Nog twee plaatjes om het beeld compleet te maken:

Moderator: moderatorteam

Best veel eigenlijkmosquito1980 schreef:Welkom terug![]()
Mooie hond is Joy![]()
Wat doet ze voor je als ik vragen mag?
Super JoyLieske_1977 schreef:Bedankt weer!
Best veel eigenlijkmosquito1980 schreef:Welkom terug![]()
Mooie hond is Joy![]()
Wat doet ze voor je als ik vragen mag?Ze helpt me met uitkleden (jas, schoenen, sokken, broek), opent en sluit deuren, geeft dingen aan (op woord of op aanwijzen), doet het licht aan en uit, vult en leegt de wasmachine, duwt op knoppen van elektrische deuren en liften, gaat mee boodschappen doen (geeft dan producten aan en doet ze na afrekenen in het mandje achterop mijn rolstoel) en helpt zonodig met omdraaien in bed. Geregeld leer ik haar nog nieuwe vaardigheden aan; ik ben nu bezig haar te leren mijn voeten uit spasme te halen als ze daarin schieten. Ze werkt graag en met veel enthousiasme
Precies dit dus!alinelaila schreef:Welkom terug!
Ik vond het al jammer dat je ineens verdwenen was. Leuk dat je er weer bent!

Oké oké, zo'n Heintje Davidsact moet je ook niet te vaak opvoerenHylos schreef:Leuk dat je er weer bent! Ik was verbaasd dat je ineens weg was, erg jammer dus nu maar gewoon blijven!
Heintje Davids? zit die ook op het forumLieske_1977 schreef:Oké oké, zo'n Heintje Davidsact moet je ook niet te vaak opvoerenHylos schreef:Leuk dat je er weer bent! Ik was verbaasd dat je ineens weg was, erg jammer dus nu maar gewoon blijven!
mosquito1980 schreef:Heintje Davids? zit die ook op het forumLieske_1977 schreef:Oké oké, zo'n Heintje Davidsact moet je ook niet te vaak opvoerenHylos schreef:Leuk dat je er weer bent! Ik was verbaasd dat je ineens weg was, erg jammer dus nu maar gewoon blijven!![]()
Leuk, doen we!wolvster schreef:Welkom terug! Ik miste jullie al!
Binnenkort maar weer eens een play date doen