kan haar alleen maar afschrikken... veel honden weinig mensen is een stuk verstandiger.
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Misschien dat ze hier een lap pens voor je hebben, of weten waar je die kunt halen als zij het zelf niet hebben:Manu schreef: Het enige plan dat ik tot nu toe heb is daar naar toe gaan met de verrekijker (dankjewel Longfields) en Manu. We leggen een lap pens neer (iemand toevallig enig idee waar ik die in de buurt kan halen?) en haar fleece dekentje waar ik haar altijd mee inpakte. Hopelijk blijft ze nu wat op één plek. Dan kunnen we actie ondernemen.
http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/t2 ... king-b.v./
Graag gedaan hoor, ik hoop dat je er iets aan gaat hebben!
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Ik heb een tijdlang vers gehaald in Sassenheim. Moet ik even zoeken waar dat ook al weer was. Laat maar even horen als het nodig is. Zij verkochten ook pens vanzelfsprekend 

Groetjes Marja
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Misschien de link die ik net voor jou gaf, dat is een vleesverwerkend bedrijf in Sassenheim.tycha schreef:Ik heb een tijdlang vers gehaald in Sassenheim. Moet ik even zoeken waar dat ook al weer was. Laat maar even horen als het nodig is. Zij verkochten ook pens vanzelfsprekend
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Nee, was bij particulieren met staffords.
Ben al aan het zoeken maar kan het nog niet vinden.
Weet dat Ranzijn ook penslappen verkoopt. En misschien dat tuincentrum in Lisse ook wel
Ben al aan het zoeken maar kan het nog niet vinden.
Weet dat Ranzijn ook penslappen verkoopt. En misschien dat tuincentrum in Lisse ook wel

Groetjes Marja
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Zou het geen verschil maken of dit verstandige hondenmensen zijn die rustig op zoek zijn naar een schuwe hond of dagjesmensen die al kwebbelend en druk met hun gezinnetje door de duinen lopen? Al snap ik natuurlijk dat je daar niet met 20 man wilt gaan lopen. Ik denk alleen dat je met weinig mensen niet zo'n gebied kan overzien. Als er maar meer honden dan mensen zijn, zou dat al niet helpen? Ik weet het ook niet hoor, bedenk ook maar watValerie schreef:Ik zou Kiyoshi zo meegeven hoor. Je komt alleen niet erg ver op zijn tempoallemaal vreemde mensen kan haar alleen maar afschrikken... veel honden weinig mensen is een stuk verstandiger.
Mocht Finn een aanvulling kunnen zijn wil ik graag helpen, al zal hij niet eens boven het duingras uitkomen denk ik
- Valerie
- Zeer actief
Ik denk dat het wel een verschil maakt of mensen gewoon met elkaar bezig zijn en niet de omgeving of dat mensen de omgeving scherp in de gaten houden en toch gefixeerd raken als ze haar zien. Maar goed ze laat zich sowieso al niet zienveertje schreef:Zou het geen verschil maken of dit verstandige hondenmensen zijn die rustig op zoek zijn naar een schuwe hond of dagjesmensen die al kwebbelend en druk met hun gezinnetje door de duinen lopen? Al snap ik natuurlijk dat je daar niet met 20 man wilt gaan lopen. Ik denk alleen dat je met weinig mensen niet zo'n gebied kan overzien. Als er maar meer honden dan mensen zijn, zou dat al niet helpen? Ik weet het ook niet hoor, bedenk ook maar watValerie schreef:Ik zou Kiyoshi zo meegeven hoor. Je komt alleen niet erg ver op zijn tempoallemaal vreemde mensen kan haar alleen maar afschrikken... veel honden weinig mensen is een stuk verstandiger.
![]()
Mocht Finn een aanvulling kunnen zijn wil ik graag helpen, al zal hij niet eens boven het duingras uitkomen denk ik
-
Manu
Snap ik heel goed hoor, ik zou het zelf ook niet fijn vinden.LongFields schreef:Mojo zou ook wel geschikt zijn maar ik durf hem niet uit handen te geven als ik heel eerlijk ben. Dat heeft niets met hemzelf te maken maar puur met mijn eigen gevoel dat ik het niet prettig vind om hem aan iemand anders over te laten zonder dat ik erbij ben.
Ik ook niet, ik vind 3 honden al heel erg veel. Maar alles voor Uma.LongFields schreef:Persoonlijk zou ik ook niet graag de verantwoording willen hebben over een grote groep honden die niet van mij was, maar dat is misschien mijn overbezorgde aard.
-
Natasja 2005
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse en Hollandse Herdershonden.
Ik ben het vrouwtje van Djiny Duitse x Hollandse herder En Storm (Keeshondje) - Aantal honden: 2
Ik lees elke dag in dit topic mee om te kijken of ze gezien is of dat ze thuis is. Ik ben blij voor jullie dat ze weer is gezien a-live and kicking.
Heel veel succes en ik hoop dat jullie haar nu snel terug is veilig in haar thuis.
Heel veel succes en ik hoop dat jullie haar nu snel terug is veilig in haar thuis.
Groetjes,
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
Sandra
Bayan 08-05-1996 _ 01-08-2014. Slaap zacht mijn kattekop
R.I.P. Snowey 22/10/2002 - 28/03/2011
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Nou ja, behalve toen ze op de boulevard van Scheveningen was.Valerie schreef:Maar goed ze laat zich sowieso al niet zienmet die drukte waren ook geen meldingen.