Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij spelen op het moment regelmatig coöpspellen, pandemic, verloren stad, en iets FBI achtige waarvan ik de naam even niet kan bedenken. En daarnaast vind ik spellen als 7 wonders erg leuk.
Dag lieve Ayla 11-7-2011 ~ 27-3-2013, voor altijd in mijn hart
Pandemic is af en toe zeker wel leuk (mits niet één van de spelers overdreven vooruit wil rekenen voor iedereen de hele tijd).
Ik heb zelf alleen het basisspel, maar ik heb wel een aantal keren varianten van de uitbreiding ("On the brink") gespeeld.
7 wonders is natuurlijk een relatief kort en vrij licht spel waar bijna niemand een hekel aan heeft.
Ik speel het regelmatig. Wat mij betreft, voegt de uitbreiding Babel niet echt wat toe.
we're the ones who seek to dance to fallen serenades the magic hymns of gold as softly sung the sunlight fades away
Ik heb vorige week het spel Lemming Maffia leren kennen. Ook veel lol mee gehad. En uiteraard had ik beginnersgeluk (nee, hoor, gewoon goed tactisch gespeeld ), dus won ik het eerste spel met ruime voorsprong
Daar moeten we wat aan doen dus!! Maar ik weet niets van bordspelletjes. Wel dat er regelmatig beurzen gehouden worden voor (nieuwe) spelletjes. Ik ben eens op sleeptouw genomen met twee van die fanatiekelingen 1x met ze een (toen) nieuw spel gespeeld en per ongeluk gewonnen. De reactie was toen zo heftig dat ik echt nooit meer een spel gespeeld heb.
Tot zover mijn spelletjes trauma, moet goed zijn voor een paar pagina's ach en wee.
Ook woon ik hier zowat bij om de hoek en ik weet dat ze 1x per jaar een hele grote uitverkoop hebben. http://www.999games.nl/
Laatst gewijzigd door Safari op 05 aug 2015 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier hebben we regelmatig een spelletjesdag maar meestal is de uitleg zo ingewikkeld en langdurig dat de dag half om is voor we zijn begonnen
De jongens zijn dol op spelletjes
Wij ook wel maar iets minder fanatiek.
Dus meestal eindigen wij scrabbelend met oma
Tja, ik als spel-liefhebber heb het lastig. De mensen die ik ken van mijn leeftijd die daadwerkelijk fanatiek zijn in spellen, zijn op één hand te tellen
Thomas schreef:Tja, ik als spel-liefhebber heb het lastig. De mensen die ik ken van mijn leeftijd die daadwerkelijk fanatiek zijn in spellen, zijn op één hand te tellen
Marjoleine schreef:Wat zijn zoek en vind spelletjes, Saaf?
Dan heb je een plaatje voor je en dan moet je in dat plaatje onderdelen vinden zoals bijvoorbeeld een sleutelbos, een liniaal, dat soort dingen. En vaak zit daar een verhaal omheen, best leuk
Spelletjes waarbij je puzzels op moet lossen (vaak zit er een verhaaltje aan vast) met scenes waarbij je 15 voorwerpen moet zoeken die in je scherm staan. Heb je die gevonden dan krijg je bv een voorwerp waarmee je een puzzel op kunt lossen. Ik heb er al honderder gespeeld.
Mocht je willen dan kan meneer S je er wel eens één toe sturen via ?? We transfer?? (als ik het goed verstaan heb)
Thomas schreef:Tja, ik als spel-liefhebber heb het lastig. De mensen die ik ken van mijn leeftijd die daadwerkelijk fanatiek zijn in spellen, zijn op één hand te tellen
Je woont verkeerd. Echt.
Welnee.
Ik had die groepen in Zwolle en Meppel toch al genoemd?
Gewoon JJW een PB sturen, Thomas
And few will ever climb the great world-tree from which we've grown But those who seek will find the rhythm that vibrates high and far