Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Lieske1977 schreef:Weet je ook het typenummer, Sandra?
sorry ik lees t nu pas, heb even een paar weken in het vermoeidheidsbootje gevaren, de mijne is niet meer te koop, heb het ding al jaren en eigenlijk is dat een geweldig teken toch, jaren lang trouwe dienst en het werkt nog steeds perfect
gewoon omdat het zo lekker is dat macro seizoen
Iedereen gaat aan deze voorbij maar ik vind hem heel mooi
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik zou denk ik ook de mm missen bij die lens Ben zelf nu aan het sparen voor een (tweedehands) canon 70-200mm f2.8 Wil 'm al heel lang eigenlijk, maar steeds zoiets van t is zoveel geld... Maar 2e hands zijn ze wel redelijk betaalbaar
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Deze had ik snel uit de hand geklikt, daarom had de compositie beter gekund. Maar twijfel over de compositie. Wat vinden jullie: meer bijsnijden of zo laten?
je kijkt hem op de rug, dat is een beetje jammer qua kleur en scherpte is hij o.k maar ik weet niet of croppen het gewenste effect gaat geven maar proberen kan altijd