Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Suïcidale vrouw laat zich door honden opeten

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Cairo_
Zeer actief

Re: Suïcidale vrouw laat zich door honden opeten

Ongelezen bericht door Cairo_ »

kortom: die had gewoon een 'tik'...
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cairo_ schreef:kortom: die had gewoon een 'tik'...
Nee, die heb jij kennelijk, die vrouw was ziek.
Cairo_
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cairo_ »

dagmar88 schreef:
dat weet je niet of die ziek was.. heb jij haar psychiatrisch rapport gelezen? je kunt wel zeggen dat ze een tik had, dat ziet iedereen..
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Nanna schreef:Ik vind het wel raar om iemand weg te zetten als 'labiele trut' alleen maar omdat haarentwege een paar mensenetende pitbulls afgemaakt zijn, notabene met toestemming van de eigenaar. :piew:
Iemand die overgaat tot zo'n daad is inderdaad ziek. En niet toerekeningsvatbaar. Alsof ze zich van tevoren realiseert dat na haar dood die honden ook dood moeten of daar zelfs überhaupt over nadenkt :19:
nee je bent lekker fris tussen je oren als je weet dat die beesten daar lopen je gaat erheen met die intentie en je klimt dat hek over, als dat zinnig is dan ben ik graag raar :cool2: er zijn snellere en pijnlozer manieren om er een einde aan te maken lijkt me, maar labiel mag ik t niet noemen en een trut ook niet....... nou ik vind iemand die ongevraagd mijn terrein zou betreden en daarvoor over een hek klimt best een trut ja- sorry
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 13 dec 2015 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

bouvierpoedel schreef: De 1 kiest voor een touw in het trappengat en de ander voor pillen of hun polsen door snijden of de sneltrein . Waarom zou je niet met een boel drama mogen gaan waar iedereen nog een poosje over lult. :pffff:
Dat weegt nooit op tegen de lijdensweg die je eerst af moet leggen. Bestaat niet! Al die pijn.... dat is niet om uit te houden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Cairo_ schreef:
dagmar88 schreef:
dat weet je niet of die ziek was.. heb jij haar psychiatrisch rapport gelezen? je kunt wel zeggen dat ze een tik had, dat ziet iedereen..
Iedere halve doppinda is in staat dat zonder rapport vast te stellen.
Meer dan een tikje empathisch vermogen heb je daar niet voor nodig.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

iones schreef:
bouvierpoedel schreef: De 1 kiest voor een touw in het trappengat en de ander voor pillen of hun polsen door snijden of de sneltrein . Waarom zou je niet met een boel drama mogen gaan waar iedereen nog een poosje over lult. :pffff:
Dat weegt nooit op tegen de lijdensweg die je eerst af moet leggen. Bestaat niet! Al die pijn.... dat is niet om uit te houden.
Zijn mensen die het een kick vinden om zich op te laten eten .Die doen dat samen en smikkelen een teen , penis of bal van elkaar naar binnen met zijn 2en. Ooit een een boek gezien met foto's en beschrijvingen van hun genot en gezellig samen zijn met zelfs hoe ze het van het lichaam afsnijden en wat hun volgende wens is . Oook recepten hoe je een bal ,voet of oor kan bereiden qua culinaire hoogstandjes . Jaja met foto's .
Springen geregeld ook mensen een leeuwenkuil in.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Nanna schreef:
S@ndr@ schreef:
Nanna schreef:Ik vind het wel raar om iemand weg te zetten als 'labiele trut' alleen maar omdat haarentwege een paar mensenetende pitbulls afgemaakt zijn, notabene met toestemming van de eigenaar. :piew:
Iemand die overgaat tot zo'n daad is inderdaad ziek. En niet toerekeningsvatbaar. Alsof ze zich van tevoren realiseert dat na haar dood die honden ook dood moeten of daar zelfs überhaupt over nadenkt :19:
nee je bent lekker fris tussen je oren als je weet dat die beesten daar lopen je gaat erheen met die intentie en je klimt dat hek over, als dat zinnig is dan ben ik graag raar :cool2: er zijn snellere en pijnlozer manieren om er een einde aan te maken lijkt me, maar labiel mag ik t niet noemen en een trut ook niet....... nou ik vind iemand die ongevraagd mijn terrein zou betreden en daarvoor over een hek klimt best een trut ja- sorry
Nee, natuurlijk was ze niet 'fris tussen haar oren' anders doe je zoiets niet. Maar ik heb het idee dat ze een trut is OMDAT die pitbulls daarna afgemaakt werden. Ik vind het een heel rare manier van zelfdoding, laat dat vooropstaan. Maar een kat in het nauw kan heel rare sprongen maken en wie weet is dit de enige uitweg die ze zag in haar getroubleerde hoofd.
Hier past meelij en niet iemand uitmaken voor trut omdat er een paar menseneters daarna het leven moesten laten.
Wat is die eigenaar dan om 2 mensenvreters als hobby te houden.?
Slopen zijn honden eindelijk iemand met toestemming van de persoon zelf is het ook weer niet goed genoeg en worden ze afgemaakt. Is er eindelijk een soort van dienstverlening met vraag en aanbod m zijn mensen nu nooit tevreden. :engel:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Tsja, kan die gedachtenkronkels bij mensen vaak niet volgen... Ben te simpel van geest denk ik.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cornelia »

Er zijn zeker (aspirant) "suïcidanten" die hun actie(s) ondernemen op basis van agressie, "Wacht maar, als ik dood ben piepen ze wel anders en zullen ze wel verdriet hebben" etc. In ieder geval worden er altijd wel in het proces mensen bij betrokken die niets met de zaak te maken hebben (soms natuurlijk ook omdat het niet anders gaat en/of omdat acties vaak zeer impulsief uitgevoerd worden) Maar stel toch dat jij je hapgrage honden netjes weet weg te houden van het publiek ("je gaat er verantwoord mee om") en zo'n type zou zich op wat voor manier dan ook toegang verschaffen tot jouw honden en zich willens en wetens laten bijten...............dan kreeg ze van mij nog een schop na.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

cornelia schreef:(soms natuurlijk ook omdat het niet anders gaat en/of omdat acties vaak zeer impulsief uitgevoerd worden)
In dit geval was het in ieder geval niet impulsief, omdat ze een kilometer ervoor heeft gelopen. Dat zou in een criminele zaak als "voorbedachte rade" worden beschouwd ;)
Mieke-Navajo
Actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mieke-Navajo »

S@ndr@ schreef:
Mieke-Navajo schreef:
S@ndr@ schreef:mwah de meeste mensen hebben wel een messensetje hoor, even gewoon met de pols mee in de ader, niet dwars over, graag boven het putje scheelt een hoop dweilwerk :idea:
haha ja! Schande dat die putjes niet overal zijn geïnstalleerd. Scheelde opruimen. :engel:
zekker, dat is een punt van aandacht :mrgreen: :ok:

Putje van aandacht bedoel je zeker :lol1:
Het uitzicht op de berg is net zo mooi als de weg er naar toe. :zwaai
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cornelia »

Mieke-Navajo schreef:
S@ndr@ schreef:
Mieke-Navajo schreef:
S@ndr@ schreef:mwah de meeste mensen hebben wel een messensetje hoor, even gewoon met de pols mee in de ader, niet dwars over, graag boven het putje scheelt een hoop dweilwerk :idea:
haha ja! Schande dat die putjes niet overal zijn geïnstalleerd. Scheelde opruimen. :engel:
zekker, dat is een punt van aandacht :mrgreen: :ok:

Putje van aandacht bedoel je zeker :lol1:
Gat in de markt ????
Afbeelding
Mieke-Navajo
Actief
Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mieke-Navajo »

cornelia schreef:
Mieke-Navajo schreef: