Hi
Graag wil ik mij even voorstellen. Ik ben boxertje1974 en ben een vrouw. Ik ben de eigenaar van een boxer waar ik graag een vraag over zou willen stellen, maar ik kan nergens opties vinden om over zijn gedrag een vraag te stellen.
Ik ben opgegroeid met honden en diverse hondencursussen gevolgd. Ik ben dus absoluut geen leek, maar een grote natuur en dierenliefhebber.
Hoop hier wat hulp te vinden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
Boxertje1974
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Voorstellen
Hoi Boxertje,
Welkom op het forum. Als je je hebt voorgesteld moet je door een moderator worden toegelaten op de rest van het forum. Dus even geduld en dan kan je je vraag stellen. Ik zag dat je al een topic hebt geopend bij de voorstellen, maar zodra je bent toegelaten kan je een topic op de juiste plek openen.
Veel plezier op het forum!
Welkom op het forum. Als je je hebt voorgesteld moet je door een moderator worden toegelaten op de rest van het forum. Dus even geduld en dan kan je je vraag stellen. Ik zag dat je al een topic hebt geopend bij de voorstellen, maar zodra je bent toegelaten kan je een topic op de juiste plek openen.
Veel plezier op het forum!