http://www.hartvannederland.nl/top-nieu ... -trekhaak/
De enige reden dat ik het artikel aan klikte was in de hoop dat de hond het overleefd heeft, en god zij dank is dat zo.
Maar oh.. hier krijg ik echt totaal kippenvel van...
Moderator: moderatorteam

De Jimmy heeft volgens mij een deur, en die staat op de foto duidelijk niet open. En er staat dat de anderen honden wel in de auto zaten, maar meer dan 3 Goldens krijg je er echt niet in. Dan mis je iets, zou ik zeggen.Nakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...

Omdat je die weg kent? Huh?Tara schreef:(...)ik weet precies waar die foto gemaakt is, en dan komt 'ie aan hoor.
Een herder???? Nee joh. Die oren staan zo door de snelheid, daarom krijg ik zo'n pijn in mijn buik. Het is gewoon een Golden hoor, of een look-alikeHabibi schreef:Is het ècht een golden? Vind het op de foto meer een herder lijken eigenlijk.

Nou, experts... Laten we dan zeggen dat het in elk geval een hond met flaporen is en volle staart is, als hij normaal loopt. Bij de eerste oogopslag, zag ik Saar achter een Jimmy voortgetrokken.Feather__ schreef:Ik vond hem idd ook niet op een golden lijken, maar als de experts zeggen dat het idd een golden is geloof ik dat meteen.
Er staat ook dat ze de hond in de auto heeft gedaan en is weggereden.
Ik hoop toch naar een dierenarts
Arm beest.. Die moet helemaal open geschaafd zijn
Je hebt al onwijs lang goldens.Marion. schreef: Edit. Het ras maakt natuurlijk geen bal uit, maar mijn pijn in de buik komt voornamelijk van die staande oren.

Dat zei ik ook in mijn edit.Lemuria schreef:Gotsamme, of het nou een Golden of een herder is, het zal niet minder pijn doen om zo voortgesjouwd te worden.
Of op dezelfde manier als kinderen bij een tankstation vergeten worden. Niet goed te praten maar soms gebeurt zoiets nou eenmaal.Nanna schreef:Ik denk om dezelfde reden dat mensen hun baby's in gloeiend hete auto's achterlaten als ze vergeten het humpie te droppen bij de opvang, op weg naar hun werk.Nakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...

Nou, je hebt getraind/gewandeld en maakt je hond even vast aan de trekhaak om hem wat water te geven, de auto in te laden of wat dan ook. Vervolgens word je afgeleid door iemand die je aanspreekt en je loopt voor de auto langs. Daarna loop je via de voorkant terug naar de auto, stapt in en wil naar huis rijden.Nakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...

Ja, ze is meteen naar de DA gegaan en gelukkig was de schade beperkt.Feather__ schreef:Ik vond hem idd ook niet op een golden lijken, maar als de experts zeggen dat het idd een golden is geloof ik dat meteen.
Er staat ook dat ze de hond in de auto heeft gedaan en is weggereden.
Ik hoop toch naar een dierenarts
Arm beest.. Die moet helemaal open geschaafd zijn
Dan kun je alleen nog maar een doos boodschappen op het dak van de auto vergeten.gonnie schreef:Zo het zal je maar gebeuren. Niet dat het ons kan gebeuren want wij hebben geen trekhaak.
Ik ben eens weggereden met de klep van de paardentrailer nog openNakisha schreef:Ik begrijp oprecht niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Dat je de klep niet goed dichtdoet, dat kan ik snappen. Maar een hond aan de trekhaak hangen en vergeten en wegrijden? Echt? Hoe krijg je dat in vredesnaam ''per ongeluk'' voor elkaar...
Ook niet, dat is heiligschennis om iets op het dak te zetten. Haha.korthaar schreef:Dan kun je alleen nog maar een doos boodschappen op het dak van de auto vergeten.gonnie schreef:Zo het zal je maar gebeuren. Niet dat het ons kan gebeuren want wij hebben geen trekhaak.
korthaar schreef:Dan kun je alleen nog maar een doos boodschappen op het dak van de auto vergeten.gonnie schreef:Zo het zal je maar gebeuren. Niet dat het ons kan gebeuren want wij hebben geen trekhaak.