http://www.hellou.co.uk/2015/10/policem ... him-65548/
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schokkend!! Amerikaanse agent schiet hond dood
Moderator: moderatorteam
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
schokkend!! Amerikaanse agent schiet hond dood
Je zal maar een gezellige hond hebben die je bezoekers begroet

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: schokkend!! Amerikaanse agent schiet hond dood
Vind het niet zo raar hoor.
Politie heeft meer te schaften met dat soort honden en soortgelijke bazen.
Beest leeft nog , had hij ook wel een kogel meer aan kunnen besteden om hem uit zijn lijden te verlossen. .
Beest leeft nog , had hij ook wel een kogel meer aan kunnen besteden om hem uit zijn lijden te verlossen. .
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
S@ndr@
- Zeer actief
schrik draad om het huis heen om de politie buiten te houden, lijkt me een strak plan, ( wacht us tot er iemand komt en vooral niet schieten !!! iemand die zo gemakkelijk in zijn broek schijt die zou een ander beroep moeten nemen denk ik
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Je kunt namelijk ook gewoon je hond binnen houden als je weet at er al een boel gezeik en geouwehoer is met dat soort honden.
Heb het even een paar x bekeken en kan het fout hebben maar die hond komt niet vriendelijk naar buiten , meer in de aanval modus.
Heb het even een paar x bekeken en kan het fout hebben maar die hond komt niet vriendelijk naar buiten , meer in de aanval modus.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
S@ndr@
- Zeer actief
die hond woont daar
en als je hond niet agressief reageert zou ik er ook geen kwaad in zien om het daar te laten lopen- tja wie houdt er rekening met een schietgrage agent die even je hond komt neerknallen 
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
bouvierpoedel schreef: Heb het even een paar x bekeken en kan het fout hebben maar die hond komt niet vriendelijk naar buiten , meer in de aanval modus.
Echt, ik vond het wel meevallen, die hond was trouwens nog geeneens helemaal buiten toen die agent al zijn pistool pakte.
Zelfs met drie kogels in zijn kop kwispelde hij nog.
Tama van mij had mijn neus eraf gebeten denk ik als ze daar met drie kogels in haar kop lag en ik haar zou omarmen.
En die agent had beter nog een keer een genadeschot kunnen geven nu duurde het een poosje voordat hij dood was.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik vind het wel heel erg snel geschoten van de agent eerlijk gezegd. Niet handig dat de hond de voordeur uit sneakte maar zoiets kan iedereen gebeuren lijkt me. Wie weet verwachtten de inwoners wel bezoek van een bekende op dat moment.
Ik vond het vooral erg akelig om te zien hoe de hond met zijn staart bleef zwiepen zo lang het filmpje duurde. Hij was dus niet op slag dood.
Arm dier, arme eigenaren. En verontrustend dat zo snel een wapen gebruikt wordt door de politie.
Ik vond het vooral erg akelig om te zien hoe de hond met zijn staart bleef zwiepen zo lang het filmpje duurde. Hij was dus niet op slag dood.
Arm dier, arme eigenaren. En verontrustend dat zo snel een wapen gebruikt wordt door de politie.
-
gonnie
- Zeer actief
Nou precies.
Ik ben geloof ik blij dat ik daar niet woon. Ze zijn nogal schietgraag daar.
Ik ben geloof ik blij dat ik daar niet woon. Ze zijn nogal schietgraag daar.
Groetjes Gonnie.
-
blaf
- Zeer actief
Wat een debiel zeg. Hij trekt zijn pistool zodra hij de hond ziet en gaat meteen knallen.
Inleveren dat ding.
Inleveren dat ding.
-
S@ndr@
- Zeer actief
ja eerst kijken, is het een agent dan stel je je hond veilig want die zijn niet te vertrouwen, hoe krom kan de wereld zijn- is toch raar dat je je huisdieren moet gaan beschermen tegen wetshandhavers op je eigen terrein
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Vreselijk
Misschien niet handig om daar dit type hond op een agent af te laten stormen, maar dit is wel heeel hard.
Misschien niet handig om daar dit type hond op een agent af te laten stormen, maar dit is wel heeel hard.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Tja ik heb hier een heel harde mening over
Je woont in america, je hebt een pitbull met de bijbehoorende reputatie.
Er komt een agent bij je woning, en je hond stormt met een noodgang op de agent af..
Je kan wel zeggen, hij wil normaal begroeten, maar vriendelijk begroeten bij vreemden gaat bijna altijd anders.
de agent wil niet aangevallen wilt worden en schiet m neer.
Die agent heeft heel kort de tijd om te reageren in zo'n situatie dus ik snap hem ook wel.
Had de agent niet geschoten, en hij was aangevallen, was de hond ook afgemaakt geweest.
Maar leuk is het niet.
Je woont in america, je hebt een pitbull met de bijbehoorende reputatie.
Er komt een agent bij je woning, en je hond stormt met een noodgang op de agent af..
Je kan wel zeggen, hij wil normaal begroeten, maar vriendelijk begroeten bij vreemden gaat bijna altijd anders.
de agent wil niet aangevallen wilt worden en schiet m neer.
Die agent heeft heel kort de tijd om te reageren in zo'n situatie dus ik snap hem ook wel.
Had de agent niet geschoten, en hij was aangevallen, was de hond ook afgemaakt geweest.
Maar leuk is het niet.
-
-Saskia-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Die is wel heel trigger happy. Ik ben benieuwd of hij ook alvast verkeersboetes uitdeelt nog voor de misdaad is begaan.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
ja, maar dan krijg je weer de discussie van , mag de agent pas schieten in een dreigende situatie, nadat de hond aan je vlees staat te schudden?-Saskia- schreef:Die is wel heel trigger happy. Ik ben benieuwd of hij ook alvast verkeersboetes uitdeelt nog voor de misdaad is begaan.
Ik keur het niet goed dat er honden doodgeschoten worden, maar er zitten 2 kanten aan 't verhaal
-
blondie
- Zeer actief
Dat hij die kat ook niet afschoot..
Ik vind het te zot voor woorden. Maar je weet niet waarom de agent aanbelde, en je ziet dat de hond tegen de deur bonkt en ineens naar buiten schiet (stomme woordspeling) maar die man trekt wel érg snel zijn wapen.
Maar dan nóg. Normaliter hou ik de honden hier ook bij de voordeur weg, vanmorgen had ik mij wat verslapen, de deurbel gaat ik schiet in mijn kleren en doe de deur open zonder bij de honden stil te staan en Aki schiet ook langs me heen. Hij doet niets, en ik had hem wel direct bij zijn halsband voor hij bij de meneer kon komen, maar ik ben wel blij dat ze hier dan niet zo reageren als dat ze in de VS blijkbaar kunnen reageren
Ik vind het te zot voor woorden. Maar je weet niet waarom de agent aanbelde, en je ziet dat de hond tegen de deur bonkt en ineens naar buiten schiet (stomme woordspeling) maar die man trekt wel érg snel zijn wapen.
Maar dan nóg. Normaliter hou ik de honden hier ook bij de voordeur weg, vanmorgen had ik mij wat verslapen, de deurbel gaat ik schiet in mijn kleren en doe de deur open zonder bij de honden stil te staan en Aki schiet ook langs me heen. Hij doet niets, en ik had hem wel direct bij zijn halsband voor hij bij de meneer kon komen, maar ik ben wel blij dat ze hier dan niet zo reageren als dat ze in de VS blijkbaar kunnen reageren
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Dat vind ik knap, dat je dat ziet.bouvierpoedel schreef:Je kunt namelijk ook gewoon je hond binnen houden als je weet at er al een boel gezeik en geouwehoer is met dat soort honden.
De eerste kogel zit er al zo ongeveer in als de hond nog in de deuropening is.
Maar ik ben met je eens dat de politie in de VS geregeld minder prettige ervaringen zal hebben met honden.
(ik denk alle honden die bij de deur komen, niet alleen dit type).
Voor de familie vind ik het ontzettend rot.
Het is toch echt beter om je hond niet zo naar buiten te laten stormen.
Ik geloof niet dat dat kwispelen betekende dat de hond nog echt leefde.bouvierpoedel schreef:Vind het niet zo raar hoor.
Het lijken me meer laatste spiertrekkingen aangezien de hond voor de rest volkomen bewegingloos is.
-
Lemuria
Hij belde aan omdat het portier van hun auto open stond staat in het bericht.blondie schreef:Maar je weet niet waarom de agent aanbelde,
Verder zit ik echt even sprakeloos te kijken
-
wilma23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
De lichaamstaal van de man klopt niet en hij grijpt zij revolver al voordat hij weet wat er naar buiten komt. Wat mij meer zegt dat hij het weet.
De hond is wel gelijk overleden het bewegen van de staart is pour reactie van het lichaam zenuwen etc.
Ik vind het vreemd dat de man geen politie outfit draagt en door zijn gedrag etc heb ik meer het vermoeden dat er wat anders speelt dan dat hij een agent is. Het klopt allemaal niet.
De hond is wel gelijk overleden het bewegen van de staart is pour reactie van het lichaam zenuwen etc.
Ik vind het vreemd dat de man geen politie outfit draagt en door zijn gedrag etc heb ik meer het vermoeden dat er wat anders speelt dan dat hij een agent is. Het klopt allemaal niet.
-
gonnie
- Zeer actief
Ik zag ook geen agressie, van die hond dan.Lemuria schreef:Hij belde aan omdat het portier van hun auto open stond staat in het bericht.blondie schreef:Maar je weet niet waarom de agent aanbelde,
Verder zit ik echt even sprakeloos te kijkenIk zie geen hond die agressief naar buiten stormt (voor je dat in de laatste 3 stappen van dat beest goed kunt zien), maar wat ík zie is een hond die met een lage houding en laag kwispeltje snel naar buiten komt. In hun eigen túin, naar wat ik in het bericht lees. Echt niet te bevatten.
Die agent trok zijn pistool al en begon gelijk te schieten die hond was amper nog buiten.
Groetjes Gonnie.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Volgens mij is wat die man aan heeft in Amerika een politie outfit?wilma23 schreef:De lichaamstaal van de man klopt niet en hij grijpt zij revolver al voordat hij weet wat er naar buiten komt. Wat mij meer zegt dat hij het weet.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Je hebt een camera die op de voordeur gericht is, kunt dus zien dat er een agent wil aanbellen, weet dat die in jouw land bijzonder triggerhappy zijn en dan laat je je hond zo op hem afstuiven. Dat is op zijn minst niet handig
Ergens kan ik het me van die agent wel voorstellen maar jeetje het kan ook anders.
Ergens kan ik het me van die agent wel voorstellen maar jeetje het kan ook anders.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Dirkje
- Actief
- Mijn ras(sen): x American Staffordshire Terriër
- Aantal honden: 0
Ik geloof dat die vent niet weg gelopen was......
Groetjes
- Eilfy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie - Aantal honden: 5
- Contacteer:
Beetje trigger happy die agent...
Hij schiet wel heel vlug, je kon op het filmpje nauwelijks zien waarom hij zijn pistool trok zo vlug was hij met concluderen dat er een woest, alles verscheurend monster op hem af kwam. Die vervolgens met lage houding aan komt lopen. Echt... Wat bezielde die agent
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hij schiet wel heel vlug, je kon op het filmpje nauwelijks zien waarom hij zijn pistool trok zo vlug was hij met concluderen dat er een woest, alles verscheurend monster op hem af kwam. Die vervolgens met lage houding aan komt lopen. Echt... Wat bezielde die agent
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Makso's Stars op Facebook