Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

spunky

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
spunky
geregistreerd lid

spunky

Ongelezen bericht door spunky »

Hallo

Afgelopen maanden zijn onze 15 jaar oude kruising border collies overleden. We zouden op ons gemak op zoek gaan naar een leuk kleiner herplaatsertje. Sneller dan verwacht hebben we een kruising pinchertje uit Spanje. We hebben een week met dr gewandeld en nu is ze sinds vrijdagavond hier. Het lijkt echt een lot uit de loterij. Iedere dag zie je dr meer ontspannen. Denk wel dat als ze nog meer gewend is dat we best nog weleens ergens tegen aan kunnen lopen en daarom mijn aanmelding hier.

Voorlopig doen we helemaal niks met dr. Alleen lekker knuffelen en laten wennen. Alleen kleine dingetjes als wachten met oversteken en geen lantarenpalen omwikkelen en pas na toestemming uit de auto springen maar dat pikt ze snel op.

Wandelen vind ze echt helemaal heerlijk en het is ook erg fijn wandelen met haar. Ze heeft wel een schurfthekel aan de regen en gaat dan vol in de rem.

Als de band beter is en de basisgehoorzaamheid oke is wil ik graag behendigheid en/of speuren met haar oppakken.

Groet Lianne
Fabiola17
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix
Aantal honden: 2

Re: spunky

Ongelezen bericht door Fabiola17 »

Welkom!
Klinkt als een leuk hondje.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
*Skye*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door *Skye* »

Welkom op het forum.

Klinkt als een heel leuk hondje. Wat heftig dat je in een korte tijd twee honden bent kwijtgeraakt. Hopelijk nu weer lekker genieten.
spunky
geregistreerd lid

Met 15 jaar mag ik toch niet klagen denk ik. Gek genoeg ging van 2 naar 1 nog wel! Maar van 1 naar niks is echt niks! Van flinke bordecollie kruisingen (25 en 30 kilo) naar een spaans bastaardje van 5 kilo valt gelukkig wel heel erg mee :P.

Groet Lianne
spunky
geregistreerd lid

Onze spanjool begint lekker los te komen! Net was dochter de helft van dr knuffels kwijt en die had ze lekker in dr mandje gelegd! Regelmatig heeft ze ook binnen dr gekke 5 minuten en sjeest ze door de woonkamer.

Ze blijkt ook zichzelf toe te kunnen dekken met een deken. Dit doet ze alleen na de laatste wandeling.

Vandaag haar voor het eerst tegen mijn principes opgepakt ivm een op hol geslagen grote kruising retriever puber. Alles wat hij op zijn weg tegen kwam stormde hij omver! Later rustig laten kennismaken dat ging goed. Maar na een pijnlijke beuk tegen mijn toch redelijk stevig been. Toch maar apart verder gewandeld.
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

spunky schreef:Onze spanjool begint lekker los te komen! Net was dochter de helft van dr knuffels kwijt en die had ze lekker in dr mandje gelegd! Regelmatig heeft ze ook binnen dr gekke 5 minuten en sjeest ze door de woonkamer.

Ze blijkt ook zichzelf toe te kunnen dekken met een deken. Dit doet ze alleen na de laatste wandeling.

Vandaag haar voor het eerst tegen mijn principes opgepakt ivm een op hol geslagen grote kruising retriever puber. Alles wat hij op zijn weg tegen kwam stormde hij omver! Later rustig laten kennismaken dat ging goed. Maar na een pijnlijke beuk tegen mijn toch redelijk stevig been. Toch maar apart verder gewandeld.
Klinkt als een heerlijk hondje. Veel plezier ermee. En groot gelijk dat je haar opgepakt hebt om te beschermen tegen een beukende hond.
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Super! Welkom!
RIP Cena :roos:
    spunky
    geregistreerd lid

Afbeelding test
    spunky
    geregistreerd lid

Afbeelding
    spunky
    geregistreerd lid

Afbeelding
    kooi
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
    Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Oh wat leuk.
    Weer een hond die alsnog een prima leventje krijgt. En wat ligt hij daar heerlijk bij de kat te slapen! :roos:
    Daat word je blij van..
    joline
    Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Wat een lieve foto's :I:
    Zo te zien voelt ze zich al aardig thuis. En ik had haar ook opgepakt :wink:
    spunky
    geregistreerd lid

Thanks! Bekkie is gek op katten. tzt krijgt ze ook een kat (ook mijn wens) Deze is aan het logeren.

Ik snap alleen niet waarom de foto's draaien tijdens het uploaden.
    Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”