Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hoi, dank je wel voor het meedenken , ergens zie ik hier ook iets teveel geel in het groen( maar dat is puur gevoel denk ik), ik zal even alle beeldstijlen nagaan hij stond op neutraal en dat zou toch goed moeten zijn
Mijn foto's zijn altijd wat gelig (denk ik dan, in jullie ogen) dus bij de foto van je kat vind ik de bovenste mooier. Ik hou niet zo van blauw/grijze foto's maar juist van wat warmere sfeer.
Dus wat mij betreft staat hij niet gek, om het makkelijker te maken.
Ik zie het vaker bij Canon, om het maar eens een naam te geven, maar ik denk dat ik op dit moment gewoon aan het kniesoren ben hoor gaat wel weer over hoop ik
S@ndr@ schreef:Ik zie het vaker bij Canon, om het maar eens een naam te geven, maar ik denk dat ik op dit moment gewoon aan het kniesoren ben hoor gaat wel weer over hoop ik
Haha! Ik heb wel een Canon inderdaad. Ach en anders moet je maar denken: ik vind je foto's wel een mooie kleur hebben hahaha!
Er zit wel een gele gloed overheen vind ik ja, op die ongecorrigeerde kattenfoto. Vreemd!
Die van vandaag is niet geel inderdaad Tof effect zo met die lens flare!
Gisteren op pad geweest met dit hondje en haar baasje. Uiteindelijk 3 uur in het bos gelopen en super leuke foto's kunnen maken! Jammer dat ik geen tijd kan vinden ze allemaal meteen uit te kunnen zoeken
Ja, ik ben super tevreden! Heel erg blij mee nog steeds!
Heerlijk dat ik gewoon naar een iso van 800 kan gaan zonder dat de foto meteen verpest is door ruis
En hij is gewoon 800x sneller. Heel fijn, we zijn echt al vriendjes aan het worden
&nicole schreef:Mooi Sandra!
Bevalt je camera? Merk je veel verschil met de 7D?
het is heel erg wennen merk ik, en ik heb even een dingetje met de kleuren van deze camera, vind ze vaak iets geel dus ben nogal aan het kloten met de kleurbalans
Oh das even uitvogelen inderdaad! Iets anders dan de kleurbalans, automatische kleurcorrectie of die profielen (neutraal, portret enz...) kan ik niet bedenken waar dat aan zou kunnen liggen...
Eefsel schreef:We moeten echt weer een x op fotografie date Nicole
Ja vind ik ook! Heb je ergens in de herfstvakantie een ochtend/middag vrij?
Khyra + Joep moet goed gaan trouwens, ze vindt grote honden niet meer zo spannend
Ik zit dan in Limburg Dus moeten dan even een andere keer uitkiezen
Evelien en Joep Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Ik had deze foto al eerder gemaakt maar nu eens een beetje bewerkt en zo vind ik hem eigenlijk heel erg leuk.
Ondeugend kattenbeest. Scherp gesteld op zijn neusje.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..