Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lees al heeeeel lang maar nu eindelijk aangemelde
Moderator: moderatorteam
-
Monique en Ben
Lees al heeeeel lang maar nu eindelijk aangemelde
Hallo all,
Wij zijn de blijde eigenaren van Ben, een nu 14mnd jong Maltezer
Ben was 4mnd oud toen hij bij ons kwam(was al in een gezin maar die brachten hem terug naar de fokker) en tobt ook al die tijd met darmproblemen die zich uitten in diarree, bidden en niet willen eten ( MN SMORGENS)
Na de nodige bezoeken aan de dierenarts zijn we na veel lezen half december over gegaan op kvv van verschillendende merken.
Nu krijgt hij ook konijnenoren,verse sardines verse vuile pens en garnalen.
Sinds het starten met de kvv eet hij met veel plezier en heeft pas 1x smorrgens niet willen eten.
Hebben nu een bestelling gedaan bij Hunters home. Met oa eendagskuikens hertenribben boekmaag haaskarkas haasrugstukken en kvv.
Ben erg benieuwd hoe hij reageert op de verse stukken, bij de eerste oor en sardines keek hij wel heel achterdochtig.
Ben is gek op zijn Praktijk speurlessen en allerlei kunsten zoals back, was uit machine halen, op commando sokken uit trekken en de huis tuin en keukencommandos. Frisbee was geen succes maar Sport en spel weer wel.
Ben gaat ook bijna altijd mee naar mijn werk,ik werk op een woongroep voor meervoudig verstandelijk gehandicapten.
Wij zijn de blijde eigenaren van Ben, een nu 14mnd jong Maltezer
Ben was 4mnd oud toen hij bij ons kwam(was al in een gezin maar die brachten hem terug naar de fokker) en tobt ook al die tijd met darmproblemen die zich uitten in diarree, bidden en niet willen eten ( MN SMORGENS)
Na de nodige bezoeken aan de dierenarts zijn we na veel lezen half december over gegaan op kvv van verschillendende merken.
Nu krijgt hij ook konijnenoren,verse sardines verse vuile pens en garnalen.
Sinds het starten met de kvv eet hij met veel plezier en heeft pas 1x smorrgens niet willen eten.
Hebben nu een bestelling gedaan bij Hunters home. Met oa eendagskuikens hertenribben boekmaag haaskarkas haasrugstukken en kvv.
Ben erg benieuwd hoe hij reageert op de verse stukken, bij de eerste oor en sardines keek hij wel heel achterdochtig.
Ben is gek op zijn Praktijk speurlessen en allerlei kunsten zoals back, was uit machine halen, op commando sokken uit trekken en de huis tuin en keukencommandos. Frisbee was geen succes maar Sport en spel weer wel.
Ben gaat ook bijna altijd mee naar mijn werk,ik werk op een woongroep voor meervoudig verstandelijk gehandicapten.
-
Lemuria
Re: Lees al heeeeel lang maar nu eindelijk aangemelde
Welkom! Klinkt als een leuk hondje! Als je er ooit van af moet...ik wil ook wel een Maltezer die m'n sokken uittrekt 
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Deze doet ook aan biddenLemuria schreef:Welkom! Klinkt als een leuk hondje! Als je er ooit van af moet...ik wil ook wel een Maltezer die m'n sokken uittrekt
Welkom, bichonachtigen zijn leuk, gewoon structureel
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Welkom
Leuk zo'n sokuittrekker
... ik heb er ook een, probleem is alleen dat ze met de sokken aan de haal gaat 
Leuk zo'n sokuittrekker
-
Lemuria
Oh ja, nou ja...ik hoef geen gebid in huis. Dat kan-ie bewaren voor in de kerk.Marjoleine schreef:Deze doet ook aan biddenLemuria schreef:Welkom! Klinkt als een leuk hondje! Als je er ooit van af moet...ik wil ook wel een Maltezer die m'n sokken uittrekt
Welkom, bichonachtigen zijn leuk, gewoon structureel
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Je weet niet waar het goed voor is, heLemuria schreef:Oh ja, nou ja...ik hoef geen gebid in huis. Dat kan-ie bewaren voor in de kerk.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Leuk dat je zo lekker actief bent met je hondje!