ik zal me even voorstellen mijn naam is kelly woon samen en hebben 3 kindjes in de leeftijd van 4/6/8 jaar
In ons gezinsleventje hebben wij nog 2 honden Yara onze mechelse herder teefje van nu net 2 jaartjes oud waar ik politie training mee doe (Yara is min of meer mijn hond ik heb het liefst werklijnen) en Evie een kruising sint bernard/berner sennen teefje van nu ruim 6 maandjes oud die we in huis hebben gehaald als onze trouwe viervoeter in huis waar we gewone gehoorzaamheid mee volgen
en dan hebben wij nog een kat genaamd Mango die het soms beetje zwaar te verduren heeft met yara die het wel eens leuk vind hem op te jagen en evie die nogal eens met haar lomp gewicht een pootje op mango neer legt
ik ben al een aantal jaartjes bezig met honden en heb voor ik kinderen kreeg heel fanatiek getraind met mijn border collie's en hield ik me bezig om border collie's met gedragsproblemen onder controle te krijgen
een herder is toch wel weer even andere koek en onze pup kruising helemaal dat is wel even wennen maar weer een nieuwe leuke uitdaging
ik hoop dat ik mensen kan helpen met mijn kennis en mensen mij kunnen helpen met hun kennis