bouvierpoedel schreef:
Al het bovenstaande is nog steeds geen opzettelijk aangebrachte wreedheid dus niet te vergelijken. Niet dat ik het allemaal goedpraat. Ik zou heel graag willen dat bovenstaande zaken anders gingen.
Oh die beesten zijn allemaal zelf die stal in gelopen per ongeluk en per ongeluk lopen er grote aantallen dagelijks het slachthuis in en per ongeluk hebben we er onbewust allemaal wetjes en regeltjes voor gemaakt .? Per ongeluk belanden ze in de supermarkt en daarna bij mij ,jou en anderen dagelijks op het bord zonder dat wij daar bij nadenken per ongeluk en onbewust.?[/quote]
Dat jij het verschil niet ziet tussen dieren doden just for fun op de meest wrede wijze, en dieren doden om te consumeren en dat op de meest efficiënte wijze, dat is jouw probleem. Het zegt iets over jouw gebrek aan inzicht.
Ik zag gisteren op tv hoe varkens gedood werden voor de slacht en het ging heel wat zachtzinniger dan met die geiten.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen