Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Merelf
Vaste gebruiker

Hallo!

Ongelezen bericht door Merelf »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Merel.

Ik woon samen met mijn franse vriend en twee dochters van 4 en 5 in de Bourgogne (Frankrijk dus).
We hebben enkele jaren geleden een boerderijtje gekocht dat we, na veel verbouwingen, binnenkort zullen betrekken.

In de toekomst hopen we te gaan "boeren", dat wil zeggen: mijn vriend wil zijn jongensdroom om schapenkaas te produceren gaan realiseren. Tot het zover is zit hij op de grote vaart (waarschijnlijk nog een jaar of vier voor we de financiën rond hebben om ons leven om te gooien).

Zelf ben ik momenteel fulltime moeder. In de toekomst hoop ik mijn steentje bij te kunnen dragen op de boerderij, eventueel op mijn eigen manier met het verbouwen van groenten en/of fruit. Ik ben dan ook vaak in de tuin te vinden en ontdek momenteel tot mijn grote plezier alternatieve verbouwmethoden (heuvelkultuur, yeah!).

Hoewel mijn partner en ik beide niet hele grote hondenliefhebbers zijn (en ook nooit honden gehad hebben), vinden we vele herder-achtige rassen erg mooi. De bordercollie is absoluut onze favoriet, maar die zal nog even moeten wachten tot de schapen komen.

We hebben dus nog geen hond, maar het is de bedoeling dat daar binnenkort verandering in komt. Dit is ook de reden dat ik mij op dit forum heb aangemeld.

Omdat mijn vriend voor zijn werk vaak maanden lang van huis is, en we erg afgelegen wonen, hopen we binnenkort een hond te vinden die ons terrein, huis en zijn bazinnetjes wil bewaken en daarnaast een leuke aanwinst voor de familie is.

Bovenden: wat is een boerderij zonder hond?
Lemuria

Re: Hallo!

Ongelezen bericht door Lemuria »

Nog een keer? :denken:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Lemuria schreef:Nog een keer? :denken:
Dat had ik gevraagd. Dan kan ik het andere topic verplaatsen.

Nu graag nog even aanmelden bij de vaste gebruikers en dan kan ik je toegang geven :ok:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:wink: welkom, :ok:
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

alm@ schreef:

Nu graag nog even aanmelden bij de vaste gebruikers en dan kan ik je toegang geven :ok:
OK, je bent nog steeds welkom :flower:
Merelf
Vaste gebruiker

mosquito1980 schreef:
alm@ schreef:

OK, je bent nog steeds welkom :flower:
Haha, dank je!

Ik dacht trouwens dat ik mijn aanvraag om vaste gebruiker te worden allang had verstuurd?! Hmm, misschen ben ik vergeten te bevestigen....
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Merelf
Vaste gebruiker

alm@ schreef:Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Dank je wel. En iedereen bedankt voor het warme welkom (ook op het eerdere, nu verplaatste topic). Het plezier zal wel lukken, ik heb in iedergeval al veel had aan alle hulp bij het zoeken naar m'n toekomstige hondje :ok:
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”