Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoi, even voorstellen!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Moto moto

Hoi, even voorstellen!

Ongelezen bericht door Moto moto »

Hoi, mijn naam is Kamila en samen met mijn vriend woon ik in Nieuwegein. We zijn allebei halverwege de 20.

Sinds een paar dagen hebben wij een Boomer van 8 weken genaamd Otto. We zijn allebei opgegroeid met honden (ik met een Schnauzer en mijn vriend met 2 teckeltjes) en mijn ouders hebben ook een Boomertje waar ik helemaal gek op ben. Gezien het de eerste hond is die wij op moeten voeden leek het me wel een goed idee om tips hier vandaan te halen. :cheer: Mijn wens is om Otto op een dag buiten los te kunnen laten lopen zonder stress te hebben, lijkt me niet heel onrealistisch toch? :E:

Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Re: Hoi, even voorstellen!

Ongelezen bericht door veertje »

Welkom!

Tip, pup nu met 8 weken al loslaten :wink:
Moto moto

Ongelezen bericht door Moto moto »

We zijn aan het oefenen van de voordeur naar de kliko een paar keer per dag (ongeveer 4 meter haha). Maar is 8 weken niet hartstikke vroeg? Als we tijdens het wandelen mensen tegenkomen dan gaat ie er als een gek op af en gaat op hun schoenen zitten. Ik laat hem op ze af lopen maar moedig dat gedrag ook niet aan. Als ik verder wil lopen begint ie ook nog eens te piepen...
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”