Ja wij zijn echt erg samen in de autoRiver8 schreef: En afslagen missen gebeurt hoe dan ook als we er samen in zitten
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeroen Jan-Willem
Moderator: moderatorteam
-
Safari
Re: Jeroen Jan-Willem
- River8
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 1
welshwitch schreef:Als je dan zorgt dat je in Deventer uitkomt, rij ik wel verder vooropRiver8 schreef:Tis een automaat, dus went heel snel. En afslagen missen gebeurt hoe dan ook als we er samen in zittenSafari schreef:Natuurlijk want ik drink nietRiver8 schreef:Oh...maar dan! Safari, jij rijdt!Oh wacht.....wil jij dan eerst even uitleggen waar het stuur zit?
- Lynnepien
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
Qua zoekspelletjes vind ik Criminal Case op Facebook wel een leuke, dat speel ik al heel lang.
Onlangs dacht ik mijn vriend eens een plezier te doen en dacht kom, we doen die Axis & Allies eens. Liefde is een werkwoord en zo.
Toen we na drie uur uitleg nog niet aan spelen toegekomen waren (want je moet ook het bord opzetten en dat alleen al duurt veel te lang), was mijn aandacht nog 0 en heeft m'n vriend het maar opgegeven.
Edit: oh ja, dit was een voorsteltopic. Welkom JJW!
Onlangs dacht ik mijn vriend eens een plezier te doen en dacht kom, we doen die Axis & Allies eens. Liefde is een werkwoord en zo.
Toen we na drie uur uitleg nog niet aan spelen toegekomen waren (want je moet ook het bord opzetten en dat alleen al duurt veel te lang), was mijn aandacht nog 0 en heeft m'n vriend het maar opgegeven.
Edit: oh ja, dit was een voorsteltopic. Welkom JJW!

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
welshwitch schreef:
Mooi, kan ik tenminste nog met iemand de strijd aanbinden om best loserHilde schreef:Ik vind het eigenlijk best een leuk idee. Ik ben zo getalenteerd in verliezen dat ik dat bij elk spel kan, dus mij maakt het qua spellen niet uit
dat was ik al
fenneke schreef:Hilde schreef:Ik vind het eigenlijk best een leuk idee. Ik ben zo getalenteerd in verliezen dat ik dat bij elk spel kan, dus mij maakt het qua spellen niet uit
nou![]()
dan moet je de strijd met mij aanbinden
Fenneke en Baloe

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik ga niet voor de beste loser, want dan heb ik alsnog een soort van gewonnen. Dus ik ga voor verliezend finalist beste loser 

- Hilde
- Zeer actief
Nee, als er maar drie mensen zijn die een gooi doen naar de beste loser dan zit je dus direct in de finaleFrolic schreef:Je wilt dus wel in de finale van beste loser komen en daar dan verliezen? Maar dan ben je toch al beter dan degene die niet in die finale komenHilde schreef:Ik ga niet voor de beste loser, want dan heb ik alsnog een soort van gewonnen. Dus ik ga voor verliezend finalist beste loser

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Ik vind escape the museum wel erg leuk, maar die kosten denk ik wel wat.Zamunda schreef:Iemand met find&seeksuggesties zonder adventure-achtige dingen voor aai pets?
Ben ik met je eens, het is zo'n beperkte selectie dat ik steeds maar dezelfde gewelddadige acties moet herhalen.Miranda schreef:Ik vind dat we niet genoeg gewelddadige smileys hebben op dit forum
Pearls Peril is leuk.
En escape Rosecliff.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dankje gonnie
.
- Thomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Ik denk dat zelfs ik nog wel zo gek ben om mijn gezicht te laten zien 
Kent het HF mij ook een keer irl.
Kent het HF mij ook een keer irl.

- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
Komt wel goed, jou lust ik ook rauwfenneke schreef:welshwitch schreef:
Mooi, kan ik tenminste nog met iemand de strijd aanbinden om best loserHilde schreef:Ik vind het eigenlijk best een leuk idee. Ik ben zo getalenteerd in verliezen dat ik dat bij elk spel kan, dus mij maakt het qua spellen niet uit![]()
![]()
dat was ik al![]()
fenneke schreef:Hilde schreef:Ik vind het eigenlijk best een leuk idee. Ik ben zo getalenteerd in verliezen dat ik dat bij elk spel kan, dus mij maakt het qua spellen niet uit
nou![]()
dan moet je de strijd met mij aanbinden

- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Gezien de grote animo voor losers ga ik wel voor de winst 
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ha! Leuk om te zien dat ik in de "goede" hoek zat met mijn vraag over Helloween.Jeroen Jan-Willem schreef:Oude Helloween is prima, de meeste latere albums doen me niet veel.mercedes2803 schreef:Wat vind je van een Helloween of zo JJW ?
Ook ouwe meuk... maar you luf it or you hate it
"Eagle fly free" ken ik uit mijn hoofd. Trouwens, heel "Keeper of the seven keys"(1987+1988) wel zo'n beetje.
"Walls of Jericho"(1986) is ook een goed album, maar Michael is natuurlijk een veel betere zanger dan Kai.
Zoiets als "Master of the rings" (1994) kan toch niet echt bekoren.![]()
Wat Gamma Ray betreft is "Land of the free"(1995) wel een goed album, zij het niet op het niveau van Kot7K.
Ik vind de eerste paar albums van Angra ("Angels cry", 1995 en "Holy land", 1996) wel ook heel goed.
Als we dan toch live tracks doen: Carolina IV
Ik heb alleen maar de oudere cd's gehoord - van Maarten - die denkt er PRECIES zo over als jij
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Er is een raam en een bovenlicht in die kamer, en nog een ander raam en een deur met glas in een andere ruimte daar.Frolic schreef:Hoeveel uur per dag? En is er wel daglicht dan? Anders vind ik het zielig![]()
Ik wil ook meespelen in de schuur![]()
De verwarming is er afdoende. De koeling is niet heel sterk. Op hete dagen is het waarschijnlijk aangenamer om buiten te gaan zitten.
Ik heb nog wel een stel ventilatoren. Maar sowieso zijn hete dagen waarschijnlijk niet de beste voor iets als dit.
we're the ones who seek
to dance to fallen serenades
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Axis and Allies heb ik aan het eind van de vorige eeuw een keer gespeeld, herinner ik me. Maar ik herinner me er verder niets meer van.Lynnepien schreef:Onlangs dacht ik mijn vriend eens een plezier te doen en dacht kom, we doen die Axis & Allies eens. Liefde is een werkwoord en zo.
De speelduur van deze staat aangegeven als 240 minuten op de site. Dat moet je meestal begrijpen als exclusief uitleg, en met mensen die het al eens eerder gedaan hebben. Dus ik kan me voorstellen dat je dit opgegeven hebt op een bepaald moment.
Overigens ben ik niet zo van de simulatiespellen.
De trend is tegenwoordig naar meer kortere spellen.
Edit: In april heb ik een keer Dominant Species gedaan met drie spelers. De anderen kenden het nog niet. We deden er ongeveer 6 uur over. En dan heb ik de uitleg niet meegeteld. Ter vergelijking: op de site staat 2-4 uur.
Dank je wel.Lynnepien schreef:Edit: oh ja, dit was een voorsteltopic. Welkom JJW!
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Dat was op zich natuurlijk een heel veilige suggestie. "Hallowe'en" van deel 1 stond natuurlijk niet voor niets hoog in VARA's jaarlijkse Vuurwerk 50 destijds.mercedes2803 schreef:Ha! Leuk om te zien dat ik in de "goede" hoek zat met mijn vraag over Helloween.
Daarbij is er aan mijn kant niet zoveel "hoek", ik luister in zeer brede zin naar metal, van jaren '70 tot tamelijk recent en van hardrock tot black metal.
Misschien moet ik maar weer eens een poging doen om een aantal favorieten op te schrijven, maar tot die tijd heb je misschien iets aan een momentopname van 15 jaar terug.
Het staat me even niet bij welke Maarten dit precies is.mercedes2803 schreef:Ik heb alleen maar de oudere cd's gehoord - van Maarten - die denkt er PRECIES zo over als jij
Overigens hecht ik meer belang aan wat mensen wél echt goed vinden dan aan wat ze minder vinden. Alleen als daar e.e.a. echt flink parallel loopt, krijg ik het gevoel dat iemands recensies echt een aanwijzing zijn voor wat ik ergens zelf van ga vinden. Zoals ik een keer blind het eerste album van Solitude Aeturnus besteld heb, omdat Miika Kuusinen er zo'n duidelijke beschrijving van gaf.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
-
Safari
MooiFrolic schreef: en dat we allemaal mochten blijven slapen![]()
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ik denk dat ik, wellicht later vandaag, eens begin aan een lijst mensen die schijnbaar interesse hebben voor dit evenement.hakunamatata schreef:Gezien de grote animo voor losers ga ik wel voor de winst
Daarna ga ik eerst inventariseren
- wie er dan een avond of een dag zou willen (en ook wat mensen daaronder zouden kunnen verstaan, bijv. met eindtijden)
- wat er logistiek op niet al te lange termijn mogelijk zou zijn aan onze kant
PBs met wensen en opmerkingen e.d. zijn welkom. Eerder is beter.
Ik verwacht dan via PBs verder uit te zoeken hoe e.e.a. vorm zou kunnen krijgen.
Dit lijkt me helder:
- Als ik "dag" zeg in deze context, bedoel ik vroeg in de middag te beginnen. Ik zie het logistiek op korte termijn niet zitten om de ochtend er ook bij te betrekken.
- Edit: Het lijkt me logisch om een "dag" in het weekend te kiezen. Het ligt voor de hand dat het een zaterdag zou worden.
- De enige faciliteiten waar ik van mijn kant rekening mee houd, zijn tafels, stoelen, glazen, water, thee, en espresso. Er is toegang tot een toilet en wat gebaksbordjes of schaaltjes heb ik eventueel ook nog wel.
Laatst gewijzigd door Jeroen Jan-Willem op 06 aug 2015 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Frolic schreef:Ik heb gedroomd over de spelltejesmiddag/avond/nacht![]()
![]()
Frolic schreef:Ben helaas alles weer vergeten. Ik weet alleen nog dat het heel gezellig was en dat we allemaal mochten blijven slapen![]()
Ik ben wel bereid aan de organisatorische kant om bij te houden wie er eventueel wel slaapplaatsen aan anderen zou willen bieden, om jullie met elkaar in contact te brengen voor een dergelijk doel--maar kan me voorstellen dat mensen dat toch liever direct regelen. (Iets dergelijks geldt voor het coördineren van vervoer als dat gewenst is.)
T.a.v. "nacht": ik ben qua eindtijd in principe wel flexibel. Op een "avond" heb ik wel eens tot vier uur doorgespeeld. Voor een "dag" lijkt me dat erg laat.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Vroeger (haha) speelden we altijd Risk met alle huisgenoten en vrienden. Dat ging soms door tot de volgende ochtend
Wel erg gezellig.
Wel erg gezellig.
- River8
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Denk maar niet dat je mee mag - anders heb ik geen oppas voor RivSafari schreef:MooiFrolic schreef: en dat we allemaal mochten blijven slapen![]()
dan kan River zelf terug rijden
Het gaat dan ook echt ms wel gebeurenJeroen Jan-Willem schreef:Ik denk dat ik, wellicht later vandaag, eens begin aan een lijst mensen die schijnbaar interesse hebben voor dit evenement.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Jeroen Jan-Willem schreef:Dat was op zich natuurlijk een heel veilige suggestie. "Hallowe'en" van deel 1 stond natuurlijk niet voor niets hoog in VARA's jaarlijkse Vuurwerk 50 destijds.mercedes2803 schreef:Ha! Leuk om te zien dat ik in de "goede" hoek zat met mijn vraag over Helloween.
Daarbij is er aan mijn kant niet zoveel "hoek", ik luister in zeer brede zin naar metal, van jaren '70 tot tamelijk recent en van hardrock tot black metal.
Misschien moet ik maar weer eens een poging doen om een aantal favorieten op te schrijven, maar tot die tijd heb je misschien iets aan een momentopname van 15 jaar terug.
Het staat me even niet bij welke Maarten dit precies is.mercedes2803 schreef:Ik heb alleen maar de oudere cd's gehoord - van Maarten - die denkt er PRECIES zo over als jij![]()
Overigens hecht ik meer belang aan wat mensen wél echt goed vinden dan aan wat ze minder vinden. Alleen als daar e.e.a. echt flink parallel loopt, krijg ik het gevoel dat iemands recensies echt een aanwijzing zijn voor wat ik ergens zelf van ga vinden. Zoals ik een keer blind het eerste album van Solitude Aeturnus besteld heb, omdat Miika Kuusinen er zo'n duidelijke beschrijving van gaf.
Maaten is mijn vriend
Die "hoek" die je eigenlijk niet hebt klinkt bekend...En ja, ik zat safe met Helloween maar er zijn er anders nog genoeg die dat helemaal niet kunnen waarderen.
Zo zijn er Sepultura fans die helemaal gek worden van Anthrax en andersom
Ik kan het allemaal aanhoren, maar ja, ik luister dan ook naar een heeeeeeel breed scala aan muziek.wat ik slecht te pruimen vind iscatchy R&B getoeter en ik wordt helemaal gek van bepaalde onsamenhangende Drum 'n bass/Jungle
Maar verder? Als het maar bonkt, stampt en goed hard aan mag staan maak je mij al gauw blij
Ik ben overigens van bouwjaar 1980 - dus vrij veel van wat ik luister heb ik van heur'n en zegg'n en van de buurjongens en het 'donkere'; jeugdcentrum waar ik vrijwilliger was, en dus pas ondekt toen de bands alweer ter ziele waren of toen we al 5 albums verder waren.
Blind iets aanschaffen omdat een ander idd roept dat het geweldig is doe ik niet (meer)
er zijn mensen waar ik echt heel erg mee op 1 lijn zit qua muziek en dan toch komen we er ineens gezamenlijk achter dat er iets is waarbij we voor elkaar echt de plank misslaan zeg maar.
Een vriendin van me komt weleens met spul aanzetten waarvan ze echt denkt dat iker helemaal van in extase ga en waar ik dan geen klap aan vind
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Als je het meebrengt, kun je kijken of er gegadigden zijn.Mizzsylver schreef:ik ben erg goed in Stef Stuntpiloot, mag ik nu ook meedoen?![]()
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Jeroen Jan-Willem
- Zeer actief
Ah, okee.mercedes2803 schreef:Maarten is mijn vriend![]()
Die heb ik allebei ook.mercedes2803 schreef:Die "hoek" die je eigenlijk niet hebt klinkt bekend...En ja, ik zat safe met Helloween maar er zijn er anders nog genoeg die dat helemaal niet kunnen waarderen.
Zo zijn er Sepultura fans die helemaal gek worden van Anthrax en andersom
Ik ben 10 jaar ouder, maar ben toch ook wel terug gegaan naar bands die er waren lang voordat ik ernaar luisterde.mercedes2803 schreef:Ik ben overigens van bouwjaar 1980 - dus vrij veel van wat ik luister heb ik van heur'n en zegg'n en van de buurjongens en het 'donkere'; jeugdcentrum waar ik vrijwilliger was, en dus pas ondekt toen de bands alweer ter ziele waren of toen we al 5 albums verder waren.![]()
Heh. Miika schreef wel serieuze reviews, dus het was niet alleen "het is geweldig", maar ook "het zit zo in elkaar, en ...".mercedes2803 schreef:Blind iets aanschaffen omdat een ander idd roept dat het geweldig is doe ik niet (meer)
Daarbij kocht ik destijds wel redelijk makkelijk albums. Je kunt toch niet altijd voorspellen wat je uiteindelijk echt raakt.
we're the ones who seek
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
the magic hymns of gold
as softly sung
the sunlight fades away
- Hilde
- Zeer actief
SowiesoJeroen Jan-Willem schreef:Als je het meebrengt, kun je kijken of er gegadigden zijn.Mizzsylver schreef:ik ben erg goed in Stef Stuntpiloot, mag ik nu ook meedoen?![]()

- Thomas
- Zeer actief
Dat heb ik met de vriendengroep vaak gedaan. Alleen met andere doeleinden, vrees ikJeroen Jan-Willem schreef:Als je het meebrengt, kun je kijken of er gegadigden zijn.Mizzsylver schreef:ik ben erg goed in Stef Stuntpiloot, mag ik nu ook meedoen?![]()

- Hilde
- Zeer actief
We begrijpen elkaarThomas schreef:Dat heb ik met de vriendengroep vaak gedaan. Alleen met andere doeleinden, vrees ik

- Thomas
- Zeer actief
En als je ontwaakt en je afvraagt wie er gewonnen heeft, dan heb je dus NIET gewonnen.Hilde schreef:We begrijpen elkaarThomas schreef:Dat heb ik met de vriendengroep vaak gedaan. Alleen met andere doeleinden, vrees ikHoe verder het spel, hoe slechter het ging

- Hilde
- Zeer actief
Ligt er aan in wat voor toestand je wakker wordt. Mét kater of zonder katerThomas schreef:En als je ontwaakt en je afvraagt wie er gewonnen heeft, dan heb je dus NIET gewonnen.

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer