Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duitse Staande dood Dobermann pup
Moderator: moderatorteam
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: Duitse Staande dood Dobermann pup
Wat een rotverhaal , afschuwelijk als dit je overkomt 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Roep ook maar wat hoorranetje schreef:Daar schrijf je watbouvierpoedel schreef:Sommige DS kunnen ook nog aardig beschermende klapkaken zijn , misschien ging het wel om de kleinkinderen.?
Mijn bouvier moet je ook geen baby bij neerzetten want ze zou bij wijze van spreken de rest van mijn honden slopen want babytje diend beschermd te worden.![]()
Dat moet je je dan ook nog maar net realiseren als dat de oorzaak van deze narigheid zou zijn.
Oma heeft daar dan vast niet aan gedacht, als de hond overigens goed onder appèl was, want dat weet ik ook niet![]()
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Zo lang je niets weet kan je niets uitsluitenbouvierpoedel schreef:Roep ook maar wat hoorranetje schreef:Daar schrijf je watbouvierpoedel schreef:Sommige DS kunnen ook nog aardig beschermende klapkaken zijn , misschien ging het wel om de kleinkinderen.?
Mijn bouvier moet je ook geen baby bij neerzetten want ze zou bij wijze van spreken de rest van mijn honden slopen want babytje diend beschermd te worden.![]()
Dat moet je je dan ook nog maar net realiseren als dat de oorzaak van deze narigheid zou zijn.
Oma heeft daar dan vast niet aan gedacht, als de hond overigens goed onder appèl was, want dat weet ik ook niet![]()
, misschien is het wel echt een misbaksel.
Als het bekend een etter was geweest kan ik me nauwelijks voorstellen dat Oma met die hond in zo'n gebied loopt met haar kleinkinderen er bij, samen met een "wandelmaatje met een Mechel"