Ik ben Bea.
Trotse bezitter van een Duitse herder en 2 katten.
Helaas gaat het met mijn DH niet zo goed. Ze had al Pannus en sinds kort is er een perianaal fistel bij haar vastgesteld.
Gelukkig kon ik haar thuis laten behandelen ervoor aangezien wij (ik en mijn zoon) geen vervoer hebben en een afspraak maken bij onze vaste DA te lang zou gaan duren aangezien haar pijn.
Gelukkig vond ik dus een dierenarts die aan huis komt en haar die avond nog van haar meeste pijn heeft afgeholpen en medicijnen heeft gegeven. Op dit moment gaat het alweer een heel stuk beter met Kim (De Duitse herder dus) maar tja een perianale fistel is niet niks. De behandeling gaat door.
Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, kan dit een goede optie zijn voor mensen die wel een huisdier hebben maar niet zomaar ff naar de DA kunnen gaan.
Hij doet de kleinere dingen zoals bv vaccineren enz.
Hij werkt in Zuid-Limburg maar dat kunnen jullie lezen op zijn eigen site.
Ik was zoooo blij dat ik hem vond en kwam, terwijl hij 1 maart pas werkelijk van start gaat.
Vandaar dat ik zijn mooie initiatief ook graag ondersteun en dus zijn link hier plaats. En nee, het is me niet gevraagd, integendeel. Hij weet er zelf niks van maar omdat ik zo blij ben met zo een initiatief promoot ik hem graag
Kijk zelf maar : http://dierenartsaanhuislimburg.nl/