Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Labrador bijt Chihuahua dood

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

S@ndr@
Zeer actief

Re: Labrador bijt Chihuahua dood

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Goldylocks schreef:Daar geef ik Nanna gelijk in;zo wordt er inderdaad gedacht. Ik heb zelf 2 labradors (allebei van zeer goede huize en met stamboom) waarvan mn oudste bijna 10 jaar,toch echt geen doetje is

"Das toch gek "zei men dan als er weer eens een vechtpartijtje had plaatsgevonden,
"Dat doen ze eigenlijk nooit"Ik zuchtte dan maar weer en zei dan voor de honderdste keer maar weer eens : Aan elastiek zit ook een end meneer"want mijn gele "lobbes" laat zich (nog steeds niet trouwens ) niet zomaar aan de kant zetten.

Als labrador moet je je dus gewoon maar laten berijden,aanranden,op je rug leggen of je vrouwtje laten belagen,anders ben je waarschijnlijk doorgefokt en hoort het niet bij jouw ras :hmmm: :hmmm:

Hij is gewoon een reu net zoals reuen van alle andere rassen en ze komen gek genoeg niet kant en klaar en opgevoed bij je thuis.Jammer he. :lekkerpuh:
Dit is dus de reden/mijn motivatie- dat ik niet in losloopgebieden kom met mijn CC reu, hij is best heel sociaal, maar wat daar losloopt niet altijd per se en hij is groot en dus bij voorbaat altijd schuldig - ( ik heb hem daar niet voor over) hij weet nu niet eens dat er etters zijn/ bestaan ........ en dat hou ik graag zo, en ja we komen heus wel eens honden tegen, maar ik gooi hem echt niet zomaar los in een willekeurige gelegenheidsroedel......
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Ik let vooral op de hondenschool of in het centrum goed op.
Het nadeel van een goed luisterende hond is namelijk dat ze socialer lijken dan ze zijn :mrgreen:
Als mensen Aiko vrolijk zien volgen op training verwachten ze niet dat hij chagrijnig wordt als een andere hond hem dan stoort en Nanuq is leuk zolang andere honden hem negeren.
Een labrador die tijdens een blijfoefening leuk kennis wil maken komt van een hele koude kermis thuis. Mensen verwarren goed luisteren al snel met sociaal, hier in de buurt althans.
Ik merk het ook als ik ze alle drie naast me laat zitten bij het passeren van een andere hond. Mensen vinden het om de een of andere reden wel schattig en leuk en willen dan hun hond even laten snuffelen.
Wat Goldylocks zegt zie je helaas bij een stuk meer rassen.
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

-Saskia- schreef:Ik let vooral op de hondenschool of in het centrum goed op.
Het nadeel van een goed luisterende hond is namelijk dat ze socialer lijken dan ze zijn :mrgreen:
Als mensen Aiko vrolijk zien volgen op training verwachten ze niet dat hij chagrijnig wordt als een andere hond hem dan stoort en Nanuq is leuk zolang andere honden hem negeren.
Een labrador die tijdens een blijfoefening leuk kennis wil maken komt van een hele koude kermis thuis. Mensen verwarren goed luisteren al snel met sociaal, hier in de buurt althans.
Ik merk het ook als ik ze alle drie naast me laat zitten bij het passeren van een andere hond. Mensen vinden het om de een of andere reden wel schattig en leuk en willen dan hun hond even laten snuffelen.
Wat Goldylocks zegt zie je helaas bij een stuk meer rassen.
Dat dus... Kenji is prima sociaal en kan ik in groepen honden goed los laten lopen. Maar tijdens het werken wil hij niet gestoord worden en dan snauwt hij van zich af. Gelukkig niet meer maar als je dan zo'n "ik pik dit niet" hond hebt, ben je wel mooi de pineut.

Ik zie als trainer maar ook gewoon in losloopgebieden steeds vaker mensen die echt niet weten wat ze aan de lijn hebben. Wordt onderhand nog blijer van een ras dat bekend staat als enorm lastig want daar hangen vaak eigenaren aan vast die heel bewust voor dat ras en het bijbehorende gedrag gekozen hebben. Terwijl de groep labjes, goldens, tollers, doodles etc. steeds minder gezellig wordt.
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door JYBD »

Ik lees een en ander en zeg,...roze spuit erin.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Goldylocks schreef:Daar geef ik Nanna gelijk in;zo wordt er inderdaad gedacht. Ik heb zelf 2 labradors (allebei van zeer goede huize en met stamboom) waarvan mn oudste bijna 10 jaar,toch echt geen doetje is

"Das toch gek "zei men dan als er weer eens een vechtpartijtje had plaatsgevonden,
"Dat doen ze eigenlijk nooit"Ik zuchtte dan maar weer en zei dan voor de honderdste keer maar weer eens : Aan elastiek zit ook een end meneer"want mijn gele "lobbes" laat zich (nog steeds niet trouwens ) niet zomaar aan de kant zetten.

Als labrador moet je je dus gewoon maar laten berijden,aanranden,op je rug leggen of je vrouwtje laten belagen,anders ben je waarschijnlijk doorgefokt en hoort het niet bij jouw ras :hmmm: :hmmm:

Hij is gewoon een reu net zoals reuen van alle andere rassen en ze komen gek genoeg niet kant en klaar en opgevoed bij je thuis.Jammer he. :lekkerpuh:
Precies en dat is nou net wat 90% van de pupkopers wel denkt, een makkelijke altijd lieve hond die lief en leuk is voor/met iedereen en al opgevoed mee naar huis gaat :ugh:

Het zijn gewoon honden zoals elke andere hond en dan kan het gebeuren dat reuen andere reuen niet zo leuk vinden bijvoorbeeld! En in opvoeding gaat een hoop tijd en energie zitten, maar daar hebben mensen geen zin in of geduld voor, tja dan krijg je van die lompe "ik ren overal dwars doorheen" typjes die trekken aan de riem e.d. Zo jammer is dat!
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Lunatic schreef:

Precies en dat is nou net wat 90% van de pupkopers wel denkt, een makkelijke altijd lieve hond die lief en leuk is voor/met iedereen en al opgevoed mee naar huis gaat :ugh:

Het zijn gewoon honden zoals elke andere hond en dan kan het gebeuren dat reuen andere reuen niet zo leuk vinden bijvoorbeeld! En in opvoeding gaat een hoop tijd en energie zitten, maar daar hebben mensen geen zin in of geduld voor, tja dan krijg je van die lompe "ik ren overal dwars doorheen" typjes die trekken aan de riem e.d. Zo jammer is dat!
haha tja. Een oudere mevrouw word hier ook de buurt doorgesleurd door haar beer van een Labradorreu :schrik:
Ik loop altijd om voor ze want het is gewoon geen doen. Hij mag ook nooit los want dan springt hij in een sloot :roll: dus hij barst van de energie en beukt alle kanten op.
Ik snap dat nooit zo. Neem dan toch een leuk klein hondje.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Een labrador die niet mag zwemmen... Dat vind ik echt niet kunnen. Was dus een van de eerste dingen die wij Boomer geleerd hebben destijds: jij labrador, jij zwemmen. Hij mocht dat blijkbaar ook niet bij z'n eerdere baas en liep zelfs om de plassen op straat heen... Voordeel was wel dat ik hem later vrij makkelijk uit het water kon houden, waar andere labrador-eigenaren dat eigenlijk gewoon niet kunnen ;)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Fotogravinnetje schreef:Een labrador die niet mag zwemmen... Dat vind ik echt niet kunnen. Was dus een van de eerste dingen die wij Boomer geleerd hebben destijds: jij labrador, jij zwemmen. Hij mocht dat blijkbaar ook niet bij z'n eerdere baas en liep zelfs om de plassen op straat heen... Voordeel was wel dat ik hem later vrij makkelijk uit het water kon houden, waar andere labrador-eigenaren dat eigenlijk gewoon niet kunnen ;)
:mrgreen:
Door een plas lopen op straat en zwemmen is niet het zelfde :lol1:

Maar een Labrador die niet mag zwemmen is wel erg sneu.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Dat is waar. Maar hij reageerde op ander water precies hetzelfde
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Fotogravinnetje schreef:Dat is waar. Maar hij reageerde op ander water precies hetzelfde
Nou, mijn huppelkut kreeg voor haar 8e week de eerste zwemles. En ja, zomer of winter.... ze zal het water in. Maar door een plas water lopen???? No way!

Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Leuk filmpje.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

S@ndr@ schreef:tja natuurlijk moet het dood, dat is de oplossing :ok: ...... pffff sneeuw werd van de week aangevallen door een bobtail :scratch: jawel een bobtail, ( en ze liep op dat moment braaf aan de lijn mee) alleen de schrik geen gaten, maar doordat het grootte verschil meeviel vallen er dan geen slachtoffers, ik vind dat ze die hele kleine hondjes maar moeten verbieden ..... :lol1: sarcasme modus weer uit
zwaar klote dit,... mensen die dan gelijk om de dood van een andere hond roepen die praten poep wat mij betreft :roll:

Ja. Een loslopende hond ( van welk ras dan ook ) die mijn aangelijnde wawa zomaar doodbijt moet dood. Ik zou er echt een dagtaak van maken dat voor elkaar te krijgen.
En je kan wel makkelijk praten met je voorbeeld over die bobtail, maar jij nam je aangevallen puli wel weer ongeschonden mee naar huis.
Nou zal je een uitelkaar getrokken dood hondje als resultaat van die aanval mee naar huis nemen... kijken of je dan nog zo laconiek reageert :19:
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Gollum
Zeer actief

Nanna schreef:
Gollum schreef:Een oudere mevrouw word hier ook de buurt doorgesleurd door haar beer van een Labradorreu :schrik:
Ik loop altijd om voor ze want het is gewoon geen doen. Hij mag ook nooit los want dan springt hij in een sloot :roll: dus hij barst van de energie en beukt alle kanten op.
Dat heeft dat mens zich nooit van tevoren gerealiseerd, waarschijnlijk. Die denkt een zichzelf opvoedende makkelijke hond te krijgen en valt dát dan effe tegen.
Ik kom hier trouwens ook zo goed als alleen maar sleurlabs tegen. Een enkeling die wel normaal meewandelt. Heeft niet eens wat met het ras te maken maar meer met de mensen die zo'n hond nemen. Veelal nitwits, en dat bedoel ik niet eens lullig ;-)
Ik weet niet wat die mevrouw dacht maar ik heb juist een Lab genomen omdat ik het zo leuk vind als een hond zwemt. Hup, gelijk los laten lopen want puppies lopen meestal nog dicht aan je been geplakt. Als je ze een jaar aan de lijn houd en dan loslaat ben je ze kwijt en liggen ze inderdaad in de dichtsbijzijnde sloot.
Heb ik ook aan mevrouw verteld maar ze durfde niet. En nu is Choco :mann: 45 kilo :schrik:
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix

Ongelezen bericht door Lunatic »

Gollum schreef:
Nanna schreef:
Gollum schreef:Een oudere mevrouw word hier ook de buurt doorgesleurd door haar beer van een Labradorreu :schrik:
Dat heeft dat mens zich nooit van tevoren gerealiseerd, waarschijnlijk. Die denkt een zichzelf opvoedende makkelijke hond te krijgen en valt dát dan effe tegen.
Ik kom hier trouwens ook zo goed als alleen maar sleurlabs tegen. Een enkeling die wel normaal meewandelt. Heeft niet eens wat met het ras te maken maar meer met de mensen die zo'n hond nemen. Veelal nitwits, en dat bedoel ik niet eens lullig ;-)
Ik weet niet wat die mevrouw dacht maar ik heb juist een Lab genomen omdat ik het zo leuk vind als een hond zwemt. Hup, gelijk los laten lopen want puppies lopen meestal nog dicht aan je been geplakt. Als je ze een jaar aan de lijn houd en dan loslaat ben je ze kwijt en liggen ze inderdaad in de dichtsbijzijnde sloot.
Heb ik ook aan mevrouw verteld maar ze durfde niet. En nu is Choco :mann: 45 kilo :schrik:
En Choco krijgt steeds meer opgekropte energie omdat hij nooit eens lekker los mag :ugh: arm beest!

Ik vind het ook heerlijk hoor, elk water is een feestje, vieze sloot, modderpoel, jihaa :cheer: maar als het me een keer niet uitkomt dan is nee genoeg om ze op de kant te houden, met beteuterde koppies maar ze luisteren wel :F:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Anja schreef:
S@ndr@ schreef:tja natuurlijk moet het dood, dat is de oplossing :ok: ...... pffff sneeuw werd van de week aangevallen door een bobtail :scratch: jawel een bobtail, ( en ze liep op dat moment braaf aan de lijn mee) alleen de schrik geen gaten, maar doordat het grootte verschil meeviel vallen er dan geen slachtoffers, ik vind dat ze die hele kleine hondjes maar moeten verbieden ..... :lol1: sarcasme modus weer uit
zwaar klote dit,... mensen die dan gelijk om de dood van een andere hond roepen die praten poep wat mij betreft :roll:

Ja. Een loslopende hond ( van welk ras dan ook ) die mijn aangelijnde wawa zomaar doodbijt moet dood. Ik zou er echt een dagtaak van maken dat voor elkaar te krijgen.
En je kan wel makkelijk praten met je voorbeeld over die bobtail, maar jij nam je aangevallen puli wel weer ongeschonden mee naar huis.
Nou zal je een uitelkaar getrokken dood hondje als resultaat van die aanval mee naar huis nemen... kijken of je dan nog zo laconiek reageert :19:
De hond zou van mij niet zomaar dood hoeven.
Ook niet als mijn eigen hondje dood is.
De dood eisen van de boosdoener is een vorm van wraak die me gewoon niet ligt.

Als iets voor het eerst gebeurt heeft de baas van zo'n hond ook niet de mogelijkheid om in te grijpen omdat hij niet wéét dat zijn hond dat zal doen.
Ik verwacht wel heel zorgvuldig handelen zodat het niet nog eens kan gebeuren.
Maar de andere hond moet dood omdat mijn hond dood is, is iets wat ik niet zal eisen
Ik krijg er mijn hond niet mee terug.

Ernstige schade heb ik wel meegemaakt.
Gelukkig geen dode hond, maar wel flinke narigheid.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Anja schreef:

Nou, ik niet. Mijn honden worden wel vaker gebeten. en niet altijd ongeschonden, nou ja niet dood nee.
Maar toch best weleens dat ik ervoor naar de dierenarts moest.

En ik weet zeker dat ik nooit ga eisen dat die andere hond dan maar dood moet.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Anja schreef:

Jawel hoor, ik zie daar ook helemaal geen heil is,...... wil niet zeggen dat ik niet even een gesprekje met die mensen zou gaan voeren over het hoe of wat- maar dood, nee dank je wel, denk dat ik verontwaardigd zou zijn als ze het voor zouden stellen. Baas laat een brevet van onvermogen zien en hond betaald de prijs, baas neemt zo weer de volgende :(:........... met alle mogelijke gevolgen van dien :U:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik zal zelf al geen hond nemen die in 1 hap dood is door dit soort dingen. Je kunt natuurlijk niet de rest v/d wereld verantwoordelijk maken omdat jij een kwetsbaar hondje wilt hebben.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Valerie schreef:Ik zal zelf al geen hond nemen die in 1 hap dood is door dit soort dingen. Je kunt natuurlijk niet de rest v/d wereld verantwoordelijk maken omdat jij een kwetsbaar hondje wilt hebben.
Nee dat wil ik ook niet. Ik zou niet meer uit de tuin durven komen...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Valerie
Zeer actief

Nanna schreef:
Valerie schreef:Ik zal zelf al geen hond nemen die in 1 hap dood is door dit soort dingen. Je kunt natuurlijk niet de rest v/d wereld verantwoordelijk maken omdat jij een kwetsbaar hondje wilt hebben.
Dat hangt er ook maar van af. Als jij dat kleine hondje aan de riem hebt vind ik het idioot om jou verantwoordelijk te houden als er een Rottweiler aan komt rennen die het dood bijt. "Ja, dan had je maar niet zo'n klein hondje moeten nemen" :piew:
Dat is ook belachelijk maar dat is wel de realiteit. De Amerikaanse bulldoggen zijn hier weer terug van weggeweest. Gister kwam ik een reu tegen van 50 kg die zijn eigenaar uitliet. Mens zat te schaatsen achter dat beest. Dan pis ik al in mijn broek met mijn honden die echt wel wat kunnen hebben. Zo zou ik ook niet rond moeten lopen met mijn aangelijnde honden maar het gebeurd wel.
Ik heb zelf ook een chihuahua een poos uitgelaten. Een jack russell is dan al een gevaar, naast fietsers, scooters, wandelaars etc.
Zo een beestje is nou eenmaal zou dood.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
Dat hangt er ook maar van af. Als jij dat kleine hondje aan de riem hebt vind ik het idioot om jou verantwoordelijk te houden als er een Rottweiler aan komt rennen die het dood bijt. "Ja, dan had je maar niet zo'n klein hondje moeten nemen" :piew:
Nou de hele wereld hoeft ook niet te schikken en beven omdat meneer Wijdbeens zonodig een klapkaak moet aanschaffen :hmmm:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Gollum
Zeer actief

Nanna schreef:Zo'n Lab lijkt me redelijk zelfreinigend. Wat maakt het dan uit of ie in een sloot duikt :19:
Kijk, met een Puli of Afghaan wordt het verhaal al heel anders. :cool2:
Maar zelfs Glenn is droog aan het eind van de wandeling, als ie gezwommen heeft. Laat staan een Lab.
Oh dat lijkt me wel wat, een zelfreinigende Lab :LOL:

Gollum doet er zeker een halve dag over om op te drogen, ook al wrijf ik haar heel goed met een handdoek. Het zand valt wel uit haar vacht maar de prutlucht blijft. Als ze dus in een vieze sloot heeft gelegen spoel ik haar af met lauw water. En als ze het echt bont heeft gemaakt was ik haar met shampoo.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Na er is echt wel een verschil in de hele wereld verantwoordelijk maken.
Daarbij ben je met een klein hondje geen gevaar en ben je natuurlijk zelf verantwoordelijk voor je hondje.
Maar je mag best verwachten dat bijvoorbeeld de overbuurman die met zijn klapkaak loopt ook zijn eigen verantwoording neemt.
Er zijn zoveel rassen en ieder kiest een hondje wat bij hem of haar past. Uitzonderingen daar gelaten.

Jij gaat nu echt spreken over kleine rassen en de mensen die een ras hebben de hele wereld verantwoordelijk maken, beetje jammer omdat je zelf laatst nog zo tekeer ging toen men sprak over jou geliefde ras en dat ze er niet elke staf eigenaar voor aan zouden moeten kijken :wink:

Ik vind als je een gevaar kunt zijn met je hond je wel net even meer op je hoede moet zijn en ook als je een hondje hebt die heel makkelijk stuk gaat.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

bouvierpoedel schreef:
Nanna schreef:
Nou de hele wereld hoeft ook niet te schikken en beven omdat meneer Wijdbeens zonodig een klapkaak moet aanschaffen :hmmm:
De hele wereld zou niet hoeven beven als de eigenaren van valse etters hun verantwoording nemen. :pffff:
Afbeelding
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Er is een heel makkelijke oplossing voor dit 'probleem"dat heet halsband/tuig en lijn. Alles netjes aan de lijn dat niet bij je blijft als je dat wil en de problemen zijn opgelost.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

JYBD schreef:Er is een heel makkelijke oplossing voor dit 'probleem"dat heet halsband/tuig en lijn. Alles netjes aan de lijn dat niet bij je blijft als je dat wil en de problemen zijn opgelost.
Nou die knuppel die hier met zn ambull loopt glijdt er letterlijk achteraan hoor als dat kreng een andere hond ziet... echt letterlijk.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Haha, dus als een van mijn kleintjes dood gebeten wordt mag ik niet zeuren? Oke.. wat een rare opmerking zeg.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Sanner schreef:
Haha, dus als een van mijn kleintjes dood gebeten wordt mag ik niet zeuren? Oke.. wat een rare opmerking zeg.
Ik heb dusdanig weinig vertrouwen in mn medemens dat ik dat idd niet aandurf. Puppytijd vind ik geweldig maar ik ben altijd maar blij dat ze weer groot zijn.. veel te kwetsbaar dat kleine spul door hun formaat. Zou niet moeten hoeven maar zo ervaar ik t nu eenmaal wel.
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

malinois schreef:
Sanner schreef:
Ik heb dusdanig weinig vertrouwen in mn medemens dat ik dat idd niet aandurf. Puppytijd vind ik geweldig maar ik ben altijd maar blij dat ze weer groot zijn.. veel te kwetsbaar dat kleine spul door hun formaat. Zou niet moeten hoeven maar zo ervaar ik t nu eenmaal wel.
Ik begrijp wel dat mensen daarom niet aan zo'n klein hondje beginnen hoor, dat ze te kwetsbaar zijn. Vind ik ook het grootste nadeel aan het ras. Maar het ging mij om die tweede zin van Valerie, dat vind ik echt een rare opmerking.
Valerie
Zeer actief

Sanner schreef:
:denken: waar haal je dat nou weer vandaan dat zeg ik helemaal niet.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”