Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
nieuw hier
Moderator: moderatorteam
-
Shesannie
- Vaste gebruiker
nieuw hier
ik ben via via hier gekomen gezien ik met een aantal medische vragen ( over mijn pas geleden overleden hond zit, misschien herkennen mensen de symptomen ) maar ik kan helaas nog geen bericht in medisch plaatsen?
ik had 4 labradors nu helaas nog maar 3 ben kapot van verdriet heb geen enkele vertrouwen meer in dierenartsen ) we hebben er de afgelopen tijd 6 gezien) hoop dat mensen mij hier misschien kunnen helpen zodat ik het gemis toch een plekje kan gaan geven.. loop nu dagen te piekeren
ik had 4 labradors nu helaas nog maar 3 ben kapot van verdriet heb geen enkele vertrouwen meer in dierenartsen ) we hebben er de afgelopen tijd 6 gezien) hoop dat mensen mij hier misschien kunnen helpen zodat ik het gemis toch een plekje kan gaan geven.. loop nu dagen te piekeren
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Re: nieuw hier
Welkom hier op het forum al is het natuurlijk wel een trieste aangelegenheid.
Sterkte met het verlies van je hond.
Ik weet niet of je je al hebt aangemeldt bij vaste gebruikers maar als dat zo is moet je nog heel even wachten op toelating van de modjes dan kun je daarna zo op de andere rubrieken komen.
Sterkte met het verlies van je hond.
Ik weet niet of je je al hebt aangemeldt bij vaste gebruikers maar als dat zo is moet je nog heel even wachten op toelating van de modjes dan kun je daarna zo op de andere rubrieken komen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
Shesannie
- Vaste gebruiker
Bedankt ben kapot van verdriet..
Miss herkent iemand de symptomen..
Waar moet ik me dan aanmelden?
Miss herkent iemand de symptomen..
Waar moet ik me dan aanmelden?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
Shesannie
- Vaste gebruiker
Bedankt!
- rik6230
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
Welkom. In eerste instantie een trieste aanleiding om je te melden. Ik ben ook nieuw hier en heb enkele maanden geleden mijn Golden verloren. Ik heb het een plaatsje kunnen geven. Ik hoop dat dat jouw ook lukt.Shesannie schreef:ik ben via via hier gekomen gezien ik met een aantal medische vragen ( over mijn pas geleden overleden hond zit, misschien herkennen mensen de symptomen ) maar ik kan helaas nog geen bericht in medisch plaatsen?
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Welkom. Ik ben hier ooit in 2001 ook gekomen na een trieste gebeurtenis, de vergiftiging van een jonge hond.
Sterkte met het verlies. Je hebt gedaan wat je kon
Sterkte met het verlies. Je hebt gedaan wat je kon
-
Shesannie
- Vaste gebruiker
Bedankt.. Ja is echt heftig