malinois schreef:Och gut daar zijn de zogenaamde pb's weer...
Ze zijn niet zogenaamd
Moderator: moderatorteam
malinois schreef:Och gut daar zijn de zogenaamde pb's weer...

ppfftt... inderdaad zeg, wat een gezuig, ik moet zo op mijn handen gaan zitten en tot duizend tellenLemuria schreef:@Cinnepin: Ik maak het zélden mee dat iemand zo massaal mensen hier tegen zich in het harnas jaagt als in jouw geval.
.

Ik zou zeggen, begin gezellig een support-groepje. Echt, wat is voor jou de lol hier?Cinnepin schreef:Nee daarom hoor ik het van nieuwe leden....
Maar de meeste mensen die anderen treiteren mankeren zelf wat in hun prive leven, dus laat ik het daar maar bij houden
Nou dit dus.Lemuria schreef:@Cinnepin: Ik maak het zélden mee dat iemand zo massaal mensen hier tegen zich in het harnas jaagt als in jouw geval.
En daarbij is er 1 gemeenschappelijke factor. Rara wat dat is. (Hint: het is geen wát maar een wié).
Trek er je conclusies uit. Of niet. Net waar je zin in hebt. Dat eeuwige gejank over gepest...er zijn genoeg nieuwe leden die zich naadloos "aanpassen" en trouwe posters worden die lol hebben in het forum, dus het is geen algemeen iets dat nieuwe leden negatief bejegend worden. Ik kan ook niet door 1 deur met enkele leden. So be it. Af en toe een aanvarinkje en gaan met die kraan. No hard feelings. Het is een fórum.
Daar heb je andere sites en fora voor... geen HONDENforumCinnepin schreef:Ik voel me geen slachtoffer....anders was ik toch al weggeweest?
Ik vind eerder de mensen die andere mensen treiteren slachtoffers. Slachtoffer van wat er gebeurt is, of gaande is dat ze zo rot zijn naar de mede mens.

Het is een FORUM. Mensen hebben meningen. Net als dat jij van mening bent dat je hond een echte Border Collie is en dit in elk topic wil benadrukken ook al is de rest er niet unaniem zeker over - maar dag mag. Als jij daar gelukkig van wordtCinnepin schreef:Ik voel me geen slachtoffer....anders was ik toch al weggeweest?
Ik vind eerder de mensen die andere mensen treiteren slachtoffers. Slachtoffer van wat er gebeurt is, of gaande is dat ze zo rot zijn naar de mede mens.
volgens mij waren de meningen verdeeld, dus er was niet een * de rest * geen onwaarheden gaan verkodondigen.Lemuria schreef:Het is een FORUM. Mensen hebben meningen. Net als dat jij van mening bent dat je hond een echte Border Collie is en dit in elk topic wil benadrukken ook al is de rest er niet unaniem zeker over - maar dag mag. Als jij daar gelukkig van wordtCinnepin schreef:Ik voel me geen slachtoffer....anders was ik toch al weggeweest?
Ik vind eerder de mensen die andere mensen treiteren slachtoffers. Slachtoffer van wat er gebeurt is, of gaande is dat ze zo rot zijn naar de mede mens.Er posten hier HEEL veel mensen, allemaal unieke individuen met hart voor honden. Je denkt te moeilijk. En er is een negeer-functie.

En dat bepaal jij? Hoe lang was je al lid?Cinnepin schreef:Problemen uit je hier niet
Hahaha en u bent wie?Cinnepin schreef:Juist, daarom snap ik ook niet dat ze zo naar andere mensen doen. Problemen uit je hier niet

Ik verkondig geen onwaarheden, meer dan de helft zag iets van een kruising kortharige Collie in je hond. Ga even tellen anders.Cinnepin schreef:volgens mij waren de meningen verdeeld, dus er was niet een * de rest * geen onwaarheden gaan verkodondigen.Lemuria schreef:Het is een FORUM. Mensen hebben meningen. Net als dat jij van mening bent dat je hond een echte Border Collie is en dit in elk topic wil benadrukken ook al is de rest er niet unaniem zeker over - maar dag mag. Als jij daar gelukkig van wordtCinnepin schreef:Ik voel me geen slachtoffer....anders was ik toch al weggeweest?
Ik vind eerder de mensen die andere mensen treiteren slachtoffers. Slachtoffer van wat er gebeurt is, of gaande is dat ze zo rot zijn naar de mede mens.Er posten hier HEEL veel mensen, allemaal unieke individuen met hart voor honden. Je denkt te moeilijk. En er is een negeer-functie.

Nou bevalt t je niet? Zat andere fora voor je hoor... je hoeft hier niet te zijnCinnepin schreef:HONDERFORUM zoals gezegd werd, voor problemen zijn andere fora...ik geef diegene alleen maar gelijk en nu komt die opmerking ineens bij mij vandaan? De boel verdraaien is ook een vak. Maarja dat zie ik hier ook gebeuren.

Jawel, om gepestte nieuwe leden te bescherrumuh! Dat wordt haar nieuwe doel. Forum-moraalriddertje spelen.malinois schreef:Nou bevalt t je niet? Zat andere fora voor je hoor... je hoeft hier niet te zijnCinnepin schreef:HONDERFORUM zoals gezegd werd, voor problemen zijn andere fora...ik geef diegene alleen maar gelijk en nu komt die opmerking ineens bij mij vandaan? De boel verdraaien is ook een vak. Maarja dat zie ik hier ook gebeuren.
Lizzie. schreef:al 8 dagenLemuria schreef:En dat bepaal jij? Hoe lang was je al lid?Cinnepin schreef:Problemen uit je hier nieten ze heeft al 268 berichten geplaatst

UtopiaKells schreef:Dat hoop ik ook!renee-uk schreef:krimineel zeg, wat een geouwehoer.
hopelijk is er de rest van de week wel iets op de tv
diep!!mosquito1980 schreef:UtopiaKells schreef:Dat hoop ik ook!renee-uk schreef:krimineel zeg, wat een geouwehoer.
hopelijk is er de rest van de week wel iets op de tv

Oh! Nou klink je als een andere Cindy. Die roept zo ongeveer dezelfde gevoelens op als jijCinnepin schreef:ik word nog gestalkt ook!
Nouja kennelijk is het heel belangrijk hoeveel berichten ik plaats, wat zou jou dat kunnen schelen?Lemuria schreef:Oh! Nou klink je als een andere Cindy. Die roept zo ongeveer dezelfde gevoelens op als jijCinnepin schreef:ik word nog gestalkt ook!![]()
En het mag geen stalken heten als die info gewoon naast je bericht staat.

Nee, dat maakt inderdaad niets uit, beetje raar om dat er steeds bij te halen. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwa...Cinnepin schreef:Nouja kennelijk is het heel belangrijk hoeveel berichten ik plaats, wat zou jou dat kunnen schelen?Lemuria schreef:Oh! Nou klink je als een andere Cindy. Die roept zo ongeveer dezelfde gevoelens op als jijCinnepin schreef:ik word nog gestalkt ook!![]()
Kells schreef:Het gaat niet om de kwantiteit van de berichten, maar om de kwaliteit. Van jou heb ik voornamelijk gemekker gelezen en daar gaat mijn haar van overeind staan.Cinnepin schreef:Nouja kennelijk is het heel belangrijk hoeveel berichten ik plaats, wat zou jou dat kunnen schelen?Lemuria schreef:Oh! Nou klink je als een andere Cindy. Die roept zo ongeveer dezelfde gevoelens op als jijCinnepin schreef:ik word nog gestalkt ook!![]()