Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
aktie foto's van training Boris....
Moderator: moderatorteam
-
Henny van Hal
- Vaste gebruiker
- felicia
- Zeer actief
ja dat bedoel ik, ik kan t me wel vaag herinneren, Ad komt me ook erg bekent voor ja.. grappig zo'n kleine wereldHenny van Hal schreef:Wij kwamen weleens bij de Ysselstroom als dat is wat je bedoeld... ook met pup boris inderdaad... Ad is pakwerker... maar wat trainde jij daar toen??? IPO??? Kan het ff niet voor de geest halen....
het is wel lang geleden, en ik trainde toen ook IPO, (ik was dat kleine meisje
toen had ik ayka nog niet maar alleen jewel
- felicia
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
Henny van Hal
- Vaste gebruiker
- felicia
- Zeer actief
ja, dat puppie was Ayka (met die prikoren)Henny van Hal schreef:Ja jij had lang blond haar toch??? Maar je had toch ook een puppie op een gegeven moment??? Jammer dat je niets meer doet....
in de africhting dan he?? :p:
op het moment doe ik geen africhting met haar, ik heb er echt de tijd niet voor..
Ik heb er nog wel aan gedacht om vzh te doen, maar besloten het toch maar niet te doen..
misschien als ik volgend jaar meer tijd heb dat ik KNPV ga doen.
-
Henny van Hal
- Vaste gebruiker
- felicia
- Zeer actief
ja, ik train ook nog wel eens met ayka (maar dan op eigen houtje :p: )Henny van Hal schreef:O da's ook leuk, als je maar lekker bezig bent he.... ik geniet er nog steeds van om met mijn Borisje lekker bezig te zijn hoor :p:
even nergens aan denken behalve aan de hond..
IPO is een leuke sport al ben ik weleens blij dat ik op zondagmorgen mn bed niet meer uit hoef om te speuren
-
Henny van Hal
- Vaste gebruiker
Ik begrijp je helemaal.. ik heb sowieso hekel aan speuren, maar ja het hoort er nu eenmaal bij en als ik er eenmaal ben en ik word weer eens over dat veld gesleurd heeft het toch ook wel wat... vooral als je dan ziet dat het steeds beter (=langzamer hahaha) gaat....
Bovendien heb ik nog ff tijd, want ik ga in juli pas voor IPO II met Boris... dus kan nog lekker ff ontspannen trainen...
Ik kom je heus nog wel eens ergens tegen denk ik zo...

Bovendien heb ik nog ff tijd, want ik ga in juli pas voor IPO II met Boris... dus kan nog lekker ff ontspannen trainen...
- felicia
- Zeer actief
'k denk 't ook welHenny van Hal schreef:Ik begrijp je helemaal.. ik heb sowieso hekel aan speuren, maar ja het hoort er nu eenmaal bij en als ik er eenmaal ben en ik word weer eens over dat veld gesleurd heeft het toch ook wel wat... vooral als je dan ziet dat het steeds beter (=langzamer hahaha) gaat....
- Mirandab
- Vaste gebruiker
M. Tijssen - 3.15 - B 96 Hoorn (Ron Vonk)Selena schreef:Was vorig jaar akelig koud in Arnhem! Maar is wel heel gaaf om een keer mee te maken. Wel heeeeeeeeel gaaf dat Ray dit jaar heen mag!! Wie gaan er nog meer van regio 3?
E. Grasman - 3.08 - B 96 Opmeer
R. Briet - 3.04 -B 96 Enkhuizen
M. Dam - 3.09 - B 96 Quelderduin Den Helder
A. Kornet - 3.20 - B 96
Even van de NBG site afgehaald
- felicia
- Zeer actief
- Mirandab
- Vaste gebruiker
Hier nog zo eenfelicia schreef:ik heb hetzelfde, ben ook gestopt maar je blijft het toch volgenSelena schreef:Tja ben wel gestopt met IPO maar blijf ut natuurlijk wel een beetje volgen...
Nou is manlief natuurlijk nog wel heel aktief, dus ben er wel op feesten en partijen
Laatst gewijzigd door Mirandab op 20 jan 2004 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- felicia
- Zeer actief
-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Tja woon nu natuurlijk ook niet meer in Langedijk, wordt het ook wat moeilijker te volgen.Mirandab schreef:Hier nog zo eenfelicia schreef:ik heb hetzelfde, ben ook gestopt maar je blijft het toch volgenSelena schreef:Tja ben wel gestopt met IPO maar blijf ut natuurlijk wel een beetje volgen...![]()
Nou is manlief natuurlijk nog wel heel aktief, dus ben er wel op feesten en partijen
Enne zoals je weet sport ik nog steeds... alleen in andere tak: KNPV. Voor de vooroordelen/nadelen van mijn achternaam maakt dat toch echt niet uit...(helaas)..wereldtje is idd klein.
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl