Hallo allemaal, ik ben Mirjam Pouw en heb op dit moment twee honden. Banjer van 14 en 10 maanden en Roeby van 9 en 4 maanden. Banjer is toen hij 2 maanden was bij ons gekomen en Roeby is bij ons in huis geboren omdat we 1x een nestje hebben gehad. In het verleden hadden we ook de moeder van Roeby, maar die is helaas overleden aan nierfalen toen ze 10 jaar oud was. Ook hebben we een labrador gehad en die is 14 jaar en 4 maanden geworden, best oud voor een labrador.
Banjer is een jack russel, hij is wit met bruine vlekken en staat erg laag bij de grond. Hij is altijd oerlief geweest maar de laatste tijd hebben we problemen met hem. Mijn buurvrouw heeft omdat ik geen lid was van hondenforum.nl een topic geopend onder gedrag met als titel "wie weet raad". Ik weet dat Jack Russels behoorlijk overactief kunnen zijn maar dat valt bij onze Jack Russels heel erg mee.
Roeby is een black and tan Jack Russel en eveneens heel erg lief en aanhankelijk. Roeby heeft ook een probleem, ze is over-actief in het likken, ze likt alle voegen uit als ze de kans krijgt. Ook likt ze aan een pootje van zichzelf en daar komt dan een wondje van, dat houdt ze door haar lik obsessie open. Ze draagt nu sinds een paar maanden een soort zwembandje om haar hals zodat ze niet bij het wondje kan komen. We laten het bandje soms ook wel af om haar de kans te geven zichzelf schoon te houden, dat doet ze dan ook. Maar we moeten dan wel heel erg oppassen dat ze niet weer aan haar pootje begint.
Dit is het wel zo'n beetje voor het moment. Oh ja ik fotografeer heel erg graag en heb ook een foto-opleiding gedaan. Natuurfotografie is dan ook hetgeen ik het liefste doe.
Afgelopen zondag heb ik een expositie gehad en dat was een heel groot succes.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen.
Moderator: moderatorteam
-
Mirjam Pouw
- nieuw lid
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Re: Even voorstellen.
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Re: Even voorstellen.
Welkom!
Ik heb het topic van de buurvrouw gelezen. Moeilijke situatie.....ik hoop dat er duidelijkheid komt in het gedrag van de betreffende hond. Maar daar kan je straks, als je op het forum bent toegelaten wel wat over vragen
Ik heb het topic van de buurvrouw gelezen. Moeilijke situatie.....ik hoop dat er duidelijkheid komt in het gedrag van de betreffende hond. Maar daar kan je straks, als je op het forum bent toegelaten wel wat over vragen
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK