Is natuurlijk kat in het bakkie om met goed fatsoen van je bejaarden af te komen. Breng maar niemand op het idee anders worden er weer extra klapkaken gefokt.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150706_01765360#
Moderator: moderatorteam
En dat is precies wat ik zei. Het is nou eenmaal vrij logisch dat wanneer één hond in de roedel de aanval inzet (en nee dat vind ik ook abnormaal gedrag zo zonder aanleiding, maar ook die honden bestaan), de kans groot is dat andere honden meedoen. Ik keur dat niet goed en zeg er ook bij dat je als eigenaar dus oerdom bent dat je dit niet voor bent. De honden liepen blijkbaar zelfs los. Maar roedelgedrag is het wel. Ik heb het gezien toen Nilo als pup werd opgejaagd door één hond uit een gelegenheidsroedel. Binnen enkele seconde doken alle 10 honden erop, en dat waren individueel stuk voor stuk vriendelijke honden maar ze gingen wel mee in het roedelgedrag en de spanning die er was tussen Nilo en de andere hond. Kon ik een hele berg Labradors, Goldens en Cockers van hem af plukkenSulluna schreef:Maar, als je roedel dus duidelijk roedel gedrag vertoont ( in de zin van, 1 doet iets en de rest doet mee) al is het maar met konijnen jagen.. Dan doe je ze toch niet meer los? Als de honden, roedel, niet onder controle is dán niet van de lijn. Simpel. Zeker niet bij een openbare weg.S@ndr@ schreef:nou ik heb het in een gelegenheid roedel meer dan eens gezien dat er 1 de jacht in zette op - bij voorbeeld - een hond en de rest ging er zo in mee. eigenaren die weinig of niets in de gaten hebben tot die hond begint te gillenganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen. maar goed maakt niet uit de eigenaar had het moeten zien aan komen, - dit soort dingen komt nooit uit het niets- en het meoten voorkomen
Klopt en het wordt zomaar getriggerd, ook als de aanleiding volstrekt onduidelijk is.S@ndr@ schreef: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.

Dat zie ik er ook van komen. Helaas zijn de mensen met een gezellige huishond dan ook de dupe.Marion. schreef:Het zal me worst zijn wat voor hond het was. De leeftijd van de man doet er ook weinig toe. Als je dit soort honden hebt, heb je ze onder controle te houden.
Ik geef het nog een paar jaar, dan is het hele fenomeen 'honden houden' verboden, en goed voor een strafblad ofzo
Ja. Want een hond is een hondWolfsblut schreef:Dat zie ik er ook van komen. Helaas zijn de mensen met een gezellige huishond dan ook de dupe.Marion. schreef:Het zal me worst zijn wat voor hond het was. De leeftijd van de man doet er ook weinig toe. Als je dit soort honden hebt, heb je ze onder controle te houden.
Ik geef het nog een paar jaar, dan is het hele fenomeen 'honden houden' verboden, en goed voor een strafblad ofzo
Ik kan er uit dit stuk geen koek van bakken, hij is aangevallen door 3 flinke honden die hun tanden in hem zetten, maar meneer is gewoon naar huis gegaan en gaat morgen langs de huisartsHeavy schreef:
Maar dan heb je het over honden die achter honden aan gaan of honden die achter katten of andere dieren aan gaan. Honden die achter mensen aan gaan en echt bijten zijn gewoon agressief ( en dan bedoel ik niet het in de broekspijp hangen of hielenbijten )
Nee, dat wordt hier maar weer bewezenS@ndr@ schreef: ganging up - is ook mensen niet vreemd
Waarom? Ik vertel alleen wat ik zou doen als ik zo'n roedel zou hebben. Ik zou er zelf niet mee kunnen leven dat mijn "roedel" een niet-meer-zo-kwieke man van de fiets zouden trekken. Het zou mij niet in de koude kleren gaan zitten.Marjoleine schreef:Misschien de meningen en de beslissingen aan de betrokkenen overlaten?
Je weet niet eens wat er gebeurd is want je was er niet bij.Marion. schreef:Waarom? Ik vertel alleen wat ik zou doen als ik zo'n roedel zou hebben. Ik zou er zelf niet mee kunnen leven dat mijn "roedel" een niet-meer-zo-kwieke man van de fiets zouden trekken. Het zou mij niet in de koude kleren gaan zitten.Marjoleine schreef:Misschien de meningen en de beslissingen aan de betrokkenen overlaten?
Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Kijk jij wel eens tv? Ooit het nieuws gevolgd? Komt ook zeker wel bij "geciviliseerden" voor hoor.Wolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Als je zo eens om je heen kijkt lijkt het er al op, dat 60 plussers alleen nog maar in groepjes en gewapend met van die prikstokken in het buitengebied durven vertoeven.Marion. schreef:Ja. Want een hond is een hondWolfsblut schreef:Dat zie ik er ook van komen. Helaas zijn de mensen met een gezellige huishond dan ook de dupe.Marion. schreef:Het zal me worst zijn wat voor hond het was. De leeftijd van de man doet er ook weinig toe. Als je dit soort honden hebt, heb je ze onder controle te houden.
Nee, ik heb al ruim een jaar geen tv meer. Het nieuws zie ik dus ook niet want hier in Nederland lullen ze alles recht wat krom is. Ik heb dan wel mijn eigen sites waar het wereldnieuws ongecensureerd binnen komt.Tenmashi schreef:Kijk jij wel eens tv? Ooit het nieuws gevolgd? Komt ook zeker wel bij "geciviliseerden" voor hoor.Wolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Dat vind je vreemd? Je loopt zelf telkens voorop!Wolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.

Haha inderdaad.Hilde schreef:Dat vind je vreemd? Je loopt zelf telkens voorop!Wolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Ik loop nergens voorop. Ik geef wel graag mijn mening hoe ik over bepaalde dingen denk. Indien die niet politiek correct is word je dat door de geindoctrineerden niet in dank afgenomen.Maeve schreef:Haha inderdaad.Hilde schreef:Dat vind je vreemd? Je loopt zelf telkens voorop!Wolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Het grote racisme experiment van BNN laat heel goed zien dat prima geciviliseerden ook aan ganging up doen. Niets menselijks is ons vreemd
Ons laagje vernis is maar heel dun hoorWolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.
Het kan ook zijn dat hij psychisch zo in de war is door het gebeurde dat het over dat soort wonden gaat, je ziet je sterfelijkheid op die leeftijd gewoon even in de ogen en hij heeft ongelooflijke mazzel gehad, want op die leeftijd kun je zo ongeveer alle botten in je lijf breken als je over een tak struikelt,......! en ja hij zal heus wel blauwe plekken en kneuzingen hebben....Heavy schreef:Ik snap wat je bedoelt hoorS@ndr@ schreef:Ik kan er uit dit stuk geen koek van bakken, hij is aangevallen door 3 flinke honden die hun tanden in hem zetten, maar meneer is gewoon naar huis gegaan en gaat morgen langs de huisartsHeavy schreef:
Maar dan heb je het over honden die achter honden aan gaan of honden die achter katten of andere dieren aan gaan. Honden die achter mensen aan gaan en echt bijten zijn gewoon agressief ( en dan bedoel ik niet het in de broekspijp hangen of hielenbijten )echt ik kan daar niet zoveel mee. zou het echt een aanval zijn geweest uit agressie verwacht ik scheurwonden of iets dergelijks gaten in ieder geval....... maarik weet het niet, heel onduidelijk.........
Ducain heeft een keer de buuf gegrepen toen Man met hem liep en die had een flinke blauwe plek, had hij echt doorgebeten dan was er echt wel bloed geweest denk ik ( was gelijk de laatste keer dat Man de hond uitliet) er is verder never nooit meer iets gebeurt omdat ik me niet laat verrassen door een " onverwachtte" uitvalkijken en lezen wat wordt er gespiegeld
en het is maar net hoe je het leest denk ik.
Ik lees dat de man morgen naar de huisarts gaat voor controle , dat kan controle van de wonden zijn .
En ik lees dat de wonden moeten helen dus wonden zijn er in ieder geval .
Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat het schrammen zijn misschien zelfs van het vallen?
Tja en als die honden echt door hadden gebeten lag de man wel in het ziekenhuis natuurlijk.
Mijn hemel. Hou daar eens mee op, wil je? Ik praat helemaal niemand na. Ik zou het gewoon heel erg vinden als iemand zich in het ziekenhuis moet voegen door mijn (on) handelen. Klaar.Marjoleine schreef: Je weet niet eens wat er gebeurd is want je was er niet bij.
Je praat alleen maar een riooljournalist na.
En dat laagje vernis is bij velen al behoorlijk gebarsten, niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa. Ganging up bij geciviliseerden is zeer wel mogelijk. Langdurig tergen zal daar uiteindelijk toe leiden. En terecht.S@ndr@ schreef:Ons laagje vernis is maar heel dun hoorWolfsblut schreef:Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.S@ndr@ schreef: hmmm: ganging up - is ook mensen niet vreemd het is en blijft een raar fenomeen.vergis je niet en waan je er ook niet mijlen ver boven, want het is een illusie
en bij sommige mensen komt de roest er wel heel vaak doorheenwie de schoen past trekken hem aan
Wolfsblut schreef: Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.
over uit je nek kletsen gesprokenWolfsblut schreef:En dat laagje vernis is bij velen al behoorlijk gebarsten, niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa. Ganging up bij geciviliseerden is zeer wel mogelijk. Langdurig tergen zal daar uiteindelijk toe leiden. En terecht.

Maar wat heeft dit eigenlijk te maken met het startbericht?Wolfsblut schreef: En dat laagje vernis is bij velen al behoorlijk gebarsten, niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa. Ganging up bij geciviliseerden is zeer wel mogelijk. Langdurig tergen zal daar uiteindelijk toe leiden. En terecht.

Ganging up. Aanval in groepsverband dus. Zoals omschreven in startbericht.JYBD schreef:Maar wat heeft dit eigenlijk te maken met het startbericht?Wolfsblut schreef: En dat laagje vernis is bij velen al behoorlijk gebarsten, niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa. Ganging up bij geciviliseerden is zeer wel mogelijk. Langdurig tergen zal daar uiteindelijk toe leiden. En terecht.
renee-uk schreef:Wolfsblut schreef: Ganging up bij mensen vind ik wel vreemd. De geciviliseerden zie ik dat nl dan nooit doen. Bij barbaren is het helaas eerder regel dan uitzondering.over uit je nek kletsen gesprokenWolfsblut schreef:En dat laagje vernis is bij velen al behoorlijk gebarsten, niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa. Ganging up bij geciviliseerden is zeer wel mogelijk. Langdurig tergen zal daar uiteindelijk toe leiden. En terecht.

Neem nog een kop koffie daar word je wakker van. Niemand heeft het over de PVV.Suske schreef:Van honden met enge koppen naar PVV-gebral is maar een kleine stap