Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aangenaam
Moderator: moderatorteam
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Aangenaam
Beste lezers,
Ons gezinnetje bestaat uit 3 personen ikzelf 32 mijn vriendin 34 en zoontje van bijna 3.
Wij wonen in een ruim appartement met een dakterras.
Wij zijn op zoek naar een gezellig hondje waar mijn zoontje mee kan opgroeien..
Ons oog is gevallen op een Pomeriaan x Maltezer alleen is onze vraag wie heeft er al ervaring mee ..
Een foto invoegen lukt mij momenteel niet we zijn gisteren wezen kijken en heb een foto gemaakt van de kleine hummel nu 5 weken oud.
Hoop op wat input van jullie kant.
David
Ons gezinnetje bestaat uit 3 personen ikzelf 32 mijn vriendin 34 en zoontje van bijna 3.
Wij wonen in een ruim appartement met een dakterras.
Wij zijn op zoek naar een gezellig hondje waar mijn zoontje mee kan opgroeien..
Ons oog is gevallen op een Pomeriaan x Maltezer alleen is onze vraag wie heeft er al ervaring mee ..
Een foto invoegen lukt mij momenteel niet we zijn gisteren wezen kijken en heb een foto gemaakt van de kleine hummel nu 5 weken oud.
Hoop op wat input van jullie kant.
David
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Re: Aangenaam
Beste Nanna,
Wij zijn in contact gekomen met een dame die voor het eerst een nestje heeft gekregen en haar Maltezer bewust heeft laten door een Pomeriaan.
Moeder was aanwezig en de ruimte waar de hondjes liepen was in de woonkamer een afgezonderd stuk..
Ben heel benieuwd naar de rest van de ervaringen en of reacties..
iemand een tip hoe een foto te plaatsen ?
David
Wij zijn in contact gekomen met een dame die voor het eerst een nestje heeft gekregen en haar Maltezer bewust heeft laten door een Pomeriaan.
Moeder was aanwezig en de ruimte waar de hondjes liepen was in de woonkamer een afgezonderd stuk..
Ben heel benieuwd naar de rest van de ervaringen en of reacties..
iemand een tip hoe een foto te plaatsen ?
David
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Foto in een fotoalbum plaatsen en vandaar kun je die hier op het HF plaatsen.
Lijkt mij een reuze leuk en schattig hondje. Maar net wat Nanna zegt met kans op een keffert eerste klas.
Lijkt mij een reuze leuk en schattig hondje. Maar net wat Nanna zegt met kans op een keffert eerste klas.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Gelukt.. zie foto hieronder..
Het extreem geblaf wat jullie voorzien komt dat van de kant van den Pomeriaan?
David

Het extreem geblaf wat jullie voorzien komt dat van de kant van den Pomeriaan?
David

Laatst gewijzigd door DavidMulder op 05 jun 2015 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ytje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Aantal honden: 1
Jullie wonen in een appartement. Is het gehorig? Een hond wat het hele blok hoort blaffen als iedereen zomers buiten zit is niet erg ideaal. Wij hadden vroeger zulke buren en gelukkig toen verhuisd. Nu buren met een gillende papegaai maar dat klinkt nog enig sinds tropisch haha. Succes met je zoektocht. Zijn veel kleine hondenrassen die een stuk minder blaffen.
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Fijn deze reacties,
Zou je een ras kunnen noemen die weinig blaffen dan maar wel klein blijven?
David
Zou je een ras kunnen noemen die weinig blaffen dan maar wel klein blijven?
David
- AnneBP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat ligt eraan wat je nog meer van het hondje verwacht. Welke gedragseigenschappen zoek je in een hondje? Dus: wat verwacht je van je hondje en wat wil je ermee gaan doen?
En welke eigenschappen zoek je absoluut niet?
Want op basis daarvan kan je misschien wat makkelijker een keuze maken in de vele kleine rassen die er zijn
En welke eigenschappen zoek je absoluut niet?
Want op basis daarvan kan je misschien wat makkelijker een keuze maken in de vele kleine rassen die er zijn

-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Een pluizebol die klein blijft een vriendje voor mijn zoontje die achter een balletje aan gaat en tja ik heb zoiets blaffen zou je kunnen afleren mits het niet de gewoonte is van het beestje.
Maar wij zelf hebben nog nooit een hondje gehad onze ouders wel ..
Een mops hondje hebben we ook naar gekeken maar deze krijgen veelal gezondheidsproblemen wat we horen..
Maar wij zelf hebben nog nooit een hondje gehad onze ouders wel ..
Een mops hondje hebben we ook naar gekeken maar deze krijgen veelal gezondheidsproblemen wat we horen..
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Dank je wel voor jou reactie ! graag hoop ik ook dat andere forum leden hun ervaringen of adviezen willen delen.
David
David
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
Mijn maltezer was echt geen blaffende keffer als je een hond van pup af hebt kan je dat vaak makkelijk afleren, door gewoon lekker veel met ze te doen.
Dan blijven er natuurlijk altijd keffers tussen zitten maar die foto van die pup is gewoon te lief
Dan blijven er natuurlijk altijd keffers tussen zitten maar die foto van die pup is gewoon te lief
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Welkom
De pommetjes die ik ken zijn echt niet leuk, om heel ''subtiel'' uit te drukke zijn het valse k*tkeffers. En ze hebben ook allemaal een slechte patella. Hou daar rekening mee want dat kan mogelijk een dure kosten post zijn bij de DA.
De pommetjes die ik ken zijn echt niet leuk, om heel ''subtiel'' uit te drukke zijn het valse k*tkeffers. En ze hebben ook allemaal een slechte patella. Hou daar rekening mee want dat kan mogelijk een dure kosten post zijn bij de DA.

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
hier inde buurt zie je veel shi zu (of weet ik hoe ze heten
) kruisingen, de bekende swiffertjes, hartstikke leuk allemaal. Leuk voor kinderen, niet te aktief, prima gezinshondjes. Lekker licht dus ene kind kan er ook al snel wel mee lopen.

-
Safari
Die blaffen dan weer nietDavidMulder schreef:Een mops hondje hebben we ook naar gekeken maar deze krijgen veelal gezondheidsproblemen wat we horen..
Succes met je zoektocht en welkom.
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Moeder is een witte Maltezer vader zie hieronder..

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
DavidMulder
- geregistreerd lid
Zojuist nagevraagd maar moeder is kruising met Yorks..
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Zo beginnen ze wel die van mijn was vaak groenbouvierpoedel schreef:Zijn die maltesers wit dan.?
-
Lemuria
Nooit "gelegenheidsnestjes"-fokkers op hun blauwe ogen gelovenDavidMulder schreef:Beste Nanna,
Het is echt wel een snoesje hoor, maar goed, dat is elke pup. Ik zou denk ik ook eerder voor een Maltheesje gaan. Al naar wat je met de hond zou willen gaan doen qua training zou een Jack Russell ook kunnen, die zijn net iéts minder breekbaar bij een kind van 3
- Jeannettebo
- Zeer actief
Dat toch liever ook niet te snel... Vorig jaar kon het buurkind hun swiffertje ook niet houden, die dus bij mij, net buiten bereik van mijn duo, ons de huid kwam vol schelden. Een buurvrouw moest er aan te pas komen om het beestje te pakkenSas schreef:hier inde buurt zie je veel shi zu (of weet ik hoe ze heten) kruisingen, de bekende swiffertjes, hartstikke leuk allemaal. Leuk voor kinderen, niet te aktief, prima gezinshondjes. Lekker licht dus ene kind kan er ook al snel wel mee lopen.

- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Jeannettebo schreef:Dat toch liever ook niet te snel... Vorig jaar kon het buurkind hun swiffertje ook niet houden, die dus bij mij, net buiten bereik van mijn duo, ons de huid kwam vol schelden. Een buurvrouw moest er aan te pas komen om het beestje te pakkenSas schreef:hier inde buurt zie je veel shi zu (of weet ik hoe ze heten) kruisingen, de bekende swiffertjes, hartstikke leuk allemaal. Leuk voor kinderen, niet te aktief, prima gezinshondjes. Lekker licht dus ene kind kan er ook al snel wel mee lopen.
eens hoor, zie hier ook wel 6 jarigen lopen, dat schiet niet op natuurlijk.