Hallo allemaal,
Mijn gezin bestaat uit mijn man, mijzelf, een dochter van bijna 7 en een zoontje van bijna 5. We wonen in een rijtjeshuis met tuin en vlakbij bos en duinen/strand aan de rand van Den Haag en we zijn ons aan het oriënteren op de aanschaf van een hond. Voor mij echt een wens sinds ik kind was!
Op dit forum hoop ik wat op weg geholpen te kunnen worden, aangezien het onze eerste hond zal worden. We zijn trouwens niet van plan om direct aan een hond te beginnen, maar willen eerst graag alles goed overdenken en uitzoeken!
We denken nu aan een Engelse cocker spaniël, omdat we denken dat dat een hond is die goed bij ons gezin met kinderen zou passen en niet te klein en niet te groot. Uiteraard vinden we ze ook erg leuk! Beagles vinden we ook enorm leuk, maar na inlezen denk ik dat dat toch niet direct een beginnershond is.
Tips zijn meer dan welkom!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook ik stel me graag even voor
Moderator: moderatorteam
-
vlinder73
- geregistreerd lid
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Ook ik stel me graag even voor
Welkom op het forum, leuk dat jullie een hond willen toevoegen aan jullie gezin en goed dat je je zo goed voorbereid.