Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Kaat79
Vaste gebruiker
Aantal honden: 1

Voorstellen

Ongelezen bericht door Kaat79 »

Mijn naam ik Anika. Getrouwd en een dochter van bijna vier. Ik heb een Duitse herderteef van 11 jaar (14-01-2005), een HTk kater van 16 jaar en twee jonge konijnen.

Ik ben kynologisch instructeur en lees alles wat los en vast zit over het gedrag van honden. Volg regelmatig workshops en lezingen om up to date te blijven. Ik geef training bij een kleine KC alles van de puppen tot de OB.

Met mijn DH van alles gedaan GG, behendigheid, combisport en speuren. Ze heeft sinds een jaar of zes spondylose. Dit uit zich in een stijve en pijnlijke rug en nek. Tot nu toe beheersbaar gebleven door te stoppen met sporten en gedoseerd te bewegen. Ze krijgt sinds twee jaar dagelijks pijnstillers (metacam) en sinds een klein jaartje dagelijks chlomicalm omdat ze zichzelf gigantisch in de weg zat en ook dementieverschijnselen ging vertonen. Ze is altijd angstig geweest vooral bang voor andere honden en doordat haar zicht en gehoor afnam werd dit alleen maar erger. Ze sliep helemaal niet meer en was echt vreselijk onrustig. Met chlomicalm en zo veel mogelijk andere honden vermijden is het een stuk beter nu en is de situatie weer houdbaar. Ze is bij me gekomen toen ze 14 maanden was en sindsdien zijn we beste maatjes. Ze is fantastisch lief voor onze dochter en voor ons. Alle bezoekers worden vriendelijk begroet.

Zo dit is wel wat ik ongeveer kwijt wilde.
Vrienden voor het leven.

Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

welkom :wink: hopelijk hebben jullie nog een goede tijd samen
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Welkom! Wat een verhaal...veel plezier nog samen ;)
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Welkom :flower:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”