aangezien ik nieuw ben op dit forum zal ik me even voorstellen. Mijn gebruikersnaam op dit forum is Drusilla (afgekort Dru), vernoemd naar een van mijn favoriete tv personages. Mijn eigen naam is Thalita en ik ben 21 jaar oud. Als ik het van mezelf mag zeggen, ben ik een echte dierenfreak. Ik heb recent mijn opleiding paraveterinair afgerond (hiervoor de opleiding dierverzorging gedaan) en zou graag in de toekomst nog verder willen studeren in de richting van hondengedrag (wellicht gedragstherapeut of kynologisch instructeur). Daarnaast werk ik al jaren als een vrijwilligster bij een opvangcentrum voor exotische schemer-nachtdieren. Maar genoeg over mij...
Een tijdje geleden heb ik samen met mijn ouders (want ik woon nog thuis) afscheid moeten nemen van ons hondje Krissy (15 jaar). Nu vind ik het nog te veelte vroeg om weer gericht op zoek te gaan naar een nieuwe hond, maar ik vind het wel al prettig om me wat meer te verdiepen in de diverse hondenrassen (dit zorgt tevens ook voor de nodige afleiding).
We hebben Krissy toen der tijd gekocht als een kruising maltezer/shih tzu, maar daar is toch echt heel iets anders uitgekomen.
Gebaseerd op haar uiterlijk en wat ik me nog vaag kan herinneren van haar vader (vreemd genoeg kan ik me haar moeder niet meer herinneren, terwijl die er pal naast lag
De reden waarom ik mij heb aangemeld op dit forum is dat ik hopelijk wat meer insight krijg over welke honden wel of juist niet bij mij/mijn gezinssituatie passen. Ik zal een ander forumbericht aanmaken waarin ik meer zal ingaan op mijn voorkeuren wat betreft de hondenrassen.
Dus, dat ben ik! Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.
Ik hoop jullie allen snel te spreken!
Groetjes, Dru.