Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi, zeker met die kleuren, heerlijke plaat, ik mag vandaag 2 dalmaten gewoon bij on op de dijk, geen herfstkleuren denk ik, maar wel een geweldig leuke oefening
Heel erg mooi, upload je ze altijd via tinypic? Want je foto's lijken altijd haarscherp! Ik doe het via Imgur en Photobucket en het wordt maar nooit mooi scherp genoeg.
Zal wel zeiken zijn maar één klein puntje: links onder zit een vage plek. Die zou ik er nog even af snijden.
Ik zou hem net als Leonie nog ietsjes croppen, de kleuren zijn prachtig!
Probeer Flickr eens Leonie, die doet bij mij de foto's wel aardig scherp houden
Dank je wel - Sanja is nu 6 en Femi is 3 jaar, ik heb een album om flickr gemaakt met de meeste foto`s van de shoot, voor wie wil kijken en voel je vrij om op en aanmerkingen te maken als je dingen ziet die je adders zou doen of die niet helemaal goed zijn
S@ndr@ schreef:Dank je wel - Sanja is nu 6 en Femi is 3 jaar, ik heb een album om flickr gemaakt met de meeste foto`s van de shoot, voor wie wil kijken en voel je vrij om op en aanmerkingen te maken als je dingen ziet die je adders zou doen of die niet helemaal goed zijn
Het koppie op de eerste foto is net zo,n pup/puber kop met die ondeugende blik ook erbij haha.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Ik denk als je een stuk van de onderkant af haalt en volgende keer het spinnenweb een tikje naar links doet je al een fijnere compositie hebt. En een scherpe foto werkt natuurlijk altijd mee.
heel mooi de actie bevroren als ik naar je instellingen kijk zou ik denk ik zelf de iso nog wat lager doen en dat compenseren met de sluitertijd die is best nog wel riant voor deze actie- maar dat is een notitie hoor - geen kritiek of zo, gewoon eens proberen