ik ben Silvana, 31 jaar en kom uit Alkmaar. Ik ben op dit forum gekomen via Bokt.nl...ik ben dus een "Bokker"hebben jullie ook een naam voor de leden hier op dit forum?
Ik heb helaas zelf geen hond, omdat ik persoonlijk mijn woning daarvoor te klein vind(ienimienie flatje) maar wil in de toekomst wel heel graag een hondje gaan aanschaffen. Ik vind Franse Bulldogs en Poedels erg leuk...maar stiekem vind ik eigenlijk bijna alle rassen wel leuk
Ik werk in een dierenwinkel in Alkmaar en ga op zaterdag naar school (commerciële Economie aan de HvA). Ik ben net begonnen met het afstudeer traject en mijn afstudeer opdracht is gericht op hondenvoeding(wel voornamelijk de aankoop motivatie erachter) en ik hoop dan ook van harte dat er hier mensen zijn die de enquête die bij mijn afstuderen hoort willen invullen.
Voor de rest hoop ik hier leuke mensen te leren kennen en te leren over van alles wat met honden te maken heeft. Ik ben niet echt een poster maar meer het type stille meelezer...vooral foto's kijken gaat mij goed af
Groetjes Silvana