Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
.
Moderator: moderatorteam
- Iris-Marie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Springer Spaniël (jachtlijn)
- Aantal honden: 1
Re: Hond heeft een snotneus.
Misschien gebitsproblemen? Kan me vaag herinneren dat de hond van mijn ouders daar ooit een loopneus van kreeg.
♥-
Laika123
.
Laatst gewijzigd door Laika123 op 15 feb 2016 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Als je je nu eerst eens fatsoenlijk voorstelt en dan wacht tot je ook ergens anders kunt reageren kun je je vraag in medisch neer zetten en dan komt er wel antwoord
Ik vind dit zo vreemd , binnen komen met een ""dringende"" vraag en op stel en sprong antwoord willen hebben terwijl er niemand is die jou kent.
Doe je dit normaal gesproken ook ?
Ergens naar binnen lopen en antwoord eisen?
Ik vind dit zo vreemd , binnen komen met een ""dringende"" vraag en op stel en sprong antwoord willen hebben terwijl er niemand is die jou kent.
Doe je dit normaal gesproken ook ?
Ergens naar binnen lopen en antwoord eisen?
Fenneke en Baloe

-
Laika123
Fenneke,
Wie ben jij om mij dit te komen vertellen?
Ik eis helemaal niks op, ik vraag gewoon wat.
Ga lekker iets nuttigs met je leven doen ipv mij de les te komen voorlezen.
Ik zie het alweer, nog steeds het zelfde hier als jaren terug.
Ik weet voldoende.
Wie ben jij om mij dit te komen vertellen?
Ik eis helemaal niks op, ik vraag gewoon wat.
Ga lekker iets nuttigs met je leven doen ipv mij de les te komen voorlezen.
Ik zie het alweer, nog steeds het zelfde hier als jaren terug.
Ik weet voldoende.
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
-
Lemuria
Re: .
En het was nog zo'n aso Stafford-eigenaar ook nog. Om het feest compleet te maken. Zo zie je maar weer 
- fenneke
- Zeer actief
Lemuria schreef:En het was nog zo'n aso Stafford-eigenaar ook nog. Om het feest compleet te maken. Zo zie je maar weer
Hoe weet je dat ?
Het enige wat er stond was dat haar? hond een snotneus heeft en dat ze binnen 7 minuten al weer moest vragen waarom er niemand antwoordde
Fenneke en Baloe

-
Lemuria
Ik las het bericht tijdens de wandeling (lange saaie weg, je moet wat
). Was een oudere Stafford. Of ik moet héel gek zijn 
-
Laika123
Even ter info:
Weer zo'n stafford eigenaar??? Excuse me?!!
Jullie kunnen alleen maar zeiken en dat is altijd zo geweest. Ik dacht dat het wellicht anders zou zijn, maar nee helaas niet.
Er staat niet alleen heeft een snotneus, alles stond beschreven, miss eerst even beter lezen voordat je begint te blazen.
Grappig dat iedereen begint te antwoorden met gezeik en niet om een hond te helpen. Heel jammer.
En ik een analfabeet, dank je wel. Ik was pissed off oke, dan krijg je dat. Nanna!!!
Echt ga wat met jullie leven doen en helpen mensen met een vraag ipv ze de grond in te stampen.
Deze ook eigenaar van een 'saaie' golden retriever', want ja dan ben ik ineens een ander persoon zeker, gaat in ieder geval wel wat nuttigs doen en hopelijk wordt de registratie snel ongedaan gemaakt.
Jullie kunnen alleen maar zeiken en dat is altijd zo geweest. Ik dacht dat het wellicht anders zou zijn, maar nee helaas niet.
Er staat niet alleen heeft een snotneus, alles stond beschreven, miss eerst even beter lezen voordat je begint te blazen.
Grappig dat iedereen begint te antwoorden met gezeik en niet om een hond te helpen. Heel jammer.
En ik een analfabeet, dank je wel. Ik was pissed off oke, dan krijg je dat. Nanna!!!
Echt ga wat met jullie leven doen en helpen mensen met een vraag ipv ze de grond in te stampen.
Deze ook eigenaar van een 'saaie' golden retriever', want ja dan ben ik ineens een ander persoon zeker, gaat in ieder geval wel wat nuttigs doen en hopelijk wordt de registratie snel ongedaan gemaakt.
Laatst gewijzigd door Laika123 op 15 feb 2016 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- fenneke
- Zeer actief
Even een mailtje sturen naar de mondjes .Laika123 schreef:Even ter info:
Deze ook eigenaar van een 'saaie' golden retriever', want ja dan ben ik ineens een ander persoon zekerk, gaat in ieder geval wel wat nuttigs doen en hopelijk wordt de registratie snel ongedaan gemaakt.
Zij helpen graag
Nee hoor stond niets over , dat blijktLemuria schreef:Ik las het bericht tijdens de wandeling (lange saaie weg, je moet wat). Was een oudere Stafford. Of ik moet héel gek zijn
Fenneke en Baloe

- dagmar88
- Zeer actief
Laika123 schreef:Even ter info:
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
-
Lemuria
Dan heb ik het gewoon verkeerd onthouden, excusesLaika123 schreef:Jullie kunnen alleen maar zeiken en dat is altijd zo geweest. Ik dacht dat het wellicht anders zou zijn, maar nee helaas niet.
Maaruhhh...púntjes? Da's zó 2014
-
Lemuria
Nee, serieus? Dit is wel Laika-ander-nummertje. Dénk niet dat het dezelfde isLizzie. schreef:je heb je alweer opnieuw aangemeld![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 5&t=307393
-
Lizzie.
- Zeer actief
lijkt mij TE toevallig hoor, heeft ook een golden retriever.Lemuria schreef:Nee, serieus? Dit is wel Laika-ander-nummertje. Dénk niet dat het dezelfde isLizzie. schreef:je heb je alweer opnieuw aangemeld![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 5&t=307393

-
Lemuria
Mét snotneus (jonge ZWH)Lizzie. schreef: lijkt mij TE toevallig hoor, heeft ook een golden retriever.
Maar wel een gedrágsvraag, geen medische vraag...
-
Lizzie.
- Zeer actief
ik ben nog niet overtuigtLemuria schreef:Mét snotneus (jonge ZWH)Lizzie. schreef: lijkt mij TE toevallig hoor, heeft ook een golden retriever.![]()
Maar wel een gedrágsvraag, geen medische vraag...

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou je mij AUB niet willen vergelijken met de rest van het vreemde volk hier 
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Wat is dit nou?
Gaan we van Kangal naar Laicka?
Gaan we van Kangal naar Laicka?
- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
- Aantal honden: 0
Kom, kom. De interpunctie in dit topic is perfect en daar laten we het verder bij.Nanna schreef: Lezen. Het is de les lezen. Niet voorlezen.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat gaat niet... er staan .......... is lastig lezen hoorLaika123 schreef:
.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi