In de verre toekomst willen mijn vriend en ik graag weer aan honden beginnen. Beide zijn we opgegroeid met honden (wel heel verschillende rassen, ik heb old english sheepdogs, labrador x bernersennen en dat laatste x duitse staande (gehad) en hij heeft zelf o.a. een stafford en nog wat andere honden gehad).
Op dit moment is het niet mogelijk voor ons om een hond te hebben omdat we daar gewoonweg niet genoeg thuis voor zijn. In de verre toekomst is het wel het plan om weer aan honden te beginnen. Eigenlijk heb ik nooit aan mezelf als hondeneigenaar getwijfeld tot bepaalde gebeurtenissen en ik zit er de laatste tijd zo over te malen dat ik heb besloten me aan te melden op het hondenforum zodat ik me alvast wat kan verdiepen in o.a. verschillende hondenrassen zodat we tegen die tijd weten welke kant we op willen zoeken. Daarnaast wil ik me gewoon verdiepen in wat ik allemaal kan doen om mezelf goed voor te bereiden op de komst van een hond. Ik wil me namelijk niet blind staren op het uiterlijk van een hond maar ook kijken naar welk ras past bij wat wij in een hond zoeken. Er zit geen haast achter en ik zal waarschijnlijk grotendeels meelezen.
We hebben trouwens wel een logeerhond, Bentley, als we tijd hebben (soms in het weekend of vakanties) komt hij gezellig bij ons logeren