Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
lafleur82
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Even voorstellen
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en wil me even voorstellen.
Ik ben een vrouw van 33 jaar, moeder van 3 kinderen en mijn man en ik zijn aan het overwegen om weer een hond in huis te nemen. Ons vorige hondje is bijna twee jaar geleden op dertienjarige leeftijd ingeslapen, een hele moeilijke keuze. We hebben daar enorm veel verdriet van gehad (nog steeds) en ik dacht daarom nooit meer een andere hond te willen. Maar de leegte die ze heeft achtergelaten gaat niet weg, we missen de gezelligheid van een hond in huis. Sinds een aantal weken zijn we ons aan het oriënteren, hebben met een aantal fokkers gebeld en binnenkort ook een afspraak om kennis te maken.
Ik wil het graag goed voorbereiden en heb best een aantal vragen/moeilijkheden waar ik tegenaan loop dus vandaar dat ik me heb aangemeld. Hopelijk kan ik op dit forum antwoord krijgen op mijn vragen.
Ik ben een vrouw van 33 jaar, moeder van 3 kinderen en mijn man en ik zijn aan het overwegen om weer een hond in huis te nemen. Ons vorige hondje is bijna twee jaar geleden op dertienjarige leeftijd ingeslapen, een hele moeilijke keuze. We hebben daar enorm veel verdriet van gehad (nog steeds) en ik dacht daarom nooit meer een andere hond te willen. Maar de leegte die ze heeft achtergelaten gaat niet weg, we missen de gezelligheid van een hond in huis. Sinds een aantal weken zijn we ons aan het oriënteren, hebben met een aantal fokkers gebeld en binnenkort ook een afspraak om kennis te maken.
Ik wil het graag goed voorbereiden en heb best een aantal vragen/moeilijkheden waar ik tegenaan loop dus vandaar dat ik me heb aangemeld. Hopelijk kan ik op dit forum antwoord krijgen op mijn vragen.
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Re: Even voorstellen
Welkom! Spannend hoor zo'n zoektocht, ik stond een jaar geleden in exact dezelfde schoenen.
Wat voor hondje willen jullie?
Wat voor hondje willen jullie?

-
lafleur82
- Vaste gebruiker
We willen graag een Zwitserse witte herder, de rasbeschrijving spreekt ons erg aan en ik vind het ook prachtige dieren. Maar eerst nog het gesprek met de fokker afwachten, dan kunnen we haar honden ontmoeten en bespreken of het type hond ook wel echt bij ons past.
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Welkom. Veel plezier met de zoektocht naar jullie nieuwe maatje. 
-
lafleur82
- Vaste gebruiker
Bedankt, we verheugen ons er al heel erg op
.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Van harte welkom hier en ook ik wens jullie veel succes met zoeken.
Schuin tegenover ons wonen mensen met een stokharige witte herder, nog jong en heel erg lief.
Schuin tegenover ons wonen mensen met een stokharige witte herder, nog jong en heel erg lief.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
lafleur82
- Vaste gebruiker
Fijn, bedankt
. Heeft even geduurt voor ik erachter kwam dat ik toestemming moest vragen om te mogen posten in andere onderdelen van het forum. Daarnaast vanwege omstandigheden ook niet erg actief bezig geweest op internet. Maar een paar weken geleden zijn we bij een fokker van de zw. witte herder thuis geweest en de honden, waaronder de moederhond, ontmoet. Was echt super en we zijn nu helemaal overstag, dit is echt ons favoriete ras. Dus nu gaat het wel vaste vormen aannemen.