Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij hebben een hele kast vol met bordspellen, die regelmatig ook echt gespeeld worden Dus hondenliefhebbers en bordspellen gaan wel samen hoor. Misschien ook doordat we ook wel een beetje nerds zijn
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Frolic schreef:Ik ben dol op spelletjes, maar ben helaas de enige hier.
Jeroen is ook de enige hier. Maar in Zwolle is er een bordspellengroep waar hij regelmatig heen gaat.
Je kunt hem vragen waar, wat en hoe
Haha, dat durf ik echt niet hoor. Ben zo blond als een domme gans maar kan zijn.
Doe niet zo raar, volgens mij zijn het allemaal hartstikke leuke mensen.
In Meppel zit een wat fanatiekere groep, die voor de echt zware bordspellen gaan, maar die in Zwolle is volgens mij vooral gezellig.
Jeroen, doe eens een link naar die FB groep? Ik zoek me blauw ( ) maar kan niks vinden.
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far
Frolic schreef:Ik ben dol op spelletjes, maar ben helaas de enige hier.
Jeroen is ook de enige hier. Maar in Zwolle is er een bordspellengroep waar hij regelmatig heen gaat. Je kunt hem vragen waar, wat en hoe
Haha, dat durf ik echt niet hoor. Ben zo blond als een domme gans maar kan zijn.
Doe niet zo raar, volgens mij zijn het allemaal hartstikke leuke mensen. [..] Jeroen, doe eens een link naar die FB groep? Ik zoek me blauw ( ) maar kan niks vinden.
Safari schreef:Speel nooit spelletjes, verlies altijd en ik geloof dat je ook af en toe eens moet winnen om het leuk te blijven vinden.
Heb je wel eens een coöperatief spel geprobeerd?
Bij Hanabi tel je gewoon tot hoever je in alle kleuren gekomen bent (met een maximum van 25 of 30 punten).
Je verliest alleen (als team) als je teveel kaarten speelt die niet passen--en dat hóeft nooit.
we're the ones who seek to dance to fallen serenades the magic hymns of gold as softly sung the sunlight fades away
gonnie schreef:Maakt me niks uit of ik verlies. Ben al heel lang met iemand Ruzzle aan het spelen en volgens mij verlies ik 99 keer van de 100 spelletjes. Haha.
Ik kende Ruzzle nog niet, maar ik snap dat het in de categorie woordspelletjes valt.
we're the ones who seek to dance to fallen serenades the magic hymns of gold as softly sung the sunlight fades away
Fotogravinnetje schreef:Ik heb ooit de tweede uitgave van roborally voor 10 euro via marktplaats gekocht. Met echte tinnen figuurtjes. Leuk spel!
Goeie deal!
Ik heb ook een second edition (1995).
Behalve dat de robots van tin zijn, heeft deze ook sterkere programmeerkaarten dan de editie uit 2005, die níet direct beschadigen bij het schudden.
Fotogravinnetje schreef:Ik heb ooit de tweede uitgave van roborally voor 10 euro via marktplaats gekocht. Met echte tinnen figuurtjes. Leuk spel!
Goeie deal!
Ik heb ook een second edition (1995).
Behalve dat de robots van tin zijn, heeft deze ook sterkere programmeerkaarten dan de editie uit 2005, die níet direct beschadigen bij het schudden.
Ik vond het ook een goede deal. Zeker omdat het spel duidelijk nog vrijwel niet gebruikt was. Ze hadden geloof ik 1 poging gedaan om het te spelen en toen maar op marktplaats gezet...
Bordspellen
Ik heb ook een chronisch gesprek aan tegenspelers. Maar als ik weer eens de overtocht naar Brabant maak en mijn broer is er ook dan is Cartagena vaak wel leuk vermaak. Kent iemand dat?
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
gonnie schreef:Maakt me niks uit of ik verlies. Ben al heel lang met iemand Ruzzle aan het spelen en volgens mij verlies ik 99 keer van de 100 spelletjes. Haha.
Ik ook. Dus als we eens willen winnen moeten we samen spelen
Heb je daar dezelfde forum naam?
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Ik kende Ruzzle nog niet, maar ik snap dat het in de categorie woordspelletjes valt.
Ja, dat klopt.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.