Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo!
Moderator: moderatorteam
-
Johnny Jones
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Hallo!
Wat leuk, een hondenforum! Ik klets ook graag op een forum over paarden, maar over honden kletsen is minstens net zo leuk!
Mijn naam is Caroline, ben bijna 50 en we hebben thuis behalve paarden ook vijf honden. Twee cattledogs, een retriever kruising, een Mastin en een heerlijke onduidelijke kruising uit het asiel van Peter Koekebakker. Ze heten Foxy, Luca, Tommy, Nootje en Digger. Gelukkig hebben we wat ruimte om het huis en wonen we in het bos, dus de honden kunnen makkelijk naar buiten.
Ik ben niet zo van het trainen en de cursussen, maar ben stapel op de honden en vind het heerlijk om met ze door het bos te wandelen. Ik zal eens kijken of ik foto's van ze kan plaatsen, maar ben helaas digitaal niet zo handig.
Mijn naam is Caroline, ben bijna 50 en we hebben thuis behalve paarden ook vijf honden. Twee cattledogs, een retriever kruising, een Mastin en een heerlijke onduidelijke kruising uit het asiel van Peter Koekebakker. Ze heten Foxy, Luca, Tommy, Nootje en Digger. Gelukkig hebben we wat ruimte om het huis en wonen we in het bos, dus de honden kunnen makkelijk naar buiten.
Ik ben niet zo van het trainen en de cursussen, maar ben stapel op de honden en vind het heerlijk om met ze door het bos te wandelen. Ik zal eens kijken of ik foto's van ze kan plaatsen, maar ben helaas digitaal niet zo handig.
- tibetaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
- Aantal honden: 2
- Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)
Re: Hallo!
welkom 
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.
Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
Allway's in my heart

- Diesel en Loek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kleine keeshond
Grote grijze keeshond - Aantal honden: 2
Welkom en wat een heerlijke beestenboel zeg!
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Iemand enig idee hoe lang deze procedure duurt?
Ik ben sinds gisterochtend bezig met mij aanmelden, vanmorgen begreep ik eindelijk wat ik nu waar moest aanklikken
Volgens mij moet ik nu wachten tot een moderator mij activeert?
Eén van onze honden wordt aangeboden als herplaatser en het valt niet mee als je alle reacties leest en er niet op kan reageren.
Ik ben sinds gisterochtend bezig met mij aanmelden, vanmorgen begreep ik eindelijk wat ik nu waar moest aanklikken
Volgens mij moet ik nu wachten tot een moderator mij activeert?
Eén van onze honden wordt aangeboden als herplaatser en het valt niet mee als je alle reacties leest en er niet op kan reageren.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Welkom.
Nee hoor duurt niet zo lang.
Nee hoor duurt niet zo lang.
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Oké, ik zal denk ik gewoon nog even op mijn handen moeten zitten!
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Ik kan me voorstellen dat "hondemensen" op Zaterdag bezig zijn met activiteiten ed....
Met zo'n dierentuin kun jij je Zaterdag volgens mij ook wel vullen
Met zo'n dierentuin kun jij je Zaterdag volgens mij ook wel vullen
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Haha, ja hoor, het was vandaag weer druk met de beesten.
Eerst kat ophalen bij de dierenarts (blaasgruis), daarna boodschappen, toen rondje bos met de honden en uiteindelijk met paard naar de rijvereniging om les in een lekkere droge binnenbak te krijgen. En nu uitrusten boven de laptop!
Eerst kat ophalen bij de dierenarts (blaasgruis), daarna boodschappen, toen rondje bos met de honden en uiteindelijk met paard naar de rijvereniging om les in een lekkere droge binnenbak te krijgen. En nu uitrusten boven de laptop!
-
Lemuria
Welkom! Je 'moet' inderdaad even wachten tot een modje je activeert, maar ook zij hebben weekend
Ik had je Cattledog-herplaatser gezien, leuk beest
Als ik wat meer vrije tijd had (en geen andere teef) dan meldde ik me direct aan 
Ik had je Cattledog-herplaatser gezien, leuk beest
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Dankjewel, het is inderdaad een hele leuke hond!
Ik heb al een redelijk lang bericht over haar achtergrond getypt wat klaar staat voor verzenden. Gewoon maar even geduld hebben!
Ik heb al een redelijk lang bericht over haar achtergrond getypt wat klaar staat voor verzenden. Gewoon maar even geduld hebben!
-
Lemuria
Komt goedJohnny Jones schreef:Dankjewel, het is inderdaad een hele leuke hond!
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Inderdaad, en als er een geschikte baas is, is het weer veel te snel..
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
bij mij duurde het een paar weken voordat ik kon meedoen
wat zal dat een moeilijke keus zijn om je hond te herplaatsen. maar als er iemand van dit forum zich meldt komt het vast goed
wat zal dat een moeilijke keus zijn om je hond te herplaatsen. maar als er iemand van dit forum zich meldt komt het vast goed
-
Johnny Jones
- Zeer actief
Een paar weken
Nou ja... ondertussen ben ik een beetje mijn profiel aan het opleuken.
Inderdaad heel erg rot om één van je honden te moeten herplaatsen, het heeft ook wel een jaar geduurd voordat we dit besluit namen. Vooral voor mijn man is het rot, het is echt 'zijn' hond..
Inderdaad heel erg rot om één van je honden te moeten herplaatsen, het heeft ook wel een jaar geduurd voordat we dit besluit namen. Vooral voor mijn man is het rot, het is echt 'zijn' hond..
-
mechelaarguus
- Vaste gebruiker
veel plezier hier
Marjolein
-
Lemuria
Ach...de naiviteit van de n00b...mechelaarguus schreef:...)Dan kom je op een best gezellig forum. ER valt veel te lezen en je krijgt ook hulp, wat wil een mens nog meer he
![]()
(...)
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
Johnny Jones
- Zeer actief
Dankjewel alm@
, geweldige smileys trouwens!
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Kijkkk nu kun je dus overal komen.
Echt rot voor jullie dat jullie deze beslissing moesten nemen maar ja belang van de hond gaat natuurlijk voor.
Ik hoop dat jullie een fijn huisje voor het meiske kunnen vinden maar dat zal vàst goedkomen.
Last but not least, van harte welkom hier.
Echt rot voor jullie dat jullie deze beslissing moesten nemen maar ja belang van de hond gaat natuurlijk voor.
Ik hoop dat jullie een fijn huisje voor het meiske kunnen vinden maar dat zal vàst goedkomen.
Last but not least, van harte welkom hier.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Johnny Jones
- Zeer actief
Dankjewel Ptje!
Vanmiddag ging ik het bos in en Luca moest thuisblijven omdat de andere cattle meeging. Dan zit ze in de slaapkamer te blaffen als ze ons hoort gaan. Echt niet leuk..
Ik zie hier trouwens veel leuke Spaanse honden langskomen, leuk! We hebben ook twee leuke Spanjaarden. De kleine zwarte van mijn avatar is mijn grote liefde!
Vanmiddag ging ik het bos in en Luca moest thuisblijven omdat de andere cattle meeging. Dan zit ze in de slaapkamer te blaffen als ze ons hoort gaan. Echt niet leuk..
Ik zie hier trouwens veel leuke Spaanse honden langskomen, leuk! We hebben ook twee leuke Spanjaarden. De kleine zwarte van mijn avatar is mijn grote liefde!