Da's het hf, valt later echt wel een beetje mee hoor. En leerzaam is het forum echt wel.Louiske schreef:Goed geraden dat ik niet meer terug kom, we nemen zelf wel onze beslissing zonder jullie raad.
Ken genoeg mensen die een hond hebben en die het anders doen, jullie zouden hen allemaal een voor één afschieten.
Niets is wat het lijkt, zeker niet op een forum.
En ik schaam mij in jullie plaats voor de manier waarop jullie nieuwe leden 'verwelkomen'. Doe zo voort. Maak er dan een gesloten forum van hé.
Ik ga mijn energie hier niet meer verspillen.
Laat de reacties lekker voor wat ze zijn. Belangrijkste is en blijft simpelweg of jullie tijd genoeg hebben voor de pup. Als dat niet zo is, dan is het misschien inderdaad handig om het uit te stellen tot het moment dat jullie wel wat "meer" tijd hebben.
6 wkn vrij/thuis? Ze zijn gek joh! Is eerder uitzondering dan regel dat mensen zolang "thuis" zijn. Misschien is het een optie om iemand in de buurt(familie/vrienden/kennis/buren) te vinden die tussentijds met de pup( hond) er uit willen.
Je hoeft echt geen weken bezig te zijn met zindelijkheid en het alleen thuis zijn
Wél zou ik mocht de pup eenmaal alleen thuis moeten blijven kijken of er niet een ruimte is (keuken bijv.) waar de pup vrij rond kan blijven lopen. Succes