Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
honden vallen jongen aan, baasjes doen niks.
Moderator: moderatorteam
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
- Aantal honden: 1
honden vallen jongen aan, baasjes doen niks.
Honden vallen jongen aan, baasjes doen niets
ZAANDAM -
Een jongen van zeventien is dinsdag in een park in Zaandam aangevallen door twee honden. Hij liep verwondingen aan zijn gezicht op en verloor een tand. Drie vrouwen die de honden uitlieten, riepen de dieren terug maar trokken zich niets aan van het slachtoffer, meldde de politie woensdag.
De politie is op zoek naar de drie vrouwen en naar mensen die de aanval in het Burgemeester in 't Veldpark aan de IJdoorn hebben zien gebeuren. De vrouwen hadden drie honden: een grote bruine, een witte en vermoedelijk een pitbull.
ZAANDAM -
Een jongen van zeventien is dinsdag in een park in Zaandam aangevallen door twee honden. Hij liep verwondingen aan zijn gezicht op en verloor een tand. Drie vrouwen die de honden uitlieten, riepen de dieren terug maar trokken zich niets aan van het slachtoffer, meldde de politie woensdag.
De politie is op zoek naar de drie vrouwen en naar mensen die de aanval in het Burgemeester in 't Veldpark aan de IJdoorn hebben zien gebeuren. De vrouwen hadden drie honden: een grote bruine, een witte en vermoedelijk een pitbull.
-
Cindy52
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
Re: honden vallen jongen aan, baasjes doen niks.
Lekker dan !
-
Pino01
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Lekker volk 
- Hylos
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ze hebben 3 honden, waaronder een pitbull. Staat alleen niet bij welke honden die jongen aangevallen hebben. Maar nee, het was vast wel de vermoedelijke pitboel

-
Lieske1977
Arme knul. Wat een tokken om hem zo aan zijn lot over te laten.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Jeetje, dom volk

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ha nou, ik vond het ook al zo'n lekker typerend artikel 'een bruine, een witte en een pitbull' JajaHylos schreef:Ze hebben 3 honden, waaronder een pitbull. Staat alleen niet bij welke honden die jongen aangevallen hebben. Maar nee, het was vast wel de vermoedelijke pitboel
Wel lekker als ze je zo laten staan nadat je aangevallen bent... ze wilden zeker alleen maar spelen
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
Neeltje
Dat staat er toch helemaal niet bij. Dat maak jij er van.Hylos schreef:Ze hebben 3 honden, waaronder een pitbull. Staat alleen niet bij welke honden die jongen aangevallen hebben. Maar nee, het was vast wel de vermoedelijke pitboel
-
Dartel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik las ook dat hij gebeten was door 2 van de 3 honden, niet door die ene "vermoedelijke pitbull" En je kunt niet van die jongen verwachten dat hij de raskennis heeft om te zeggen dat het bijvoorbeeld om een chocolade bruine Labrador Retriever, een witte Golden Retriever en een Amerikaanse Staffordshire Terrier.Neeltje schreef:Dat staat er toch helemaal niet bij. Dat maak jij er van.Hylos schreef:Ze hebben 3 honden, waaronder een pitbull. Staat alleen niet bij welke honden die jongen aangevallen hebben. Maar nee, het was vast wel de vermoedelijke pitboel
Hier staat dat de pitbullachtige tegen de jongen opsprong. En daarna ook de bruine hond. Eén van beide of beiden hebben gebeten. Maar er staat niet welke van de twee dat was. Ik kan me ook voorstellen dat die jongen dat niet helemaal doorhad. Een tand eruit doet pijn! Door twee honden aangevallen worden is behoorlijk angstaanjagend.
http://www.stadindex.nl/zaandam/1660331 ... oor-honden
Het ergste vind ik hier ook weer het onbenul van de eigenaressen. Hoe haal je het in je kop om net te doen alsof er niets gebeurd is en gewoon door te lopen? Die jongen moet toch geschreeuwd hebben. Ze zullen vast tegen de buren vertellen dat hij zich aanstelde, de honden wilden hem alleen even gedag zeggen en sprongen tegen hem op in hun enthousiasme. Want bijten, nee dat doen hun schatjes nooooooit.
En ja, die jongen heeft vast wel verkeerd gereageerd. Bijvoorbeeld door angstig weg te deinzen of misschien wel (FOEI
Groetjes Carlian en Vanna, Yindi, Hebe en Katja.
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Hier wat duidelijker.https://www.politie.nl/nieuws/2015/dece ... uigen.html
Jongen gebeten door honden
Laatste update:
02-12-2015 | 15:10
Zaandam - De politie is op zoek naar drie vrouwen die op dinsdagmiddag 1 december hun honden uitlieten in de Burgemeester in ’t Veldpark aan de IJdoorn in Zaandam. Een 17-jarige jongen raakte gewond door hondenbeten. De politie is bereikbaar op telefoonnummer 0900-8844.
Op dinsdagmiddag omstreeks 16.00 uur liep een 17-jarige jongen uit Zaandam in het park. Hier wandelden ook drie vrouwen, die hun honden uitlieten. Het ging om een grote bruine hond, een zwarte pitbull-achtige hond en een witte hond. Plotseling kwam de zwarte hond op de jongen toegerend. Hij sprong tegen de jongen op. Ook de bruine hond sprong tegen de jongen op. Een of beide honden beten het slachtoffer in zijn kleding en zijn gezicht. Het slachtoffer mist een tand en heeft verwondingen in zijn gezicht.
Heeft u informatie?
De vrouwen riepen de honden terug, maar bekommerden zich verder niet om het slachtoffer. Zij liepen verder richting de Schepenlaan. Hun identiteit is niet bekend. De politie verzoek de vrouwen om zich te melden. Eventuele getuigen, die het incident hebben zien gebeuren of die de vrouwen kent, wordt verzocht te bellen met telefoonnummer 0900-8844.
Hoe haal je het in je hoofd om door te lopen
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Ik snap trouwens wel als je geen verstand hebt van honden/rassen, dat je dan bijv een pitbull-achtige wel herkent. Die komen toch veel in het nieuws, iedereen weet zo'n beetje hoe dat eruit ziet. Sommige rassen zijn nu eenmaal makkelijker te herkennen.
Een leek weet dat Sultan een husky is, maar zou Luna een zwart-witte hond noemen. Ik vind dat niet meer dan logisch.
Een leek weet dat Sultan een husky is, maar zou Luna een zwart-witte hond noemen. Ik vind dat niet meer dan logisch.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Het zou toch niet in mij opkomen om door te lopen
Vorige week kwam Vusi los en vloog blaffend achter 2 mensen aan, rende ze voorbij en holde weer terug naar mij. Die mensen waren geschrokken en boos natuurlijk, ik heb wel 10 keer mijn excuses aangeboden.
Het is mijn hond dus mijn schuld
Vorige week kwam Vusi los en vloog blaffend achter 2 mensen aan, rende ze voorbij en holde weer terug naar mij. Die mensen waren geschrokken en boos natuurlijk, ik heb wel 10 keer mijn excuses aangeboden.
Het is mijn hond dus mijn schuld
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Op viraalvandaag staat hetzelfde verhaal PLUS foto's maar het blijkt te gaan om een 11 !!! jarig jongetje
Ohhh, als ze die vrouwen krijgen... dan gaan ze zwaar voor de bijl.
Een jongetje van 11 is nog iets anders dan een jongen van 17 gok ik maar zo.
Anyway... terwijl hij gebeten werd en zij los riepen - waarop niet gereageerd werd - werd ook nog gezegd; Het is toch een Turk , laat maar
Aldus de lezing op viraalvandaag.
Een vriendje dat erbij was heeft de parpaplu van 1 van de vrouwen gepakt en de honden daarmee geslagen.
Ohhh, als ze die vrouwen krijgen... dan gaan ze zwaar voor de bijl.
Een jongetje van 11 is nog iets anders dan een jongen van 17 gok ik maar zo.
Anyway... terwijl hij gebeten werd en zij los riepen - waarop niet gereageerd werd - werd ook nog gezegd; Het is toch een Turk , laat maar
Aldus de lezing op viraalvandaag.
Een vriendje dat erbij was heeft de parpaplu van 1 van de vrouwen gepakt en de honden daarmee geslagen.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ja, je krijgt het verzonnen....Nanna schreef:mercedes2803 schreef:.. het blijkt te gaan om een 11 !!! jarig jongetje![]()
Anyway... terwijl hij gebeten werd en zij los riepen - waarop niet gereageerd werd - werd ook nog gezegd; Het is toch een Turk , laat maar![]()
![]()
Volwassen vrouwen die , terwijl hun joekels een kind van 11 - op zijn verjaardag - bijten OOK nog zeggen; Het is toch een Turk
B... Het is een Marrokaans jongetje...
maar dat doet er gewoon nul toe...het idee alleen al..
het HAD ook beroerder af kunnen lopen en dan ?
Hij heeft nu overigens wel een kapotte jas, leuk voor ouders als je kind van 11 - in de groei - weer een nieuwe jas moet hebben , weten wij veel hoe breed die mensen het hebben ?
Maar dat boeit niet...- 'wat - het- is - een - Turk
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Hier staat echt dat hij 17 jaar is en aan zn foto te zien lijkt hij dat ook.
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... ek-bijten/
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... ek-bijten/

-
korthaar
- Zeer actief
Het zal weer eens geen Pitje zijn.
-
Brigitte
- Zeer actief
Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...
-
Lizzie.
- Zeer actief
Wat klopt er volgens jou niet dan?Brigitte schreef:Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...

-
63673J
Dat een kwijte rugtas over een schouder hangt vermoed ik.Lizzie. schreef:Wat klopt er volgens jou niet dan?Brigitte schreef:Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...
-
Lizzie.
- Zeer actief
Ik zie nergens een rugzak, in het filmpje zie ik dat die knul kapotte kleding laat zien en zijn verwondingen.jvanringen schreef:Dat een kwijte rugtas over een schouder hangt vermoed ik.Lizzie. schreef:Wat klopt er volgens jou niet dan?Brigitte schreef:Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jezus kind had toch ook een foto met zijn foon kunnen maken van honden en eigenaren en even op internet zoeken naar wat voor rassen het waren.
Beetje lullig om je als 17 jarige Marrokaan je uit te geven voor een 11 jarige turk.
Waar gaat het heen met deze wereld. 
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
63673J
Ik ook niet, maar anderen blijkbaar wel.Lizzie. schreef:Ik zie nergens een rugzak, in het filmpje zie ik dat die knul kapotte kleding laat zien en zijn verwondingen.jvanringen schreef:Dat een kwijte rugtas over een schouder hangt vermoed ik.Lizzie. schreef:Wat klopt er volgens jou niet dan?Brigitte schreef:Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...
-
Brigitte
- Zeer actief
Een kwijteLizzie. schreef:Ik zie nergens een rugzak, in het filmpje zie ik dat die knul kapotte kleding laat zien en zijn verwondingen.jvanringen schreef:Dat een kwijte rugtas over een schouder hangt vermoed ik.Lizzie. schreef:Wat klopt er volgens jou niet dan?Brigitte schreef:Zijn rugtas hangt trouwens over zijn schouder die was hij toch kwijt? Ik vind het hele verhaal van geen kanten kloppen...
Op de foto's op een fb pagina met zijn selfie's hangt zijn tas die hij zogenaamd kwijt was op zijn rug en kloppen wel meer dingen niet dat is toch zo te zien/lezen..
Laatst gewijzigd door Brigitte op 04 dec 2015 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
63673J
Wie zegt dat hij zich uitgegeven heeft als Turk?? En Jezus BP, foto's maken gaat niet zo makkelijk als er twee honden aan je hangen.bouvierpoedel schreef:Jezus kind had toch ook een foto met zijn foon kunnen maken van honden en eigenaren en even op internet zoeken naar wat voor rassen het waren.Beetje lullig om je als 17 jarige Marrokaan je uit te geven voor een 11 jarige turk.
-
Brigitte
- Zeer actief
Precies, wel tijd om selfie's te maken maar niet ff de omgeving erbij op te nemenbouvierpoedel schreef:Jezus kind had toch ook een foto met zijn foon kunnen maken van honden en eigenaren en even op internet zoeken naar wat voor rassen het waren.Beetje lullig om je als 17 jarige Marrokaan je uit te geven voor een 11 jarige turk.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jezus JvRingen lees niet alles zo serieusjvanringen schreef:Wie zegt dat hij zich uitgegeven heeft als Turk?? En Jezus BP, foto's maken gaat niet zo makkelijk als er twee honden aan je hangen.bouvierpoedel schreef:Jezus kind had toch ook een foto met zijn foon kunnen maken van honden en eigenaren en even op internet zoeken naar wat voor rassen het waren.Beetje lullig om je als 17 jarige Marrokaan je uit te geven voor een 11 jarige turk.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ach nou is het de schuld van het slachtoffer dat de daders nog niet gevonden zijn?Brigitte schreef:Precies, wel tijd om selfie's te maken maar niet ff de omgeving erbij op te nemenbouvierpoedel schreef:Jezus kind had toch ook een foto met zijn foon kunnen maken van honden en eigenaren en even op internet zoeken naar wat voor rassen het waren.Beetje lullig om je als 17 jarige Marrokaan je uit te geven voor een 11 jarige turk.
had je die Nederlandse vrouwen ook wel erop kunnen zetten

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Volgens Hart van Nederland (vraag me niet waarom ik het aan het kijken was...) had een van de vrouwen zich al gemeld. Dan zullen de andere twee vast wel volgen, al dan niet vrijwillig.
-
blondie
- Zeer actief
Waarom keek je dat Veertje?