Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier spreekt uw stalker
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Hier spreekt uw stalker
haha het is wel bizar hoor dat je al zoveel weet 
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Marloes1 schreef:Branco!!Nakisha schreef:Haha, geweldig... je hebt de twijfelachtige eer alle aandacht te hebben vandaag, haha!
Enne.. ik wil Guus.![]()
Ik ben dol op lilleke luldoggen.![]()
*zingt* We hebben een clubje opgericht voor hondjes met een lelijk gezicht. Je bent erbij, je bent erbiiiiiiiiij!!

Branco: ''Wie is er lelijk? Guus en ik niet hoor...''

- Rebble
- Zeer actief
EstherK schreef:puberteitHilde schreef:Oh gosh, zo lang al. Dan heb je mijn pubertijd meegemaakt. Balen.![]()
Volgende keer voor de zekerheid maar even googlen als je iemand denkt te kunnen verbeteren...
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/p ... -puberteit
Verder, welkom Marloes

- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ik wilde het niet zeggen, haha. Het is allebei correct al heeft het wel een iets andere betekenis maar ik gebruikte het imo goed.Rebble schreef:Volgende keer voor de zekerheid maar even googlen als je iemand denkt te kunnen verbeteren...
Verder, welkom Marloes

- Rebble
- Zeer actief
Oh, ik word echt Gallisch van dat verbeter om niks. Ga je in stilte perfect zitten voelen. En dan iets gaan verbeteren wat niet eens fout ís vind ik nog ergerlijker dus ik wilde het wel zeggen.Hilde schreef:Ik wilde het niet zeggen, haha. Het is allebei correct al heeft het wel een iets andere betekenis maar ik gebruikte het imo goed.Rebble schreef:Volgende keer voor de zekerheid maar even googlen als je iemand denkt te kunnen verbeteren...
Verder, welkom Marloes

- Marloes1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herplaatsers
- Aantal honden: 2
*bloemetjes strooit*
Gaat het goed met hem? Kan me niet heugen recent nog iets over hem gelezen te hebben.
Och menneke.Nakisha schreef:Marloes1 schreef:Branco!!Nakisha schreef:Haha, geweldig... je hebt de twijfelachtige eer alle aandacht te hebben vandaag, haha!
Enne.. ik wil Guus.![]()
*zingt* We hebben een clubje opgericht voor hondjes met een lelijk gezicht. Je bent erbij, je bent erbiiiiiiiiij!!
Branco: ''Wie is er lelijk? Guus en ik niet hoor...''
- Nakisha
- moderator
Marloes1 schreef:*bloemetjes strooit*Och menneke.Nakisha schreef:Marloes1 schreef:Branco!!Nakisha schreef:Haha, geweldig... je hebt de twijfelachtige eer alle aandacht te hebben vandaag, haha!
Enne.. ik wil Guus.![]()
Branco: ''Wie is er lelijk? Guus en ik niet hoor...''Gaat het goed met hem? Kan me niet heugen recent nog iets over hem gelezen te hebben.
Ja hoor, hij is inmiddels 10,5 jaar oud en in prima gezondheid. We hebben wel een hoektand moeten laten verwijderen (en dat was een hele klus!) nadat deze was afgebroken, dus hij is nu een drietandje.
Hoe oud is Guus nou, en hoe is zijn gezondheid?

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Ga je in stilte perfect zitten voelenRebble schreef:
Oh, ik word echt Gallisch van dat verbeter om niks. Ga je in stilte perfect zitten voelen. En dan iets gaan verbeteren wat niet eens fout ís vind ik nog ergerlijker dus ik wilde het wel zeggen.
In de context is puberteit de correcte spelling. En luister naar de klemtoon, werkelijk niemand gebruikt het woord pubertijd.
- Rebble
- Zeer actief
Nee, niet waar. In de context wat pubertijd prima en Hilde gebruikte het woord pubertijd en Hilde is niet niemand. Overigens is Hilde echt niet de enige die het gebruikt. Echt ik vind dit zulk flauw gezemel om niks. In een topic uit het niets met zo'n bijdehand plaatje iemand gaan zitten verbeteren.EstherK schreef:Ga je in stilte perfect zitten voelenRebble schreef:
Oh, ik word echt Gallisch van dat verbeter om niks. Ga je in stilte perfect zitten voelen. En dan iets gaan verbeteren wat niet eens fout ís vind ik nog ergerlijker dus ik wilde het wel zeggen.
In de context is puberteit de correcte spelling. En luister naar de klemtoon, werkelijk niemand gebruikt het woord pubertijd.

-
Punzel
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Het is maar goed dat ts al gewend is aan het taalgezeik op dit forum 
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Benieuwd of de overstap van lurken naar deelnemen wel zo goed bevalt....Punzel schreef:Het is maar goed dat ts al gewend is aan het taalgezeik op dit forum
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Rebble schreef:Nee, niet waar. In de context wat pubertijd prima en Hilde gebruikte het woord pubertijd en Hilde is niet niemand. Overigens is Hilde echt niet de enige die het gebruikt. Echt ik vind dit zulk flauw gezemel om niks. In een topic uit het niets met zo'n bijdehand plaatje iemand gaan zitten verbeteren.EstherK schreef:Ga je in stilte perfect zitten voelenRebble schreef:
Gezeik? Het is een missie.Punzel schreef:Het is maar goed dat ts al gewend is aan het taalgezeik op dit forum
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ik dacht al '4 blz en geen rel?'
het was te mooi om waar te zijn
Welkom Marloes
die humor heb je hier hard nodig 
Welkom Marloes
- Marloes1
- Zeer actief
Ik kan prima ergens overheen lezen.Punzel schreef:Het is maar goed dat ts al gewend is aan het taalgezeik op dit forum
Dat is toch echt al een mooie leeftijd voor een Lulletje. Lekker zo blijven doorhobbelen, Branco!Nakisha schreef:
Ja hoor, hij is inmiddels 10,5 jaar oud en in prima gezondheid. We hebben wel een hoektand moeten laten verwijderen (en dat was een hele klus!) nadat deze was afgebroken, dus hij is nu een drietandje.![]()
Dat heeft hij prima doorstaan. Toen hij zes was heeft hij een verlamming overleeft, hij loopt gelukkig vandaag de dag weer als een kieviet.
Verder eigenlijk weinig gekkigheid in zijn leven gehad gelukkig.
Bij het laatste bloedonderzoek waren de waardes ook schitterend, dus we hopen nog HEEL lang van hem te mogen genieten.
![]()
Guus is (geschat) vier jaar en we hebben hem sinds hij ongeveer een maand of tien was. Zijn gezondheid is nu prima. Een half jaar geleden heb ik ook zijn bloed door de molen laten halen en alles was keurig. In het begin wel véél gekloot gehad met voedingsallergie en die rare voorpoten van hem. Hij heeft een tijd Metacam gekregen, omdat ze in Sleeuwijk dachten dat hij misschien wat pijn aan zijn voorpoten had. Nu krijgt hij al jaren niks meer. Het was een kwestie van spieren en conditie opbouwen. Sterker nog, het is nu de eerste Franse Lulldog die ik ken waarbij je moet opletten dat hij niet te mager wordt.
Zijn gedragsproblemen waren een groter probleem, dat was letterlijk bloed, zweet en tranen. Zelfs de GT, die werkte in het asiel waar ik hem vandaan heb, zei na vijf maanden: "Als je hem terugbrengt, zou ik dat niet meer dan normaal vinden."
Maar wat dat betreft ben ik dan ook net een Franse Lulldog: Daggutnie.
En nu? Tja, gisteren een kamer vol visite. Iemand had Guus al twee jaar niet meer gezien. "Euhm, dit is toch niet dezelfde hond?"
Trots tot in mijn ténen, kan ik u vertellen.
Als mijn ouders op visite zijn, begint mijn vader eigenlijk iedere keer wel over hoe Guus was in het begin. "Manmanman, wat is dít een verschil met het begin. Je moeder en ik zeiden toen steeds tegen elkaar: "Waar begint ze aan. Dit wordt niks. Dit kán toch niet?" en kijk nu dan."
Dus há. Ende lekker puh.
Zo'n strijd en zo'n resultaat. Er zit nog steeds een kop op dat beest en we leren nog steeds samen, maar wat ben ik trots op hem.
Nu Floortje (en al haar trauma's) erbij, een heel ander hondje die een heel andere benadering nodig heeft. Daar heb ik nog een hele lange weg mee te gaan, maar ook bij haar zie ik al zoveel verandering.
Beide honden zullen nooit met-twee-vingers-in-je-neus-honden worden, maar het benne wel míjn honden.
- Marloes1
- Zeer actief
Ik wil je anders wel een beetje verbaal in elkaar slaan?Caro. schreef:Ik dacht al '4 blz en geen rel?'het was te mooi om waar te zijn
![]()
Welkom Marloesdie humor heb je hier hard nodig
-
Lemuria
Knap dat je doorgezet hebt
Voor mijn idee krijg je dan een veel sterkere band met een hond dan je normaal gesproken zou hebben.
- Nakisha
- moderator
Marloes1 schreef:Ik kan prima ergens overheen lezen.Punzel schreef:Het is maar goed dat ts al gewend is aan het taalgezeik op dit forum![]()
Dat is toch echt al een mooie leeftijd voor een Lulletje. Lekker zo blijven doorhobbelen, Branco!Nakisha schreef:
Ja hoor, hij is inmiddels 10,5 jaar oud en in prima gezondheid. We hebben wel een hoektand moeten laten verwijderen (en dat was een hele klus!) nadat deze was afgebroken, dus hij is nu een drietandje.![]()
Dat heeft hij prima doorstaan. Toen hij zes was heeft hij een verlamming overleeft, hij loopt gelukkig vandaag de dag weer als een kieviet.
Verder eigenlijk weinig gekkigheid in zijn leven gehad gelukkig.
Bij het laatste bloedonderzoek waren de waardes ook schitterend, dus we hopen nog HEEL lang van hem te mogen genieten.
![]()
Guus is (geschat) vier jaar en we hebben hem sinds hij ongeveer een maand of tien was. Zijn gezondheid is nu prima. Een half jaar geleden heb ik ook zijn bloed door de molen laten halen en alles was keurig. In het begin wel véél gekloot gehad met voedingsallergie en die rare voorpoten van hem. Hij heeft een tijd Metacam gekregen, omdat ze in Sleeuwijk dachten dat hij misschien wat pijn aan zijn voorpoten had. Nu krijgt hij al jaren niks meer. Het was een kwestie van spieren en conditie opbouwen. Sterker nog, het is nu de eerste Franse Lulldog die ik ken waarbij je moet opletten dat hij niet te mager wordt.![]()
Zijn gedragsproblemen waren een groter probleem, dat was letterlijk bloed, zweet en tranen. Zelfs de GT, die werkte in het asiel waar ik hem vandaan heb, zei na vijf maanden: "Als je hem terugbrengt, zou ik dat niet meer dan normaal vinden."
Maar wat dat betreft ben ik dan ook net een Franse Lulldog: Daggutnie.Ook omdat ik zelf in een asiel heb gewerkt en wist dat dit zo'n 12x-terug-hond zou worden, met alle gevolgen van dien. Nee, dit kon ik en wilde ik.
En nu? Tja, gisteren een kamer vol visite. Iemand had Guus al twee jaar niet meer gezien. "Euhm, dit is toch niet dezelfde hond?"
Trots tot in mijn ténen, kan ik u vertellen.
Als mijn ouders op visite zijn, begint mijn vader eigenlijk iedere keer wel over hoe Guus was in het begin. "Manmanman, wat is dít een verschil met het begin. Je moeder en ik zeiden toen steeds tegen elkaar: "Waar begint ze aan. Dit wordt niks. Dit kán toch niet?" en kijk nu dan."
Dus há. Ende lekker puh.
Zo'n strijd en zo'n resultaat. Er zit nog steeds een kop op dat beest en we leren nog steeds samen, maar wat ben ik trots op hem.
Nu Floortje (en al haar trauma's) erbij, een heel ander hondje die een heel andere benadering nodig heeft. Daar heb ik nog een hele lange weg mee te gaan, maar ook bij haar zie ik al zoveel verandering.
Beide honden zullen nooit met-twee-vingers-in-je-neus-honden worden, maar het benne wel míjn honden.
Oh heerlijk is dat he? Branco was ook wel een karaktertje hoor, met zijn voernijd. En zijn huilen 's nachts. En ik mocht niet aan zijn (ontstoken) oren zitten. En ook niet aan zijn tandjes. En mijn ex mocht niet op de bank! (Dat laatste had 'ie wel gelijk in... hahaha...!)
Maar hey, daar zijn we allemaal doorheen en overheen gegaan.
Rhodi is helemaal een karakter, met z'n angst. Dat is ook zo'n hond die in 90% van de gevallen een asielblijver was geworden. Maar ik wil hem nooit missen!
Ik grap altijd; ik heb een gekkenhuis voor beesten...
Ik hoop HEEL veel over Guus en Floor te gaan lezen!!!

- Marloes1
- Zeer actief
Je krijgt inderdaad een hele diepe band met zo'n hond en dat kan ook niet anders na zoveel elkaar observeren, leren begrijpen, zien en lezen. De tijd die je erin moet steken, als je wilt dat het slaagt tenminste, is enorm.Lemuria schreef:Knap dat je doorgezet hebtVoor mijn idee krijg je dan een veel sterkere band met een hond dan je normaal gesproken zou hebben.
Mijn vorige honden zaten ook héél diep hoor, maar die waren allemaal zo makkelijk. Dat was bijna honden houden zonder nadenken.
We hebben een zelfde keienkop/angsthaas combi.Nakisha schreef:
Oh heerlijk is dat he? Branco was ook wel een karaktertje hoor, met zijn voernijd. En zijn huilen 's nachts. En ik mocht niet aan zijn (ontstoken) oren zitten. En ook niet aan zijn tandjes. En mijn ex mocht niet op de bank! (Dat laatste had 'ie wel gelijk in... hahaha...!)
Maar hey, daar zijn we allemaal doorheen en overheen gegaan.En ik zou het met alle liefde wéér doen, het is zo'n verrukkelijke hond.
Rhodi is helemaal een karakter, met z'n angst. Dat is ook zo'n hond die in 90% van de gevallen een asielblijver was geworden. Maar ik wil hem nooit missen!![]()
Ik grap altijd; ik heb een gekkenhuis voor beesten...![]()
Ik hoop HEEL veel over Guus en Floor te gaan lezen!!!
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Haha wat een leuk voorstelbericht.
Welkom dan maar. Nu ben jij ook een van de gestalkte personen voor de volgende stalker
Welkom dan maar. Nu ben jij ook een van de gestalkte personen voor de volgende stalker
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Hiiiiiii, welkom hier (als schrijfster dan
En de groeten van de mannen 

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Och jee een stalkster die heet Marloes en die is nu al niet voor de poes. 
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Zeg ik vind het verder allemaal prima maar ik loop al de hele dag dat liedje over die hondjes met een lillijk gezicht te zingen tegen de heren hier
En dat terwijl ik 2 knapperds heb
Maar verder Welkom hoor!!
En dat terwijl ik 2 knapperds heb
Maar verder Welkom hoor!!
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
Welkom.
Wat een binnenkomst.
Wat een binnenkomst.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie
- hakunamatata
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Ik ging even het voorsteltopic opzoeken van ene Marloes1 die pas net aangemeld was maar al reageerde als een HF-pro. Nou, dat klopt dus ook wel, hahaha. Je bijdrage hier vind ik nu al geweldig. Je hebt een leuk stel honden zo te zien en lezen en ben benieuwd naar je beschrijving van de katten. Geen idee hoe ik dit voorsteltopic heb kunnen missen. Maar in elk geval: Welkom hier!
Edit 1, 2 &3.. hopeloos blijft het, reageren met telefoon
Edit 1, 2 &3.. hopeloos blijft het, reageren met telefoon
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dat deed ik dus ookhakunamatata schreef:Ik ging even het voorsteltopic opzoeken van ene Marloes1 die pas net aangemeld was maar al reageerde als een HF-pro.
Ik lach me dood.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Marloes1
- Zeer actief
Was ook niet zo moeilijk om mee te ruften hoor. Zo ruft ik live namelijk ook.