Even voorstellen: wij zijn Fred en Monster, jaja, jullie lezen het goed! Ik heb al eerder wat honden gehad, maar altijd mooie lieve dieren, die ik uit een asiel haalde, meestal een jaar of acht oud.
Mijn beste vrienden hebben een Husky en die dame raakte zwanger van een stoere, niet helemaal, Duitse Herder en toen dat bekend was vroegen ze mij of ik niet één van de puppy's wilde hebben, zo'n lief gebaar kan je geen nee tegen zeggen en een week na de geboorte van de kleintjes ging ik er één uitzoeken. De eerste reageerde eigenlijk niet op mijn vingers maar de tweede volgde mijn vingers met zijn kleine koppie
Monster is geboren op 14 december 2015 en zal over een weekje of drie naar mij verhuizen. Monster's stamt uit een nestje van zeven, waarbij een paar de typische uiterlijke kenmerken hebben van de moeder, Monster is een leuk mengelmoesje..
Eigenlijk wilde ik wat foto's toevoegen, omdat ik het kereltje al volg sinds zijn eerste week en ik dagelijks updates ontvang, kan iemand me dat uitleggen?
Groetjes,
Fred